نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

باید بدانید بازرگانی سکوتی مفتخر است، بعنوان تنها تامین کننده و نماینده انحصاری کمپانی اشپک آلمان می باشد که این کمپانی اولین طراح و تولید کننده پمپ های فشار قوی پلانجری مجهز به پیستون های سرامیکی با طول عمر بالا و خورندگی پایین است. همچنین یکی از محصولات پرکاربرد آن پمپ آب داغ می باشد که در این مطلب به نمونه هایی از آن اشاره می کنیم و با مزیت آن ها آشنا می شوید.

 

نمونه هایی از پمپ آب داغ

 

پمپ آب داغ اشپک مدل NP11/10-100D


مدل پمپ  : NP11/10-100D

فشار عملیاتی    : 60 بار

وزن   : 6/5 کیلوگرم

آبدهی    : 6/5 لیتر در دقیقه

توان مورد نیاز: 0/8 کیلو وات

دمای عملیاتی    : 105 سانتی گراد

 

 

پمپ آب داغ اشپک مدل P71/250-100DK


مدل پمپ    : P71/250-100 DK

فشار عملیاتی    : 80 بار

آبدهی    : 160/3 لیتر در دقیقه

توان مورد نیاز    : 26 کیلووات

دمای عملیاتی    :105 سانتی گراد

وزن    : 180 کیلوگرم

 

پمپ آب داغ اشپک مدل P30/43-130D


مدل پمپ    : P30/43-130 D

فشار عملیاتی    : 60 بار

آبدهی   : 26/9 لیتر در دقیقه

توان مورد نیاز    :2/9 کیلووات

وزن    : 14/2 کیلوگرم

دمای عملیاتی   : 105 سانتی گراد

 

پمپ آب داغ اشپک مدل P30/43-130D


مدل پمپ    : P30/43-130 D

فشار عملیاتی    : 60 بار

آبدهی    : 26/9 لیتر در دقیقه

دمای عملیاتی    : 105 سانتی گراد

وزن    : 14/2 کیلوگرم

توان مورد نیاز    : 2/9 کیلووات

 

شماره تماس :

۸۸۸۳۴۰۸۰ – ۰۲۱
۸۸۳۰۴۳۴۶ – ۰۲۱
۸۸۸۳۵۴۰۱ – ۰۲۱

فکس:

۸۸۳۲۵۹۱۸

آدرس : تهران – خیابان کریم خان زند – خیابان خردمند جنوبی – پلاک ۲ – واحد ۱۱

 

آدرس سایت :

https://www.speck-iran.com/



:: برچسب‌ها: دمای عملیاتی , توان , مدل پمپ , فشار عملیاتی , مدل P71/250-100DK , بازرگانی سکوتی , اشپک آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

ساخت و ساز چیست


کلمه ترکیبی ساخت و ساز (به زبان انگلیسی Construction) به هرگونه عملیات پاکسازی، لایروبی، حفاری و درجه‌بندی زمین و فعالیت‌های دیگر مرتبط با ساختمان، سازه مانند پل، سد، جاده‌ها اطلاق می‌شود. به عبارتی دیگر ساخت و ساز به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها در رشته‌های مهندسی عمران و معماری برای آماده نمودن یک ساختمان یا تأسیسات زیربنایی اطلاق می‌شود. انواع مختلفی از ساخت و ساز وجود دارد مانند ابنیه سازی، ساخت و سازهای سنگین و سازه‌های صنعتی، فرایند پیچیده تلفیق رسته‌های مختلف ساخت باعث به وجود آمدن تداخلاتی در مرحله اجرا و طراحی می‌گردد 

 

ویژگی های سازنده خوب چیست؟


دارا بودن مجوز فعالیت


قطعا یکی از مهمترین ویژگی های سازنده خوب و قانونمند، داشتن مجوز فعالیت از سازمان ها و نهاد های ناظر و قانونی است. سازنده ای که از  سازمان نظام مهندسی کشور و انجمن صنفی سازندگان مسکن و ساختمان استان محل فعالیت، مجوز های قانونی را اخذ و تحت نظر ایشان فعالیت نماید، یک سازنده خوب است. یک سازنده خوب همواره در پی اخذ گواهی نامه های کیفیت از نهاد های ارائه دهنده استاندارد ها است، تا ضمن افزایش اعتبار خود، توانایی های خود را مورد ارزیابی قرار داده و مشکلات خود را برطرف نماید.

 

برخورداری از تیم فنی و مهندسی متبحر


هنگام بررسی این مسئله که سازنده خوب چه کسی است؟ باید به تیم فنی و مهندسی آن مجموعه اشاره کنیم. یک سازنده خوب و معتبر با بهره گیری از تیمی از مهندسین معمار، مهندسین عمران و سازه، مهندسین تاسیسات، مهندسین برق، هنرمندان طراح دکوراسیون داخلی و خارجی، تیم پشتیبانی و خرید از تامین کنندگان معتبر، در پی ساخت و ساز با کیفیت ترین بنا ها، در عین صرفه جویی در هزینه ها است.

 

 تیم اداری، حقوقی و فروش حرفه ای


متاسفانه در هنگام انتخاب از تیم اداری و حقوقی آن غافل می شویم. شاید در ظاهر ساختمان به دست مهندسین معمار طراحی و توسط مهندسین عمران و سازه و … اجرا می شود، اما تمامی مراحل پیش از تولید اعم از اخذ مجوز های قانونی و … تا هماهنگی های حین اجرا و در نهایت برنامه ریزی برای فروش و تحویل سند به خریداران، به شکل قانونی توسط تیم اداری، حقوقی و فروش حرفه ای یک سازنده خوب انجام می شود. از جمله وظایف تیم اداری، حقوقی و فروش حرفه ای یک سازنده خوب، دریافت مجوز های لازم، انجام کامل امور اداری، ثبت سند، برنامه ریزی برای اتمام پروژه ها و برنامه ریزی برای طرح های فروش و پیش فروش جذاب است. 

 

سابقه درخشان و پروژه های موفق


بسیاری از افرادی که سال ها در این زمینه تجربه دارند، همواره به بررسی پروژه ها و سوابق اجرایی شرکت های ساخت و ساز مسکن اشاره می کنند. یک سازنده خوب با داشتن سال ها تجربه در ساخت و ساز های موفق و انجام پروژه های شاخص و مهم، نامی خوش و معتبر برای خود دست و پا کرده است، که به هیچ وجه حاضر نیست این نام و اعتبار را زیر سوال ببرد. یک سازنده خوب و معتبر، در صورت تقاضای مشتری امکان بازدید از پروژه های در دست اجرای خود را برای وی فراهم می آورد تا از نزدیک با کیفیت کار وی آشنا شود.

 

نکات حائز اهمیت در ساخت یک ساختمان

 

بسیاری از افراد با تجربه و خبره در پاسخ به این پرسش ما که هنگام ساخت ساختمان چه نکاتی اهمیت دارد؟ اقدام به دسته بندی این نکات در 4 دسته زیر می نمایند:

 

نکات فنی و مهندسی


اولین و اساسی ترین نکته از سری نکاتی که هنگام ساخت و ساز باید به آن توجه کنیم، نکات فنی و مهندسی است. برای داشتن سازه ای مقاوم، کارا و در عین حال زیبا، باید طرح های اولیه و پس از آن نقشه های اجرایی، با نهایت دقت و ظرافت تهیه شوند. انتخاب مشاور ساختمانی خبره، خیال ما را از دستیابی به این مورد آسوده می گرداند. به کارگیری تکنولوژی های روز به همراه استفاده از مصالح با کیفیت، در ساخت یک سازه محکم و با کیفیت کارساز هستند. همچنین استفاده از تجهیزات به روز در صنعت ساختمان، موجب کاهش زمان انجام پروژه و بالاتر رفتن کیفیت کار می شود.

 

نکات فنی و مهندسی


نکات فنی و مهندسی از مهم ترین نکاتی است که هنگام ساخت و ساز باید به آن دقت شود.

 

نکات مالی


برای این که بدانیم هنگام ساخت ساختمان چه نکاتی اهمیت دارد؟ حتماً باید به بودجه بندی پروژه و صرف صحیح سرمایه در نظر گرفته شده برای پروژه دقت کنیم. برنامه ریزی مالی برای پروژه از همان مراحل ابتدایی و در زمان تهیه نقشه ها آغاز می شود. این که چه مساحتی از زمین را به چه کاری اختصاص دهیم یا اینکه حداکثر تا چند طبقه و با چه جزئیاتی ساخت و ساز را انجام دهیم، همه در برنامه ریزی مالی پروژه تاثیرگذار هستند.  یکی از نکات اصلی در ساخت و ساز و روش های صرفه جویی در هزینه های آن، یافتن تأمین کنندگانی است که با هزینه کمتر، مصالح ساختمانی را در اختیار ما قرار دهند. برای این منظور لازم است نسبت به شناسایی تولیدکنندگان یا توزیع کنندگان دست اول اقدام کنیم.

 

نکات اداری


وقتی در حال بررسی این مسئله هستیم که هنگام ساخت ساختمان چه نکاتی اهمیت دارد؟ معمولاً نکات و مسائل اداری مغفول واقع می شود. پروسه دریافت مجوز های لازم از شهرداری یا سایر نهاد های مربوطه، از جمله نکات اداری است که باید به آن توجه کنیم. همچنین مسائل مربوط به قرارداد پیمانکاران، پرسنل و … باید به دقت و طبق قانون تهیه و اجرا شود. در اختیار داشتن یک تیم اداری و حقوقی آشنا به این موارد از مزیت های شرکت های پیمانکاری در زمینه ساخت و ساز است.

 

نکات ایمنی و بهداشتی


وجود بازرسان ناظر بهداشت، در هر محیط کارگاهی ساختمانی، ضروری است. توجه به نصب صحیح حفاظ ها، داربست های کار در ارتفاع، ایمنی آسانسور حمل بار، ایمنی کارگران با در اختیار داشتن کلاه، کفش و سایر تجهیزات ایمنی از جمله نکات مهم HSE در پروژه های ساخت و ساز است. 

 

تماس با ما

خیابان کریمخان، انتهای خردمند جنوبی، ساختمان شماره 2، طبقه 5 ام جنوبی

info@sin-group.co
88839788

 

آدرس سایت

https://sin-group.co/



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , نقشه های اجرایی , سازنده خوب , دکوراسیون داخلی , لایروبی ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

تعریف فیلتر پرس


دستگاه فیلتر پرس به منظور جداسازی مایع و جامدات از یکدیگر با فشار زیاد طراحی و تولید شده است. در مقیاس های صنعتی و نیمه صنعتی تولید می شود که توانایی و کارکرد هر کدام متفاوت می باشد. دستگاه فیلتر پرس شامل بخش های مختلفی مانند پمپ، فیتینگ، الکتروموتور، پمپ هیدرولیک، جک هیدورلیک، کنترل پنل، تابلو برق، پارچه فیلتراسیون و صفحات متحرک می باشد که توانایی جداسازی جامدات دوغاب های صنعتی را دارد. باید بدانید مواد جامد جداسازی شده از این دوغاب های صنعتی به شکل کیک اسفنجی از دستگاه خارج شده و در صنایع مرتبط مورد استفاده قرار می گیرند. فیلترهای موجود در ساختار دستگاه فیلتر فشاری، در هنگام اعمال فشار از سمت جک هیدرولیکی یا از دست اپراتور، عملیات جداسازی مواد جامد از مایع را انجام می دهد. 

 

 

کاربرد فیلتر پرس


مقرون به صرفه بودن در ضمن کاربردی آسان و بازدهی بالا از عمده دلایلی هستند که استفاده از فیلترپرس را در صنایع گوناگون، محبوب کرده اند. در ادامه با انواع کاربرد های مختلف این دستگاه آشنا شوید:

  1. تصفیه فاضلاب صنعتی
  2. مورد استفاده در صنایع تولید برق
  3. جداسازی لجن از آب در فرایند تصفیه
  4. صنایع پتروشیمی و تولید مواد شیمیایی
  5. استفاده از فیلترهای فشاری در صنایع فولاد
  6. تصفیه پساب فاضلاب کارخانجات تولید دارو
  7. تصفیه پساب کارخانجات تولید سرامیک و مواد معدنی
  8. جداسازی جامدات از مایع در کارخانجات صنایع غذایی
  9. تصفیه پساب کارخانجات نساجی و رنگرزی و کشتارگاه ها

 

نحوه کار با فیلتر پرس


شیوه کلی عملکرد دستگاه فیلتر پرس به این گونه است که ابتدا از طریق شیرهای ورودی دستگاه دوغاب وارد شده و فضای داخلی بین صفحات دستگاه را پر می کند. پس از انجام این مرحله، جک هیدرولیکی صفحات متحرک را با اعمال فشار، متراکم می کند. سیال تحت فشار قرا گرفته و ذرات مواد جامد در پارچه فیلتراسیون جمع شده و در آن ذخیره می شوند. بعد از انجام مراحل فوق، مایع باقی مانده از طریق شیر خروجی از دستگاه خارج می شود. صفحات فیلترپرس که به یکدیگر متصل هستند، به سمت راست هدایت شده و پارچه های فیلتراسیون که مواد جامد روی آن ها ذخیره شده اند، خارج می شوند تا کیک مواد جامد از آن ها استخراج شود.

 

 

قطعات فیلتر پرس


اجزای تشکیل دهنده دستگاه فیلتر پرس عبارتند از:

صفحات فیلتر:

این صفحات از جنس پلی پروپلین، استیل، چدن و پلی آمید می باشد که در ابعاد مختلف ساخته می شود.


فیتینگ:

این قسمت از دستگاه فیلتر پرس مقدار مواد ورودی از طریق شیرها و لوله ها را کنترل و چهار سوراخ تخلیه را به یک لوله تبدیل می کند.


پارچه فیلتر پرس:

برای پوشش صفحات فیلتر پرس از این پارچه استفاده می شود که جنس آن معمولا از پنبه، کتان و پلی استر و پنبه می باشد. همچنین انتخاب نوع پارچه نیز مهم می باشد.


شاسی یا بدنه:

شاسی از جنس فلز ضدرنگ در ابعاد مناسب  و با ظرفیت مورد نظر برای کار فرما تولید می شود. از مهم ترین وظیفه شاسی یا بدنه می توان به این موضوع اشاره کرد که باعث کنار هم قرار دادن و  نگه داشتن صفحات فیلتر پرس در برابر فشار های وارده از طرف سیستم هیدرولیک در فرایند تصفیه می شود.


قاب دستگاه فیلترپرس:

قابی که در دستگاه فیلترپرس به کار گرفته می شود از مواد چدنی، پلاستیکی، و یا آلمینیومی استفاده می شود.


یونیت هیدرولیک :

این قسمت از دستگاه فیلترپرس از اجزای شیر هیدرولیک، الکتروموتور، شیلنگ ها و پمپ هیدرولیک تشکیل می شود.

 

مزایای استفاده از دستگاه فیلترپرس

 

  1. مصرف انرژی پایین
  2. عدم نیاز به پمپ های وکیوم
  3. درصد جامد بالا برای تولید کیک
  4. راندمان بسیار بالا در حذف ذرات معل
  5. اپراتوری بسیار آسان فیلتر پرس
  6. هزینه راه اندازی فیلتر پرس و عملیاتی کمتر
  7. عدم استفاده از مواد شیمیایی (منعقد کننده ها)
  8. از هدر رفتن مواد جامد در محلول جلوگیری می کند
  9. فضای کم مورد نیاز برای جایگذاری دستگاه در خط فرآیند

 

اطلاعات تماس



:: برچسب‌ها: مصرف انرژی پایین , راندمان بسیار بالا , شیر هیدرولیک , صفحات فیلتر پرس , پارچه فیلتراسیون , جک هیدرولیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

تجهیزات تعمیرگاهی کدامند


باید بدانید امروزه تجهیزات تعمیرگاهی بروز و مطابق استاندارد های روز دنیا نقش بسیار پر رنگی را در افزایش طول عمر با کیفیت خودروها دارند شرکت بازرگانی بارمان به عنوان یکی از طراحان شبکه تخصصی فروش ماشین آلات و تجهیزات تعمیرگاهی مفتخر به معرفی محصولات تعمیرگاهی با شرایط مناسب برای کلیه شرکت ها ، اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه ارائه سرویس و خدمات تعمیرگاهی فعالیت دارند را عرضه می نماید . برای هر مدل خودرو تعمیرات و سرویس های دوره ای پیش بینی شده است که انجام آنها به طول عمر مفید خودرو کمک شایانی می‌کند . محصولات بارمان با کیفیت تضمینی و مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.


تجهیزات تعمیرگاهی با کیفیت


ارائه بهترین تجهیزات تعمیرگاهی تولید شده در کشورهای آلمان، ایتالیا و چین جهت بهبود و ارتقای کیفیت خدمات دهی به مصرف کنندگان عزیز و و رفع نیازهای کشور بهترین و بروزترین ماشین آلات مکانیکی خودرو در دنیا و بهترین قطعات یدکی، تعمیرگاهی و تامین تجهیزات تست عملکرد خودرو را وارد بازار ایران نماید.

 

انواع تجهیزات تعمیرگاهی جهت معاینه فنی


 

  • دستگاه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک
  • دستگاه شارژ گاز کولر خودرو
  • دستگاه بالانس چرخ خودروی سواری
  • دستگاه مولد نیتروژن
  • دستگاه تعویض روغن هیدرولیک فرمان 
  • دستگاه ساکشن روغن موتور خودرو
  • دستگاه شستشوی انژکتور اتوماتیک و نیمه اتوماتیک
  • دستگاه انژکتورشور
  • دستگاه شستشوی سیستم روغنکاری موتور 
  • دستگاه جک دو ستون
  • دستگاه جک چهار ستون
  • جک تک ستون یا جک موبایل خودرو
  • دستگاه جک قیچی خودرو

 

 

معرفی بهترین تجهیزات تعمیرگاهی


 از جمله ویژگی های بهترین تجهیزات تعمیرگاهی شامل:

  1. ارائه سهولت در کاربری
  2. برخورداری از راندمان بالا
  3. دارای گارانتی و خدمات پس از فروش
  4. تطابق آن ها با تبلیغات موجود در کاتالوگ ها
  5. دارای دفترچه های دستور العمل یا راهنمای استفاده از تجهیزات

 

تماس با ما

تهران- میدان هفت تیر– خیابان کریم خان زند- خیابان خردمند جنوبی – پلاک 2– طبقه پنجم– واحد 11

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۳۵۴۰۱

فکس: ۰۲۱۸۸۳۲۵۹۱۸

info@barmaun.com

وبسایت: barmaun.com



:: برچسب‌ها: راندمان بالا , گارانتی , دستگاه تعویض روغن گیربکس , دستگاه انژکتور شور , ارتقای کیفیت خدمات ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

 

معرفی کود آهن پودری +FERROUS (فروس پلاس)


+FERROUS آهن کلات ۶ درصد با یک فرمولاسیون کاملاً هوشمندانه است که از مواد اولیه با کیفیت و وارداتی توسط گروه تولیدی ZAEEM تولید و بسته بندی می گردد. عامل کلات این کود EDDHSA با پیوند اورتو-اورتو ۴.۸ می باشد که در مقایسه با آهن های موجود در بازار از قدرت جذب بیشتر و بهتری برخوردار است. از مهمترین ویژگی های این محصول کود پودری فروس پلاس وجود اسید فولیک ، اسید آمینه و نیتروژن در ترکیب آن است که قدرت و تاثیر آن را بر عملکرد محصول چند برابر می نماید. در ایران بدلیل بالا بودنpH  خاک جذب آهن توسط گیاه با مشکل روبرو شده که این امر گیاه را با کمبود آهن مواجه می سازد. pH محلول +FERROUS به گونه ای تنظیم شده که با شرایط شیمیایی خاک های ایران کاملاً سازگار بوده و محیط خاک را برای جذب بهتر آهن فراهم می نماید.

 

نقش آهن در گیاهان چیست


آهن یک عنصر ضروری و حیاتی در رشد گیاهان است و تاثیر مهمی در ارتباط با تولید کلروفیل و انجام فرآیند فتوسنتز ایفا می نماید. در صورت کمبود آهن فرآیند تولید کلروفیل در گیاه مختل شده و برگ ها به رنگ زرد (کلروز) پدیدار می شوند. نقش های اصلی آهن بهبود فرآیند فتوسنتز و تولید انرژی در گیاهان است که نتیجه آن سبزینگی و شادابی گیاه می باشد. باید توجه کنید به دلیل قلیایی بودن خاک های کشورمان و بالا بودن pH ، جذب آهن به صورت طبیعی در گیاهان به سختی انجام می گیرد که برای حل این مشکل توصیه می شود از کودهای کلات آهن استفاده گردد.

 


نشانه های کمبود آهن در گیاهان 

 

  1. رنگ پریدگی و زرد شدن برگ ها (کلروز) به جز رگبرگ ها
  2. در صورت کمبود آهن شدید مشاهده سوختگی (نکروزه) در برگ ها
  3. مشاهده نوار های سبز و زرد رنگ در خانواده غلات
  4. کمک به توسعه مناسب ریشه و افزایش جذب مواد غذایی از خاک
  5. تسریع در تولید ماده کلروفیل و افزایش سبزینگی و شادابی گیاه
  6. افزایش ضخامت برگ و تولید بیشتر مواد غذایی درون گیاه
  7. افزایش رشد رویشی و تعداد شاخ و برگ گیاهان
  8. بهبود فرآیند فتوسنتز و انتقال و ذخیره انرژی
  9.  انحلال کاملاً ۱۰۰% و بارانی

 

مزایای کود پودری میکروگرانوله فروس پلاس 

 

  1. تسریع در تولید ماده کلروفیل و افزایش سبزینگی و شادابی گیاه
  2. بهبود فرآیند فتوسنتز و انتقال و ذخیره انرژی
  3. افزایش ضخامت برگ و تولید بیشتر مواد غذایی درون گیاه
  4. کمک به توسعه مناسب ریشه و افزایش جذب مواد غذایی از خاک
  5. افزایش رشد رویشی و تعداد شاخ و برگ گیاهان
  6. انحلال کاملاً ۱۰۰% و بارانی

 

تماس با ما

نشانی :
تهران - اشرفی اصفهانی - ابتدای جلال آل احمد - ساختمان سینا - پلاک۱۹۶ - طبقه ششم - واحد ۱۱
شماره تلفن :
۴۴۲۹۲۱۷۴

 

آدرس سایت

https://zaeemco.com/



:: برچسب‌ها: افزایش سبزینگی , افزایش جذب مواد غذایی , افزایش ضخامت برگ , کودهای کلات آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

مزایای استفاده از لوله های پلی اتیلن


 همانطور که می دانید استفاده از لوله های پلی اتیلن مزایای بسیاری دارد که در زیر به صورت اختصار به آن اشاره می کنیم:

  • وزن کم
  • عدم نشت
  • رسوب ناپذیری
  • داشتن عمر طولانی
  • بسیار مقاوم در حین زمین لرزه
  • خاصیت هیدرولیکی بسیار مناسب
  • هزینه پائین در صورت نیاز به تعمیر
  • مقاوم بودن در برابر ضربه
  • مقاوم بودن در برابر سایش و پوسیدگی
  • مقاوم در برابر حلال های آلی
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی و نور خورشید
  • خاصیت جمع شوندگی
  • اتصال بسیار محکم و بدون نشت
  • مقاوم در برابر سرما و گرمای شدید (عایق سرما و گرما)
  • مقاوم در برابر اشعة فرابنفش آفتاب
  • عدم نیاز به پوشش و حفاظت کاتدی
  • مقاوم در برابر حمله جوندگان و ریز جاندارها
  • استحکام و انعطاف پذیری بالا و قابلیت تحمل تنش
  • سهولت در نصب و اجرای سریع و حمل و نقل آسان
  • امکان استفاده از انواع اتصالات (اتصالات متنوع و تقریبا نا محدود)
  • باعث رشد موجودات زنده درون یا بیرون لوله نمی شوند

 

 

کاربرد لوله پلی اتیلن در کجا می باشد


لوله پلی اتیلن در شبکه آبرسانی:

لوله های پلی اتیلن در آب رسانی و منتقل کردن آب در این سیستم ها بسیار پر کاربرد می باشند. امروزه لوله های انتقال آب اغلب از جنس پلی اتیلن هستند و لوله های پلی اتیلن از لحاظ ساختار شیمیایی خود برای انتقال آب شرب بسیار مناسب هستند.

 

لوله پلی اتیلن در آبیاری بارانی:

این روش یکی از محبوب ترین روش های آبیاری به گیاهان و غلات است که موجب بالا بردن نفوذپذیری خاک و رشد بهینه تر گیاهان می شود. لوله های پلی اتیلن در این زمینه بسیار کمک کننده و محبوب هستند.


لوله پلی اتیلنی در آبیاری تحت فشار:

در آبیاری هایی که فشار آب بیشتر از ۱ اتمسفر برآورد می شود آبیاری تحت فشار می گویند که باید بدانید پلی اتیلن و انواع لوله های پلی اتیلنی برای انتقال آب فشار بالا بهترین گزینه هستند.


لوله پلی اتیلنی در انتقال مواد شیمیایی:

از آنجایی که لوله های پلی اتیلن با موارد شیمیایی اسیدی و بازی بسیار سخت واکنش می دهند، می تواند در انتقال موارد شیمیایی بسیار کمک کننده باشد.


لوله های پلی اتیلن چگونه نصب می شوند؟


می توان گفت جهت نصب لوله تک جداره پلی اتیلن،  در مرحله ابتدایی باید مطابق با روش نصب دلخواه، لوله ها را برش دهید. نحوه ی برش دادن لوله پلی اتیلن باید به صورتی باشد که شکسته نشود. سطح لوله ای که بریده می شود به طور کامل باید بر روی محور لوله عمود باشد. جهت برش لوله از اره آهن بر استفاده می شود و به این نکته دقت کنید که هرگز از اره های نجاری استفاده نکنید. از ابزارهای مخصوص برش لوله پلاستیکی جهت برش لوله پلی اتیلن (لوله تک جداره) با قطر بزرگ استفاده می شود.

 

لوله پلی اتیلن به چند دسته تقسیم می شوند و چه عواملی بر قیمت آنها تاثیر می گذارد؟


قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی: لوله های پلی اتیلن آبرسانی از انواع پر مصرف در لوله های پلی اتیلن می باشند .لوله های پلی اتیلن آبرسانی در قطر ۲۰ میلیمتر الی ۱۰۰۰ میلیمتر بسته به میزان فشار لوله های پلی اتیلن به صورت کلاف و شاخه تولید می گردند که نوع مواد پلی اتیلن که شامل pe80 /pe 100  است در قیمت نهایی این لوله ها تاثیر گذار می باشد .قیمت لوله های پلی اتیلن آبرسانی طبق جداول استاندارد و همچنین با توجه به هزینه های تولید ،حمل و نقل و ضایعات می توان قیمت نهایی را در لوله های پلی اتیلن آبرسانی طبق آن براورد نمود. قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی را همه روزه می توانید از این مجموعه در گریدهای مورد نظر دریافت نمایید.

قیمت لوله پلی اتیلنی گازی: لوله های پلی اتیلن گازی از لوله های پلی اتیلنی هستند که حساسیت بیشتری نسبت به لوله های اب رسانی و فاضلابی دارند و متشکل از مواد پلی اتیلن خود رنگ می باشند که معمولا، قیمت بیشتری نسبت به لوله پلی اتیلن سفید رنگ دارند.

 

گرید لوله های پلی اتیلن


گرید لوله های پلی اتیلن ارتباط مستقیم با نوع مواد پلی اتیلنی  موجود در لوله دارد .لوله های پلی اتیلن در انواع گرید pe63-pe80-pe100  تولید میگردند اما در این بین و با توجه به نوع مواد سازنده و استانداردهای جدید در تولید لوله های پلی اتیلن گرید pe 63  از دور رقابت خارج شده و جایگزین آن گریدهای  PE 80 ،PE 100 گردیده است که هم مقاوم تر و هم از لحاظ وزن و قیمت مقرون به صرفه است.

 

تماس با ما


دفتر مرکزی تهران :ایران – تهران – خیابان آفریقا – بلوار مینا – پلاک ۱۸

تلفن : ۵۰ خط – ۶۰ ۲۰ ۲۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+)

فکس: ۸۱ ۲۰ ۲۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+)

همراه: ۹۷۲۸ ۱۴۴ ۰۹۱۲ (۹۸+)

 

آدرس سایت

 

https://www.parsethylene.com/



:: برچسب‌ها: مقرون به صرفه , آبیاری تحت فشار , انتقال مواد شیمیایی , رسوب ناپذیری , سهولت در نصب , خاصیت هیدرولیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

شیر قو دیواری جلگه را بشناسید

 

باید بدانید از بهترین محصولات گروه صنعتی جلگه می توان به شیر قو اهرمی این شرکت اشاره کرد. این گروه معتبر دارای سابقه ی طولانی مدت در تولید شیر قوی اهرمی که از پر فروش ترین محصولات می باشد که با فناوری نوین و دانش پیشرفته توانسته در تولید این محصول به موفقیت برسد. گروه صنعتی جلگه سال هاست که در زمینه ی تولید شیر قوی اهرمی دیواری مشغول است. این محصول منحصر بفرد و پر کاربرد در جنس های استیل، برنج، برنز و پلیمر ساخته می شود. همچنین از مزایای شیر قوی اهرمی می توان به این اشاره کرد که این محصول در برابر خوردگی و زنگزدگی بسیار مقاوم است و ظاهری براق و زیبا دارد.

 

 

 

موارد استفاده از شیر قوی اهرمی


شیر قوی اهرمی در ظاهری کوچک و زیبا تولید شده است و بیشتر در آشپزخانه ی منازل بکار می رود و جزو یکی از بهترین شیرآلاتی است که سلیقه بسیاری از مردم نیز است. این شیر در انواع سبک و سنگین ساخته می شود و دارای کارتریج 25 و 35 است. منظور از کارتریج جنس مغزی شیر قوی اهرمی است. مغزی دارای کارتریج 25 مقاومت کمتری نسبت به مغزی کارتریج 35 دارد. شیرهایی که در نوع سنگین تولید شده اند، نسبت به شیرهای سبک فشار بیشتری را تحمل می کنند و مقاوم تر هستند. زیبایی شیرآلات ساختمان جزو مواردی است که بر زیبایی دکوراسیون منزل نیز بشدت تاثیرگذار است اما با این وجود انتخاب طرح مناسب این محصول اهمیت ویژه ای دارد. شیرقوی اهرمی بدلیل سبک های متنوع و طرح های زیبایی که دارد، بسیار پرطرفدار و پرکاربرد است. مهمترین موارد استفاده از شیر قوی اهرمی عبارتند از:
• استفاده شیر قوی اهرمی در توالت پارک ها
• استفاده از شیر قوی اهرمی در سینک ظرفشویی
• استفاده در روشویی
• استفاده به عنوان شیر تصفیه آب

 

مشخصات فنی شیر قوی اهرمی


• بدنه برنجی
• سر شیر از جنس برنج
• مغزی از جنس کارتریج
• سایز ورودی 1/2
• سایزخروجی 3/4
• زاویه مستقیم بین ورودی و خروجی شیر


به همین دلیل است که تمایل مشتریان برای خرید این محصول شرکت صنعتی جلگه را افزایش می دهد. لازم به ذکر است قیمت این محصول بسیار کم است و برای استفاده در شیرآلات ساختمانی و منازل نیز مناسب است.

 

تماس با ما

تهران - چهارراه پانزده خرداد - خیابان پانزده خردادغربی - جنب بانک سامان - پاساژصحراد - طبقه همکف - پلاک ۷

کارخانه

مجتمع صنعتی خاوران سایت فن آوران میدان کوثر خیابان میخک پلاک ۲۵۲۶

 

آدرس سایت 

https://www.jolgeh.ir/



:: برچسب‌ها: بدنه برنجی , استفاده در روشویی , استفاده به عنوان شیر تصفیه آب , خوردگی , زنگزدگی ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

مشخصات دستکش های یکبار مصرف دکتر اسکات


مشخصات اصلی دستکش های یکبار مصرف دکتر اسکات همانند انواع دستکش های دیگر است. با این تفاوت که دستکش یکبار مصرف نایلونی دکتر اسکات دارای کیفیت و مقاومت بیشتر می باشد. همچنین این دستکش ها دارای انعطاف پذیری و کشش بالا هستند. دستکش های یکبار مصرف دکتر اسکات، تولید شده از مواد درجه یک، در دو مدل فری سایز و مدل بانوان و نوجوانان در بازار موجود می باشد.

 

انواع دستکش یکبار مصرف دکتر اسکات


دستکش های یکبار مصرف نایلونی دکتر اسکات در بازار زبانزد است. این دستکش ها به دلیل قرار گیری راحت در دست افراد مختلف با سایزهای متفاوت جزء دستکش های یکبار مصرف پرطرفدار می باشند. بخاطر کیفیت بالای دستکش های یکبار مصرف دکتر اسکات افراد بیشتری به سمت خرید این دستکش جذب می شوند. باید بدانید این دستکش ها فاقد هر گونه حساسیت برای مصرف کنندگان می باشند و دارای مجوز بهداشت می باشند.

۱- دستکش های یکبار مصرف فری سایز دکتر اسکات


دستکش های یکبار مصرف فری سایز دکتر اسکات از جنس پلاستیک هستند. در واقع این دستکش ها هنگامی که می خواهیم کاری انجام دهیم که دوست نداریم دستمان آلوده شود، به کار برده می شوند. در واقع برای مقابله با بیماری کرونا این دستکش ها بسیار مورد استقبال قرار گرفت.



۲- دستکش یکبار مصرف بانوان و نوجوان دکتر اسکات


دستکش بانوان و نوجوان دکتر اسکات به تمام رده های سنی مختلف اجازه استفاده از آنها را می دهد. در واقع این برند با طراحی و تولید دستکش مخصوص بانوان و نوجوانان با قالب انحصاری ثابت کرد، که دستکش ها از لحاظ مدل و اختصاصی بودن با کاربرد های ویژه و منحصر به فرد می توانند، متنوع باشند و انواع مختلفی را در بر گیرند. 

 

قیمت خرید دستکش های یکبار مصرف دکتر اسکات و فروش عمده


قیمت خرید دستکش های یکبار مصرف دکتر اسکات برای کلیه خریداران این دستکش ها مقرون به صرفه است و فروش عمده آنها در بازار امروزی با رشد چشمگیری روبرو شده است. در واقع به دلیل قیمت منصفانه این دستکش، خریداران اقدام به خرید عمده این نوع دستکش از فروشندگان می نمایند.

 

موارد استفاده از دستکش های یکبار مصرف


موارد استفاده از دستکش های یکبار مصرف یا کاربرد های دستکش یکبار مصرف به شرح زیر می باشد:

 

صنایع بهداشت و درمان


شاید یکی از مهمترین کاربرد این نوع از دستکش‌ها، در حیطه‌ی فعالیت‌های کادر درمان و پرسنل آن ها بوده است. در محیط‌ های بهداشتی و درمانی، اغلب بسیاری از میکروب‌ها و ویروس‌ها در حال جابجایی و انتقال خواهند بود. پرسنل و کادر درمانی با مراقبت‌های ویژه و استفاده از تجهیزات مناسب، می‌توانند در جلوگیری از ورود این ویروس‌ها و میکروب‌ها به بدن خود نقش مهمی را ایفا نمایند. البته این نوع از دستکش‌ها غالبا با کیفیت بالاتری تهیه و تولید خواهند شد.

موارد مصرف در:

داروخانه‌ها
آزمایشگاه‌ها
بیمارستان‌ها
مطب پزشکان و دندانپزشکان
پرسنل خدماتی
اتاق‌های جراحی
واحدهای پرستاری
منشی‌های پزشکان
و …

عوامل مهم در خرید دستکش یکبار مصرف و تاثیر آن بر عدم انتقال ویروس کرونا


آیا دستکش پلاستیکی یکبار مصرف می تواند از ورود این ویروس و همچنین انتقال آن جلوگیری کند؟ در پاسخ به این سوال می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

۱.کیفیت محصول

در دستکش های نخی و پارچه ای منافذ بسیار زیادی وجود دارد و به دلیل سایز بسیار کوچک این ویروس به راحتی به درون منفذها وارد شده و انتقال ویروس صورت خواهد پذیرفت. بنابراین با توجه به کیفیت و مشخصات محصول، باید نسبت به انتخاب دستکش مناسب اقدام نمود. در خصوص دستکش های یکبار مصرف پلاستیکی می توان به این موضوع اشاره نمود که گرچه استفاده از دستکش یکبار مصرف به دلیل کاهش تماس مستقیم دست با سطوح و اشیاء آلوده، اقدامی پیشگیرانه می باشد که توسط افراد مختلف به کار گرفته می شود. استفاده از این دستکش ها زمانی موثر واقع می گردد که تعویض مکرر دستکش ها صورت پذیرد و پس از هر بار استفاده، دست های خود را به طور منظم و چندین بار در طی روز به مدت بیست ثانیه شست و شو نمایید.

 

۲.سبک و قابل حمل بودن

این نوع از دستکش ها به دلیل برخورداری از وزن بسیار کم، قابلیت حمل بسیار ساده ای را در بر خواهند داشت. از این رو می توان گفت انتخاب آنها در کنار ماسک قابل توجه خواهد بود. این دستکش ها را می توان در مکان های مختلف استفاده نمود و به محض ورود به مکان مناسب برای شست و شوی دست ها و یا استفاده از ژل ضد عفونی کننده، آن ها را خارج نموده و در سطل زباله انداخت. یکی از دلیل مهم در اشاره به عدم استفاده از این محصولات، نگرانی ها به سبب رها شدن آن ها در محیط های خارجی و ضررهای زیست محیطی خواهد بود. لزوم استفاده از مواد شوینده ی دست ها و یا ژل شست و شو حتی با مصرف دستکش نیز کاهش نخواهد یافت.

 

۳.قیمت مقرون به صرفه

یکی از مهمترین مواردی که در ضد عفونی کردن دست ها باید به آن توجه نمود، استفاده از ژل های شست و شو و یا مواد شوینده ی مناسب خواهد بود. در برخی از موارد که دسترسی به مواد شوینده وجود ندارد، استفاده از ژل های ضد عفونی بسیار قابل توجه خواهد بود. اما این ژل ها گاهی با قیمت های بسیار بالا به بازار عرضه میشوند که توانایی خرید آن ها برای کلیه افراد مقدور نخواهد بود. از این رو استفاده از دستکش یکبار مصرف تا زمانی که به یک محل مناسب برای شست و شو و ضد عفونی کردن دست ها برسید، مناسب خواهد بود. این محصولات قیمت مناسبی را نیز در بر خواهند داشت. 

 

ارتباط با ما

 

تهران، خیابان پاسداران، نبش کوهستان دوم، پلاک ۵۹۰، طبقه دوم واحد ۲
 تلفن: ۲۲۵۷۸۴۶۵-۰۲۱ _ ۲۲۵۷۸۴۶۶-۰۲۱
 فکس: 22578465

ایمیل: info@danaplastiranian.com

آدرس سایت https://danaplastiranian.com/



:: برچسب‌ها: قیمت مقرون به صرفه , سبک و قابل حمل بودن , کیفیت محصول , دستکش های یکبار مصرف ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

تعریف تهویه مطبوع

 

تهویه مطبوع یا هوا رسانی دلپذیر یا هوایش دلپذیر شاخه‌ای از مهندسی مکانیک است که معنی آن یعنی انجام عملیاتی روی هوا تا بتوان شرایط هوای محل موردنظر را برای زیستن، کار کردن یا عملیات صنعتی معین، راحت و بهداشتی کرد و به حد مطلوب برسانیم. یک سیستم مناسب تهویه با هدف کنترل دما، رطوبت و کیفیت هوای ساختمان ایجاد می‌شود و هدف از کنترل این پارامترها ایجاد یک فضای راحت است که بتوان در آن به امور شخصی و کار پرداخت. شرایطی را که تهویه مطبوع باید در داخل محل زندگی فراهم نماید و برای انسان لذت بخش و مطلوب است دمای 22 درجه‌ی سانتی‌گراد و رطوبت 50%می‌باشد. 

 

اجزای تشکیل‌دهنده‌ی یک سیستم تهویه‌ی مطبوع

 

  • منابع حرارت
  • منابع برودت
  • مخزن انبساط
  • پمپ‌ها
  • دستگاه‌های رطوبت‌گیر
  • کویل‌ها
  • فن و هواکش‌ها

انواع سیستم‌های تهویه مطبوع  از نظر درجه‌ی حرارت را بشناسید



تهویه مطبوع زمستانی یا سیستم تک فصلی گرم‌کننده


سیستم‌های گرمایشی مانند شوفاژ با دیگ آب گرم یا پکیج دیواری فقط قابلیت گرمایش هوا در فصول سرد سال را دارد. سیستم‌های حرارت مرکزی نوعی از این هستند. به غیر از انواع سیستم‌های حرارت مرکزی، وسایلی مانند بخاری‌ها و شومینه‌ها نیز، برای این منظور بکار می‌روند که البته دارای نواقص بسیار نسبت به سیستم‌های حرارت مرکزی هستند.

 

تهویه مطبوع تابستانی یا سیستم تک فصلی سردکننده


سیستم‌های سرمایشی مانند کولرگازی، اسپلیت (نوع فقط سرد) و کولر آبی که فقط توانایی سرد کردن هوا در فصول گرم سال را دارد، بر اساس عملکرد انواع سیستم‌های تبرید کار می‌کند و انواع مختلفی دارد.

 

تهویه مطبوع سالانه یا سیستم دو فصلی گرم و سردکننده


سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مانند چیلر، مینی چیلر، فن کویل، سیستم VRF، و هواساز قابلیت ایجاد سرمایش در فصول گرم و گرمایش در فصول سرد سال را داراست. در این سیستم یا از مجموع دو سیستم تابستانی و زمستانی در کنار هم و یا از یک سیستم یکپارچه‌ی دو فصلی برای تهویه مطبوع ساختمان استفاده می‌شود. 

 

 

تهویه مطبوع هوای تبخیری


شرکت بین المللی سیلیلی موفق به به بزرگترین سفارش جهان برای تهویه مطبوع هوای تبخیری شده است، که در حدود ۵۰،۰۰۰ دستگاه تهویه مطبوع استرالیایی است که در شهر چادری مینا واقع در عربستان‌سعودی نصب شده‌اند که باعث می شود زائران خنک شوند. تهویه مطبوع هوای تبخیری نتایج تماشایی را در برابر مجموعه‌ای جامع از معیارها که شامل بهره‌ وری انرژی، قابلیت اطمینان، عملکرد و اثرات زیست ‌محیطی کم، ارایه داده است.  Breezair کم صداترین، خنک ‌کننده ترین با مصرف انرژی بهینه در جهان است که هوای پاک و تصفیه‌ شده را فراهم می‌کند. بر خلاف تهویه خنک ‌کننده، هوای خنک آن، پوست بینی یا چشم‌ها را خشک نمی‌کند. با کارایی بالاتر و استفاده انرژی کمتر، همراه با فواید سلامتی اضافه‌شده که با آوردن هوای تازه به جای اینکه هوای کهنه را بازیافت کنند، مداوم به داخل یک اتاق؛ عمل می‌کنند، این عوامل به Breezair کمک کردد تا بعنوان بهترین انتخاب شوند .

 

آدرس سایت

 

tahvienovin.ir 



:: برچسب‌ها: مصرف انرژی بهینه , سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی , فن کویل , سیستم VRF ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

تعریف برج خنک کننده


به سیستم های خنک کننده آب، برج خنک کننده یا کولینگ تاور(cooling tower) گفته می شود. مهمترین وظیفه برج خنک کن، کاهش دمای سیالاتی که گرمای بالایی دارند است. برج خنک کن دستگاهی جهت خنک نمودن آب در گردش می باشد. مانند آب. در برج خنک کننده، انتقال گرما به صورت یکسان و همزمان اتفاق می افتد.

 

اساس کار برج های خنک کننده


اساس کار تمام برج خنک کننده ها  بر مبنای ایجاد سطح تماس بیشتر بین جریان آب گرم و هوای سرد و در نتیجه تبادل حرارتی بین این دو می باشد. عموماً در برج خنک کن ها آب گرم خروجی از سیستم توسط لوله هایی از بالای برج وارد شده و در آنجا به صورت طبیعی یا با آب فشان هایی به سمت پایین برج به جریان می افتد که در طول این مسیر با توجه به نوع برج به شیوه های مختلف با جریان هوای سرد برخورد میکند.

 

 

از مزایای برج های تولیدی شرکت تهویه نوین ایرانیان میتوان به موارد زیر اشاره نمود:


1- تحمل نیروی کششی تا 450 مگا پاسکال
2- دارا بودن مواد سطحی بیرونی بنام ژلکوت با خواص ضد UV ، ضدشکنندگی ، ضدپوسیدگی و ترک خوردگی

3- طراحی قطعات براساس تحمل نیروی کششی ، وزنی ، فشاری و انبساطی و...

4- استفاده از سیستم اثر متقابل آب و هوا جهت خنک نمودن آب ورودی توسط فنهای ایرفول از جنس فایبرگلاس با قابلیت تنظیم CFM

5- استفاده از سیستم اثر متقاطع آب و هوا جهت خنک نمودن آب ورودی توسط فن های ایرفول از جنس فایبرگلاس با قابلیت تنظیم CFM برای برج های مدار باز مکعبی و مدار بسته

6- دارای فیلترهای PVC با زاویه 45 درجه در ضخامتهای 400 و 600 میکرون ، مقاوم تا دمای 60 درجه سانتیگراد با خواص ضد رشد باکتری و جلبک

7- ضمانت رنگ بدنه دائمی با قابلیت سفارش به رنگ دلخواه
8- دارای گواهینامه آبکاری گرم قطعات فلزی به میزان 80 میکرون با آلیاژ روی

9- دارای گارانتی 5 ساله بدنه و خدمات پس از فروش بمدت 10 سال

 

 

انواع برج خنک کننده


برج های خنک کننده از لحاظ مکانیزم انتقال حرارت به دو گروه برج های مرطوب (مدار باز) و برج های خشک (مداربسته) تقسیم می شوند.

 

برج های مرطوب (مدار باز) 


آب گرم از بالای برج با عبور از پکینگ ها و برخورد با جریان هوای تازه که از محیط بیرون توسط فن یا به صورت طبیعی وارد برج می شوند ضمن تبادل حرارتی و خنک شدن در پایین برج ته نشین می شود. مهمترین عیب این سیستم پاشیدن حرارت آب به اطراف و همچنین تبخیر بیش از حد آب می باشد. در برج خنک کن مدار باز، هوایی که از زیر به درون برج حرکت داده می شود، از طریق الکتروموتور و فن که در بالا قرار دارد در بین پکینگ ها حرکت داده می شود و در جهت بالا کشیده می شوند.

 

برج های خنک کن خشک (مدار بسته)


باید بدانید در مناطقی که به علت عدم وجود آب کافی باید از اتلاف آب و تبخیر بیشتر جلوگیری نمود از برج خنک کننده های خشک استفاده می گردد. در این دسته آب گرم (یا روغن) بجای عبور از پکینگ ها از لوله های پره دار که با هوای سرد در تماس می باشد عبور کرده و خنک میگردد.باید بدانید معایب این سیستم کاهش راندمان با افزایش دمای محیط اطراف می باشد. مکانیزم چرخش آبگرم (روغن) در این سیستم مانند مکانیزم عملکرد یونیت هیترها می باشد.

 

برج خنک کننده فایبرگلاس


این برجها دارای بدنه فایبرگلاس بوده و شاسی کشی و پایه ها و نردبان از فلز با آبکاری گرم و یا ناودانی های گالوانیزه استفاده میشوند . برج های فایبری به دو صورت مدور و مکعبی تولید می شوند. تولیدات این محصول در ایران فعلا به صورت جریان مخالف محدود می باشد.

 

اطلاعات تماس

آدرس : تهران – میدان آرژانتین – خیابان بیهقی – خیابان هشتم شرقی – پلاک ۳ – طبقه دوم

ساعت کاری:‌ ۹ الی ۵ بعدازظهر

شماره تماس ۱ : ۸۸۸۷۴۷۴۱
شماره تماس ۲ : ۸۸۸۷۴۷۴۲
واتس آپ : ۷۳۳۹۴۱۴-۰۹۳۰
تلفن همراه : ۷۳۳۹۴۱۴-۰۹۳۰



:: برچسب‌ها: فایبرگلاس , عدم وجود آب کافی , برج های مرطوب , برج های خنک کن خشک , تبادل حرارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

انواع چیلر


دستگاهی است که حرارت را از یک سیال که معمولا آب می باشد می گیرد، سپس این مایع سرد شده میتواند، برای مصارف صنعتی یا تهویه مطبوع جهت خنک کردن محیط استفاده شود. چیلر به دو دسته چیلر تراکمی و چیلر جذبی تقسیم می‌شود که چیلرهای جذبی با استفاده از انرژی حرارتی و چیلرهای تراکمی با استفاده از انرژی الکتریکی باعث ایجاد برودت و سرما می‌شوند.

 

 

عوامل موثر در قیمت چیلر


چه عواملی در قیمت فروش چیلر تاثیر گذارند و در هنگام خرید به چه پارامترهایی باید توجه کرد؟

  1. منبع انرژی
  2. مکان نصب
  3. برند دستگاه
  4. نوع کمپرسور
  5. میزان ظرفیت
  6. میزان سرمایی که تولید می کند
  7. صنعتی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد

 

 

طراحی جدید چیلر های تهویه نوین و انتخاب همگان

 

طراحی جدید چیلر های تهویه نوین در ظرفیت های مختلف با بهترین بازدهی صورت گرفته است. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. تلاش همکاران ما در شرکت تهویه نوین ایرانیان همواره بر آن است تا با حرکت موثر در تحقق بخشیدن به مشتری مداری، ارائه محصولات با کیفیت و عملکرد مطلوب، بهینه شدن هزینه ها و ارائه خدمات پس از فروش در حداقل زمان رضایت مشتریان خود را جلب نماییم و باعث افتخار است که با تکیه بر توان مهندسین و صنعتگران داخل کشور موفق به صادرات انواع تولیدات خود از قبیل چیلر هوا خنک و هواساز هایژنیک و… به کشور های ترکمنستان، افغانستان، عراق و روسیه شده ایم.

 

چیلر آب خنک

 در چیلر آب خنک بعلت استفاده از برج خنک کننده در انتقال گرما به محیط خارج، بازده بیشتری نسبت به چیلر هوا خنک دارد و با توجه به صرفه جویی انرژی که دارند، برای مجتمع های بزرگ تجاری و اداری، مسکونی، بیمارستان ها و مانند آن در مدت نسبتا کوتاهی هزینه های اضافی نسبت به سیستم های تهویه مطبوع دیگر حذف می کنند. چیلر های تراکمی آبی (با کندانسور آبی) برای نصب و بهره برداری در فضای بسته ساخته شده اند بنابراین دستگاه ها می بایست در موتورخانه نصب شوند و همزمان امکان تهویه مناسب هوا و روشنائی کافی در محل نصب آنها مورد توجه قرار گیرد.

 

چیلر هوا خنک


این چیلرها خاصیت کوپل شدن به یکدیگر و رسیدن به ظرفیت های بالا تر را دارا می باشند. به عنوان مثال برای به وجود آوردن یک چیلر 60 تن 3 عدد یونیت 20 تن به هم کوپل میشوند.

 

مزایای اساسی چیلر هواخنک نسبت به سایر چیلرها


در چیلر های ماجولار کندانسور هوایی،کندانسور در جدید ترین شکل خود یعنی مدل V شکل ساخته شده و توسط توربو فن خنک می شود. در این چیلر ها تعدد کمپرسور وجود دارد مثلا یک چیلر 100 تن شامل 5 یونیت 20 تن و 10 عدد کمپرسور خواهد بود در صورتی که در انواع دیگر موجود در بازار تعداد کمپرسور در این ظرفیت حد اکثر 2 عدد خواهد بود.


در این مدل چیلر هنگام کنترل بار،این کمپرسور ها هستند که از مدار خارج می شوند و این امر باعث کاهش استهلاک کمپرسورها میشود،یعنی افزایش طول عمر آن ها. تعداد کمپرسور ها موجب می گردد که کنترل بار صورت گرفته و کمپرسورها تک تک زیر بار رفته و در نتیجه مصرف برق کمتر خواهد گردید.

به دلیل تعدد کمپرسور اگر یک یا تعدادی از کمپرسورها دچار خرابی گردد و از مدار خارج شود، دستگاه از کار نیفتاده و با باقی مانده کمپرسور ها سرمایش ساختمان را (البته به ظرفیت پایین تر) تامین می کند.

 

اطلاعات تماس

آدرس : تهران – میدان آرژانتین – خیابان بیهقی – خیابان هشتم شرقی – پلاک ۳ – طبقه دوم

ساعت کاری:‌ ۹ الی ۵ بعدازظهر

شماره تماس ۱ : ۸۸۸۷۴۷۴۱
شماره تماس ۲ : ۸۸۸۷۴۷۴۲
واتس آپ : ۷۳۳۹۴۱۴-۰۹۳۰
تلفن همراه : ۷۳۳۹۴۱۴-۰۹۳۰



:: برچسب‌ها: چیلر های ماجولار کندانسور هوایی , کاهش استهلاک کمپرسورها , چیلر های تراکمی آبی , خدمات پس از فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 آبان 1401 | نظرات ()