نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

چرا فیلتر پرس های ما را انتخاب می کنیم؟


فیلتر پرس های ما نسبت به روش های جایگزین به سطح کارآمدتری از جداسازی مایع جامد دست می یابند. موفقیت ما بر اساس استانداردهای کلاس جهانی خدمات و دانش است: توسعه سیستم‌های سفارشی که هزینه‌های اضافی مشتریان را کاهش می‌دهد و فیلترهای شفاف‌تری را از کیک‌های فشرده‌تر و با مدیریت آسان‌تر ارائه می دهد

 

مقایسه فیلترپرس با سایر دستگاه ها 


- فیلترپرس به علت نداشتن قطعات گردنده دارای استهلاک پایین و دوام بالا می باشد.

- سهولت کارکرد؛درفیلترپرس نیاز به نیروی انسانی متخصص نمی باشد.

- درصد خشکی کیک نسبت به سایر ماشین آلات(سانتریفیوژ و دکانتور)بالاتر می باشد و کیک خروجی کاملا به شکل جامد می باشد و قابل بسته بندی و حمل آسان می باشد.

-هزینه نگهداری سانتریفیوژ و دکانتور به علت داشتن قطعات متحرک دور بالا (3000 دور به بالا) بسیار بالا می باشد و جهت نگهداری قطعات نگهدارنده نیاز به نیروی متخصص و نگهداری دقیق می باشد.
 
- کیک خروجی از دکانتور و سانتریفیوژ معمولا از درصد خشکی پایین تری نسبت به فیلترپرس برخوردار می باشد.

 

 

سیستم فیلتر پرس مولتوتک چیست؟


سیستم های فیلتر پرس استوک خشکی کیک را افزایش داده و زمان پردازش را تا 10 دقیقه در هر چرخه کاهش می دهد. آنها که در سطح جهانی توسط شرکت های بین المللی فرآوری مواد معدنی استفاده می شوند، برای جداسازی جامدات و مایعات در چرخه های جداسازی پرس کاملاً خودکار و اتوماتیک و همچنین کم مصرف طراحی شده اند.

 

مزایای استفاده از دستگاه فیلتر پرس:


از مزایای دستگاه فیلتر پرس، افزایش راندمان تصفیه پساب کارخانه­ جات صنعتی را می توان نام برد، که موجب صرفه­ جویی در هزینه ­های توقف خط تولید و کاهش مصرف آب در چرخه تولید می­شود،در زمینه­ های مکش و سرکوب گل و لای و همینطور ذرات جامد دیگر در آب­ های حاصل از کارخانجات صنعتی مختلف کاربرد بسیار زیادی دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

 

راه های ارتباطی با ما

 

آدرس

تهران – همت غرب – بعد از بیمارستان تریتا – برج رزمال – برج جنوبی واحد 206

تلفن سفارش و مشاوره

91302100 – 021



:: برچسب‌ها: فیلترهای شفاف‌تر , سانتریفیوژ , جداسازی مایع جامد ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

جک پست

 

جک پست (تله پست، ستون فولادی قابل تنظیم) یک پایه فولادی است که در صنایع ساختمانی برای پشتیبانی موقت سقف، دیوارها و ترانشه ها (شورینگ) استفاده می شود. آنها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند به طور مکانیکی تا حدود دو برابر کوتاه ترین طول خود را به منظور گستره وسیعی از فضاها تلسکوپ کنند. اکثر نمونه ها از پین های قابل جابجایی برای تنظیم درشت و پیچ جک برای تنظیمات خوب استفاده می کنند، اما تغییرات زیادی وجود دارد.

 

دستگاه جک دو ستون بالابر خودرو ( جک بالابر مکانیکی ) ۴ تن دستگاهی برای بلند کردن خودرو می باشد تا کاربر بتواند روی آن کار کند و یا از فضای زیر آن بصورت ایمن و راحت استفاده کند ، جک های بالابر دارای قفل کن مجزا در هر ستون می باشند و می توانند با برق سه فاز و تکفاز کار کنند و همچنین دارای پمپ هیدرولیکی قدرتمند و یا پاور پک هستند.

 

 

تفاوت بین ستون لالی و جک پست

 

ستون‌های لالی و پایه‌های جک هر دو از اعضای فولادی عمودی هستند که برای پشتیبانی از اعضای افقی مانند سقف، تیرها و غیره استفاده می‌شوند.

 ستون های Lally می توانند هم موقت و هم دائمی باشند، در حالی که جک پست ها فقط پشتیبانی موقت هستند.

 ستون های لالی از اعضای افقی مانند تیرها پشتیبانی می کنند. 

جک پست ها علاوه بر پشتیبانی، به اصلاح افتادگی اعضای افقی کمک می کند و نیاز به بازرسی دوره ای دارد.

وقتی عضوی در حال کاهش دارید، جک پست ها راه حل شما هستند.

 

بالابر دوستون هیدرولیک


اساس این نوع از بالابرها براساس فشار روغن تولید شده توسط پمپ و در نتیجه خروج پیستون از سیلندر می باشد. حرکت بازوها به بالا توسط نیروی انتقال یافته پیستون، توسط زنجیر و یا سیم بکسل، می‌باشد. در واقع دو ساختار در جک دوستون هیدرولیکی موجود می‌باشد. در ساختار اول جک هیدرولیک، پیستون به زنجیر و در برخی دیگر مستقیم به سیم بکسل متصل است. این در حالی است  که در طرف دیگر، سیم بکسل به بازوها اتصال دارد که با خارج شدن پیستون از سیلندر بازوها به سمت بالا حرکت خواهند کرد. پاورپک جک دو ستون هیدرولیک، شامل الکتروموتور، پمپ، تعدادی شیربرقی و مخزن روغن می باشد؛ که این پاورپک را می‌توان در قسمت بالا یا پایین جک دو ستون نصب کرد. 

 

 

چرا 2 پست بهتر از بالابر چهار پست است؟

 

جک دو ستون به اپراتور اجازه می دهد تا به راحتی به تمام قسمت های وسیله نقلیه از جمله مجموعه چرخ ها دسترسی داشته باشد، در حالی که بالابر چهار پستی به یک بالابر کمکی (با هزینه اضافی) نیاز دارد که ماشین را از باند فرودگاه خارج می کند (برای امکان سرویس دهی چرخ ها) .

 

آیا 2 بالابر پست برای ذخیره سازی خوب است؟

 آنها برای نگهداری طولانی مدت خودرو ایده آل هستند زیرا از هر 4 چرخ پشتیبانی می کنند و هنگامی که بلند می شوند فضایی را برای خودروی دیگر در زیر ذخیره می کنند. سوار و پیاده کردن ماشین از بالابر 4 پستی سریعتر و بسیار آسانتر است. با یک بالابر 2 پایه باید زانو بزنید، بازوها را در موقعیت صحیح قرار دهید و ارتفاع پد بالابر را تنظیم کنید.

 

راه های ارتباطی با ما

آدرس
تهران- میدان هفت تیر– خیابان کریم خان زند- خیابان خردمند جنوب– پلاک 2– طبقه پنجم– واحد 11

تلفن
۰۲۱۸۸۸۳۵۴۰۱

 

 

 



:: برچسب‌ها: پیاده کردن ماشین , بالابر 2 پایه , جک هیدرولیک , پشتیبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

پمپ های کارواش

برای آشنایی بهتر باید بدانید پمپ های سری G-57 صنعتی FLOJET برای کاربردهای عمومی تجاری و صنعتی طراحی شده اند. این پمپ ها از مجموعه ای از مواد برای جابجایی طیف وسیعی از مواد شیمیایی ساخته شده اند. مایعات مجاز برای مواد Santoprene: آب قابل حمل، اسیدها، قلیایی، صابون ها، الکل ها و کتون ها. مایعات مجاز برای مواد سانتوپرن: روغن ها، حلال ها، صابون های دارای حلال، دی لیمونن و هیدروکربن های معطر. پیستون: پمپ های پلانجر دارای جابجایی مثبت تریپلکس [سه میله پیستونی]، رفت و برگشتی، پمپ پیستونی، ساخته شده از منیفولد برنجی آهنگری، مجموعه های شیر 304SS، پیستون های سرامیکی جامد و مهر و موم ها و حلقه های O-Ring استاندارد NBR [Buna-N] هستند. پمپ های Cat از برترین پمپ های کارواش هستند. 

 

انواع پمپ کارواش صنعتی :


کارواش ها انواع بسیار متفاوتی دارند که متناسب با نیاز مشتری فراهم می شوند . در اینجا چند نمونه از کارواش های پرفروش را ذکر خواهیم کرد . در صورتی که شما نیاز به کارواش های با فشار بالاتر و یا مدل های دیگری دارید حتما با کارشناس های ما در آب نیرو تماس حاصل فرمایید .
۱- کارواش صنعتی ۱۰۰ بار ۱۱ لیتر
۲- کارواش صنعتی ۱۵۰ بار ۱۵ لیتر
۳- کارواش صنعتی ۲۰۰ بار ۱۵ لیتر
۴- کارواش صنعتی ۲۵۰ بار ۱۵ لیتر
۵- کارواش صنعتی ۲۸۰ بار ۲۳ لیتر
۶- کارواش ۵۰۰ بار ۲۱ لیتر

 

 

پمپ کارواش چگونه کار می کند


 پمپ کارواش یا واتر جت با اتصال به یک مخزن، آب ورودی مورد نیاز را تامین می نماید. منبع آب به وسیله ی شلنگ نازل به دستگاه متصل می شود. فشار آب ورودی به دستگاه توسط پمپ آب فشار قوی افزایش می یابد. و آب با فشار بالاتری به سمت بیرون هدایت می گردد. و همین امر اثربخشی جریان آب را به منظور حذف و زدودن آلودگی ها افزایش می دهد.

 

انرژی دستگاه از چیست؟

دستگاه انرژی مورد نیاز را از طریق جریان برق و سوخت های فسیلی تامین می نماید. آب خروجی از پمپ، بوسیله ی شلنگ به نازل و لنس دستگاه منتقل می گردد. نحوه ی پاشش آب از طریق نازل ها تعیین شده و لنس ها نیز تسهیل کننده می باشند. پمپ بکار رفته در دستگاه از نوع پیستونی بوده و توانایی تولید آب با فشار بالا و دبی کم را دارد. پمپ های فشار قوی بکار رفته عملکردی از نوع جابه جایی مثبت را دارا می باشند. نحوه ی عملکرد پمپ کارواش به این شکل است که ابتدا توسط یک شیر ورودی آب درون مخزن پمپ ذخیره می شود.

 

 

طراحی و ساخت پمپ کارواش اشپک آلمان


اشپک برای طراحی بدنه پمپ های سری P و NP  از چدن استفاده می کند که آن را از طراحی جذاب و یکپارچه ای بهره مند ساخته است که آن را از دیگر پمپ های موجود در بازار متمایز می سازد. یکی از نگرانی ها و ابهامات در مورد پمپ کارواش اشپک، قطعات یدکی آن می باشد که بازرگانی سکوتی با بیش از 50 سال داشتن نمایندگی رسمی آن در ایران این نگرانی را رفع نموده است. همچنین این برند معتبر جهانی ادعا کرده است که پمپ های طراحی شده اشپک متناسب با کار مداوم طراحی شده است به طوری که پس از استفاده سالیان سال از این پمپ شاید فقط به تعویض قطعه یدکی یا سرویس دوره ای آن نیاز پیدا کرده باشند.

 

 

پمپ آب کارواش و پمپ فشار قوی

در مجموعه محصولات ما می توانید پمپ های آب فشار قوی ویژه برای کاربردهای پمپ کارواش را پیدا کنید. درزگیرهای مخصوص و منیفولدهای نیکل اندود شده عمر بیشتری به پمپ می دهند و از آن در برابر مواد شیمیایی محافظت می کنند.

 

موتورهای الکتریکی ما با کوپلینگ الاستیک و حفاظت حرارتی به دلیل کارایی بالا می توانند 24/7 کار کنند.

 

تماس با ما

جهت انجام مشاوره قبل از خرید با ما تماس بگیرید

02133989231

02136615808

02136615570

 



:: برچسب‌ها: پمپ کارواش , پمپ آب فشار قوی , شلنگ نازل , کارواش صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

مشارکت در ساخت به چه معنا است؟

 

مشارکت در ساخت قراردادی بین مالک و سازنده است. وقتی مالک ملک کلنگی، زمین یا ساختمان قدیمی قصد نوسازی بنای خود را دارد، همچنین از طرفی منابع مالی و دانش فنی و حقوقی لازم برای این کار را ندارد، با سپردن این مسئولیت ها به یک سازنده حرفه ای، خیال خودش را بابت ساخت یک آپارتمان یا ملک تجاری که از استاندارد های لازم برخوردار است آسوده می کند. به 

 

 

نکات کلیدی در مشارکت

 

مشارکت در ساخت و ساز، علاوه بر چشم انداز سودآور برای طرفین، خطرات قابل توجهی نیز برای طرفین به همراه دارد. اگر می خواهید یک قرارداد مشارکتی سالم و بدون درد داشته باشید، در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که می تواند موفقیت شراکت شما را تضمین کند.

 

بدون حضور وکیل یا مشاور با سازنده قرارداد نبندید. زیرا اکثر سازندگان در مشارکت مشارکتی متخصص هستند و قرارداد را به نفع خود تنظیم می کنند.

کلیه هزینه های ساخت و ساز از جمله هزینه های شهرداری به عهده سازنده می باشد.

دریافت اطلاعات جامع در مورد تاریخچه سازنده؛ چرا که برخی از آنها کارنامه درخشانی از مشارکت ندارند.

اگر در قسمتی از ملک شما واحد سرقفلی وجود دارد، به صورت قانونی یا توافقی، رضایت مستاجر را جلب کنید.

مبنای تعیین میزان قدردانی برای طرفین بر اساس قیمت املاک جدید در منطقه و هزینه ساخت است.

لازم به ذکر است که فسخ قرارداد پس از شروع عملیات تخریب یا گودبرداری تقریبا غیر ممکن است.

باید بدانید فسخ قرارداد مشارکت پس از تخریب تقریباً غیرممکن است.

به دنبال تولید کننده ای شایسته با سابقه خوب باشید. زیرا این سازنده به تمام اخلاق حرفه ای واقف است.

سازنده به امضای مالک نیاز دارد، بنابراین هیچ اقدامی بدون حضور شما نباید انجام شود.

 

سازنده موظف است تا زمان بهره برداری از ساختمان مکانی را برای شما در نظر بگیرد.

حواستان به تمام جزئیات باشد و زیر بار نکات امضایی که سازنده برای شما توضیح نمی دهد نروید.

هر از چندگاهی از پروژه دیدن کنید تا در مورد روند کار مطلع شوید. حضور در رأس پروژه حق شماست.

به پروژه‌هایی که توسعه‌دهنده سال‌ها پیش، چه به صورت مشارکتی یا واقعی ساخته‌اند، نگاهی بیندازید. این پروژه ها هویت حرفه ساخت و ساز را مشخص می کنند.

اگر در مورد یک سازنده نمی دانید، یک فرد واجد شرایط را به عنوان وکیل خود استخدام کنید.

اموال خود را به کسانی که تازه وارد شراکت شده اند نسپارید. مگر اینکه از توانایی های او آگاه باشید.

اسناد ساختمانی هویت ملک خود از ارائه اسناد وام و تسهیلات بدون اجازه کارشناس به سازنده خودداری کنید.

برخی از سازندگان در مورد دارایی ها اغراق می کنند. حتماً اطلاعاتی در مورد دارایی های سازنده به دست آورید.

قرارداد را در فضای قانونی اجرا کنید و آن را تنها به مشاوران املاک نسپارید.

کلیه توافقات و اظهارات باید به صورت مکتوب و امضا شده توسط دو طرف باشد.

معامله باید شفاف و طبق قانون مشخص باشد.

سازنده باید جریمه ساخت و ساز را به دلیل تخلف از قوانین بپردازد.

برخی از تولیدکنندگان فقط دلال هستند. فقط به دنبال تولید کننده واجد شرایط باشید

تمام مسائل مطرح شده توسط سازنده را به یک متخصص ساخت و ساز منتقل کنید.

اطلاعات کامل در مورد ظرفیت ساخت و ساز ملک خود

 

خطرات مشارکت در ساخت


اگر قرارداد مشارکت در ساخت به طور صحیح تنظیم نشود می‌تواند مشکلات و خسارات زیادی برای هر یک از طرفین ایجاد کند. برای مثال سند ملک ممکن است مشکلی داشته باشد یا سازنده در موعد مقرر کار را تحویل ندهد و یا سود و زیان به شکل عادلانه تقسیم نشود. برای مثال ممکن است ملک ساخته شود و کار به اتمام برسد اما بعد از مدتی بنا دچار آسیب شود و به لحاظ فنی آن چنان ضعیف ساخته شده باشد که با مشکلات جدی روبرو شود.
این نکته که برای مشارکت در ساخت باید بسیار هوشیار بود و آگاهانه عمل کرد. ممکن است سازنده به مالک پیشنهاد دهد که برای تسهیل روند نقل و انتقال و کاهش مالیات،‌ در همان آغاز کار سهم ایشان را به طور یک جا به نامشان کنید و از شما وکالت فروش بلاعزل می‌خواهد که بعد از یک زمان مشخص این وکالت تمام شود. این کار به لحاظ حقوقی می‌تواند خطراتی برای مالک به همراه داشته باشد. درنتیجه بهتر از پذیرش پیشنهادات این چنینی خودداری کنید. 

 

مشارکت در ساخت چه کاربردی دارد ؟


مشارکت ساخت و ساز نوعی قرارداد است که، بین دو طرف مالک زمین یا ملک و سرمایه گذار یا همان سازنده نوشته می شود. که طبق قانون هر کدام از طرفین قرارداد به میزان آورده خود از نظر ارزش مالی، دارای سهم از ساخت می شوند

 

مزایای مشارکت ساخت و ساز چیست ؟


مهم ترین مزیت آن تبدیل خانه قدیمی به آپارتمان های نوساز و مدرن ، افزایش استحکام بنا و افزایش سرمایه و دارایی از جمله محاسن اینکار می باشد

 

بررسی زمان اجرای پروژه مشارکت در ساخت


به‌طورکلی می‌توان مطرح نمود که زمان اجرای پروژه مشارکت در ساخت با توجه به میزان طبقات و متراژ ملک متفاوت است. در همین راستا توصیه می شود مدت قرارداد را از زمان امضای قرارداد تا دریافت اسناد تک‌برگ به صورت تعداد ماه قرار دهید و زمان‌بندی پروژه مشارکت در ساخت را به چهار مقطع تقسیم نمایید که در یک نگاه کلی و خلاصه این مقاطع شامل مراحل زیر می باشد:

دریافت جواز تخریب و نوسازی از شهرداری مربوطه
تکمیل سفت‌کاری
پایان نازک‌کاری و تحویل واحدها
دریافت اسناد تک‌برگ (حداکثر ۸ ماه بعد از تحویل آپارتمان‌ها برای دریافت سند تک‌برگ مهلت تعیین کنید.)


به یاد داشته باشید که در این رویه در صورت انجام نشدن تعهد سازنده طبق این زمان‌بندی، امکان فسخ یا دریافت ضرر و زیان (وجه التزام) وجود داشته باشد. همچنین توصیه می‌شود که پیشرفت کار در بازه‌های زمانی دوماهه طی صورت‌جلسه‌هایی به امضای مالک و سازنده و کارشناس تعیین‌شده در قرارداد مشارکت در ساخت برسد.

 

نکات مهم

 

در هیچ جلسه ای بدون کارشناس مشارکت در ساخت شرکت نکنید و فراموش نکنید که شرکت در ساخت و ساز ممکن است اولین بار باشد اما برای سازنده اولین بار نیست.

قراردادهایی که چند سازنده دارند باید با نظر کارشناس مشارکت در ساخت منعقد شود تا هر یک به تنهایی ضامن انجام کلیه تعهدات تمامی سازندگان باشد.

به جای چند سازنده، به دنبال یک سازنده باشید زیرا چند نفر اجماع را دشوار می کنند.

شرکت های مشاور املاک صرفاً نام، هویت کامل و پیمانکاران یا سازندگان قابل اعتماد نیستند، مگر اینکه مشاور با تجربه و قابل اعتماد باشد.

هرگز وارد سازندگان بدنام نشوید. برخی از آنها در ساخت و ارائه حقوق شما اخلاق حرفه ای ندارند.

 

مواردی که در قرارداد مشارکتی عنوان می گردد

۱ – مشخصات

مشخصات مالک

مشخصات سازنده

مشخصات ملک

 

۲ – موضوع قرار داد

کارهای که قرار است انجام گیرد بطور مثال طراحی ، نحوه اجراء واجزاء ساخت و دیگر جزئیات که بخش اصلی قرار داد است

 

۳ – توضیحات ملک

که ملک چه موقعیت دارد و چند طبقه است و متراژ و…

 

۴ – تسهیلات دفتر

خدمات و پیگیری مجوزها و نقشه واین قبیل فعالیتها

 

۵ – مبلغ قرار داد

که طرفین بعد از توافقات بایستی پرداخت کنند

 

۶ – تعهدات کارفرما

لازم به ذکر است که این مطالب بر گرفته از قرار داد مشارکت در ساخت یکی از پروژه های شرکت ساختمانی سین گروپ می باشد

 



:: برچسب‌ها: آپارتمان های نوساز و مدرن , منابع مالی , قراردادی بین مالک و سازنده , جواز تخریب و نوسازی ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1401 | نظرات ()