نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

دستگاه بالانس كاميوني از بخش هاي زير تشكيل شده است

1- الكترو موتور2- برد تنظيمات حسگرها3- برد داخلي4- مانيتور5- نگهدارنده لاستيك6- گيره لاستيك7- سيم برق8- جك بالابرنده لاستيك

بالانس كاميوني


مزاياي استفاده از بالانس كاميوني

1. افزايش طول عمر لاستيك2. حفظ كيفيت جعبه فرمان3. كمك به بالا بردن توان سيستم هيدروليك فرمان4. افزايش طول عمر اجزاء و قطعات جلوبندي خودرو5. رفع نابالانسي رينگ چرخ


معايب عدم استفاده از دستگاه بالانس كاميوني

1) ايجاد لرزش در هنگام حركت2) عدم كنترل صحيح خودرو در حين رانندگي3) صدمه ديدن مجموعه جلوبندي اتومبيل4) كاهش طول عمر سيستم هيدروليك فرمان


هزينه تعادل لاستيك هاي كاميون چقدر است؟

الف. بسياري از فروشگاه هاي تاير تعادل رايگان را به عنوان بخشي از بسته هاي تاير خريداري مي كنند كه از آنها خريداري شده است ، اما در موارد ديگر بايد هزينه آن را پرداخت كنيد. به طور متوسط ، بسته به وسيله نقليه ، تايرها و مغازه خود ، بين 15 تا 75 دلار هزينه كنيد.


علائم يك چرخ خارج از تعادل چيست؟

علائم رايج تايرهاي خارج از تعادل سايش ناهموار و سريعتر آج ، ضعف در مصرف سوخت و لرزش در فرمان ، تخته كف يا صندلي است كه با سرعت بيشتر بدتر مي شود. وقتي تمام مناطق واحد چرخ تاير از نظر وزني تا حد امكان برابر باشند ، لاستيك به نرمي مي چرخد.


آيا تعادل لاستيك هاي كاميون را حفظ مي كنيد؟

او مي گويد: "در بيشتر موارد ، لاستيك هاي كاميون تجاري نيازي به متعادل بودن ندارند." وب مي گويد در صورت شكايت راننده از سواركاري ، بررسي تعادل مونتاژ تاير و چرخ معمول است. ... "با داشتن استانداردهاي يكنواخت تر در ساخت ، تايرها ، چرخ ها ، توپي ها و درام ها به تعادل روزمره نياز ندارند."


آيا به تراز يا تعادل لاستيك نياز دارم؟

هر دوي آنها براي افزايش عمر و عملكرد لاستيك هاي شما مهم و ضروري هستند. متعادل سازي چرخ بايد بيشتر انجام شود ، در حالي كه براي مرتب سازي چرخ نبايد زياد انجام شود. چرخ ها به مرور زمان تعادل خود را از دست مي دهند ، بنابراين براي برقراري تعادل مناسب سرويس متعادل سازي چرخ ضروري است.


چگونه بفهمم كه به تراز يا تعادل نياز دارم؟

علامت بارز عدم تعادل لاستيك ها ، لرزش يا لرزش بين 60 تا 70 مايل در ساعت است. به طور كلي تكان خوردن در فرمان و يا صندلي وسيله نقليه از مهمترين شكاياتي است كه مشتريان با آن روبرو مي شوند. چندين دليل مختلف وجود دارد كه لاستيك ها از تعادل خارج مي شوند.


آيا خودتان مي توانيد لاستيك ها را متعادل كنيد؟

تعادل تايرها را در خودتان انجام دهيد. اگر لاستيك هاي شما تعادل ندارند ، مي توانيد آنها را خودتان در خانه / گاراژ خود تعمير كنيد. مي توانيد لاستيك ها را با بالانس كاميوني يا بدون تعادل تعادل دهيد


چگونه لاستيك ها از تعادل خارج مي شوند؟

به دليل ساييدگي ناهموار يا افتادن يكي از وزنه هاي چرخ ممكن است لاستيك از حالت تعادل خارج شود. به عنوان مثال ، اين اغلب هنگامي اتفاق مي افتد كه يك لبه در حاشيه خراشيده شود. اگر لبه پس از برخورد به يك گودال بزرگ لبه خم شود ، ممكن است يك چرخ از حالت تعادل خارج شود.


آيا نياز به تعادل لاستيك روي رينگ ها داريد؟

تعادل بايد هر زمان كه سري جديد لاستيك دريافت مي كنيد انجام شود. ... تعادل بايد هر زمان كه چرخ يا رينگ جديدي به دست مي آوريد نيز انجام شود. حتي اگر چرخ و تاير به خودي خود متعادل باشند ، وقتي آنها را با هم جفت كنيد مي تواند عدم تعادل ايجاد كند.



:: برچسب‌ها: برد تنظيمات حسگرها ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

جک قيچي به سادگي با چرخاندن يک لنگ کوچک که به يک انتهاي جک قيچي وارد شده کار مي کند. اين لنگ معمولا "Z" شکل است. انتهاي آن درون يک سوراخ حلقه اي قرار مي گيرد که روي انتهاي پيچ نصب شده است ، که اين موضوع نيروي وارد شده به جک قيچي است. ... پيچ مانند مکانيزم دنده عمل مي کند.

جک قيچي توکار

جک قيچي از چه ساخته شده است؟

جک هاي قيچي توکار وسيله اي هستند که براي بلند کردن سرعت و دقت وسايل نقليه از زمين استفاده مي شوند. به آنها جکهاي قيچي گفته مي شود زيرا از قطعات فلزي مورب ساخته شده اند که به شکلي شبيه قيچي منقبض و منبسط مي شوند.

جک هاي قيچي چقدر بالا مي روند؟

15 تا 30 اينچ

جک قيچي مي تواند در زير اکثر وسايل نقليه قرار بگيرد ، اما حداکثر ارتفاع آن از 15 تا 30 اينچ است. ظرفيت بالابر آن يک تا دو تن است.

 

جک هاي قيچي خطرناک هستند؟

جکهاي قيچي و جکها هر دو جاي خود را دارند و هر دو فوق العاده مفيد هستند ، اما در صورت استفاده فراتر از آنچه براي انجام کار استفاده مي شوند ، اگر کاملاً خطرناک نباشد ، ناخوشايند هستند. ... اين نکات مربوط به جک اتومبيل را بخاطر بسپاريد ، و مي توانيد با خيال راحت تقريباً روي هر چيزي که در زير اتومبيل است کار کنيد

 

چرا به جک اتومبيل جک گفته مي شود؟

نام شخصي جک ، که در حدود قرن سيزدهم به عنوان نام مستعار جان به انگليسي استفاده شد ، در قرن شانزدهم ظاهر شد تا به عنوان يک کلمه محاوره اي براي "يک مرد (از وضعيت پايين)" استفاده شود (همانطور که در استفاده هاي مدرن "همه کاره و هيچ کاره").

 

آيا مي توانم از جک قيچي براي تعويض روغن استفاده کنم؟

در هر صورت ، قبل از خزيدن در زير اتومبيل خود اطمينان حاصل کنيد که از چوک يا پايه هاي جک استفاده کنيد. هنگام تعويض روغن هرگز فقط از جک براي پشتيباني وسيله نقليه خود استفاده نکنيد. ... با جيب قيچي که همراه ماشين است زير ماشين خود نرويد.

 

آيا جک هاي بطري از جک هاي قيچي بهتر هستند؟

در صورت تعويض لاستيک در زمين ناهموار يا روي سطح ناپايدار (شن ، خاک و غيره) ، جک هاي قيچي به راحتي مي توانند وسيله نقليه شما را بلغزانند و زمين بزنند. ... علاوه بر آنچه که ذکر کردم ، استفاده از جک هاي بطري نيز آسان تر است و سرعت آنها از چرخاندن يک قيچي قيچي سريعتر است!

 

آيا مي توانم ماشينم را يک شبه روي جک بگذارم؟

اين احتمال وجود دارد که خوب شود ، اما زير آن يک زيرانداز بگذاريد تا ايمن باشد. اگر جک زد (جک قيچي) ، يا اگر جک داراي نشتي مايع هيدروليکي کوچک است (جک کف) ، مي تواند شروع به پايين آمدن يا سقوط کند. مي توانيد لوازم يدکي بگيريد و آن را زير آن قرار دهيد و سپس به آرامي آن را روي آن قرار دهيد ، يا يک تخته بزرگ.

 

آيا مي توانيد از هر جک اتومبيل روي هر اتومبيل استفاده کنيد؟

شما مي توانيد جک هاي قيچي را بخريد که با هر اتومبيل کار کند ، اما بيشتر آنها مخصوصاً براي يک مدل يا مدل خاص ساخته شده اند. دليلش اين است که شما بايد از آنها در نقاط بالابر خاصي روي ماشين استفاده کنيد ، که مي توانيد در کتابچه راهنماي مالک خود پيدا کنيد.

 

آيا کار در زير ماشين روي پايه هاي جک ايمن است؟

مي توانيد جک را زير آن نگه داريد تا در قسمت ايمني قرار داشته باشد ، اما مطمئن شويد که به هيچ وجه عدم تعادل خودرو يا مبارزه با جايگاه نيست. ... اگر هنگام کار در زير اتومبيل ، چرخ ها را برمي داريد ، هرگز فکر بدي نيست که آنها را به عنوان يک اقدام ايمني اضافي زير ماشين قرار دهيد.



:: برچسب‌ها: زمين ناهموار ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()