نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

دستگاه تست کمک فنر

مشخصات فني دستگاه :


1- مورد استفاده براي سواري و ون
2- داراي ماکزيمم ظرفيت 5/2 تن
3- محدوده اندازه گيري : 20m/km±
4- داراي نرم افزار مخصوص براي تست سواري و ون
5- ورق گالوانيزه مخصوص و مقاوم
6- برق مصرفي : 220 ولت – تکفاز – 50 هرتز

اين واحد کمک فنرهاي معيوب را شناسايي مي کند که باعث افزايش ايمني مشتري مي شود و در عين حال با جايگزيني کمک فنرهاي معيوب سود براي کارگاه ايجاد مي کند. تستر سيستم تعليق نيازي به منبع تغذيه ندارد ، به اين معني که مي توانيد وسايل نقليه را داخل يا خارج کارگاه آزمايش کنيد.

يک تستر متخصص انقلابي که براي بومي سازي و واجد شرايط بودن سايش کمک فنر طراحي شده است. آزمايش کننده کمک فنر خبره با تجزيه و تحليل پاسخ کمک فنر به فرکانس رزونانس متغير خود ، يک پيشرفت واقعي تکنولوژيکي را نشان مي دهد. نتيجه کاملاً جدا از فشار تاير و بار خودرو است.

چه چيزي به عنوان کمک فنر عمل مي کند؟

غضروف به عنوان کمک فنر عمل مي کند. در بين استخوان هاي زانو ، 2 ديسک هلالي شکل از بافت همبند وجود دارد که مينيسک ناميده مي شوند. اينها همچنين به عنوان کمک فنر عمل مي کنند تا قسمت تحتاني ساق را از وزن بقيه بدن بالشتک کنند.

 

 

دستگاه تست کمک فنر

چگونه مي توانم بفهمم که کمک فنرهاي من نياز به تعويض دارند؟

از ديگر نشانه هاي ضربه و استرچ اتومبيل در شرايط بد ، صداهاي غيرمعمول ناشي از دست اندازها ، لاغر شدن بيش از حد بدنه يا تاب خوردن در پيچ ها ، يا غرق شدن قسمت جلويي خودرو در ترمزگيري سخت است. شوک هاي بد همچنين مي توانند بر کنترل فرمان تأثير گذاشته و باعث ساييدگي ناهموار تاير شوند.

نشانه هاي شوک بد چيست؟

آيا ماشين شما "نفرين شده" است؟ 6 علامت قابل توجه شوک هاي فرسوده

    ج - انحراف خودرو يا سر خوردن در بادهاي جانبي؟ ...
    U - ساييدگي ناهموار روي لاستيک هاي شما. ...
    R - تکان دادن ، غلتاندن و تق تق. ...
    S - در هنگام استفاده از ترمز ، انحراف و غوطه ور شويد. ...
    ه - لرزش بيش از حد در فرمان شما. ...
    د - تأخير يا طولاني تر بودن مسافت توقف.

چگونه مي توان کمک فنرها را بررسي کرد؟

روش معمول براي دستگاه تست کمک فنر اين است که چند بار به گوشه اي از خودرو فشار بياوريد تا بتواند آن را بپراند و سپس فشار را متوقف کنيد و ببينيد قبل از توقف چقدر به جهش ادامه مي دهد. يک کمک فنر خوب بايد بلافاصله متوقف شود.

چند بار نياز به تغيير کمک فنر داريد؟

50،000 مايل
در حقيقت ، آنها به عنوان يک ماده تعمير و نگهداري عادي در نظر گرفته مي شوند و بايد نسبتاً مرتباً جايگزين شوند. همچنين بايد در هر بار تعويض روغن ، ضربات و ضربه هاي خود را بررسي کنيد. به طور کلي ، يک کمک فنر بايد حداقل 50،000 مايل قبل از نياز به تعويض آن دوام داشته باشد.

 

آيا بايد هر 4 شوک را همزمان عوض کنم؟

در آخر ، دو پايه و ضربه هاي خود را جايگزين کنيد

شوک ها و پايه ها بايد هميشه به صورت جفت يا بهتر از اين ، هر چهار تعويض شوند ، براي يک کنترل و کنترل يکنواخت. به هر حال ، هر چهار نفر به همان تعداد مايل در وسايل نقليه بوده اند و با همان شرايط کار کرده اند.

 

چه مدت طول مي کشد تا يک کمک فنر تغيير کند؟

2-3 ساعت
به عنوان مثال تعويض يک ضربه ، به عنوان مثال بازوهاي کنترل هر دو طرف بين 2-3 ساعت طول مي کشد. کارهاي کمتري مانند تعويض فنر يا کمک فنر کمتر به طول مي انجامد. براي کل تعميرات اساسي حقوق بازنشستگي ، اين مسئله به روز تبديل مي شود ، نه ساعت.

 

آيا مي توانيد با شوک هاي بد رانندگي کنيد؟

شايع ترين شکستگي و اثرات آن. لاستيک تخت: بله ، لاستيک ها بخشي از سيستم تعليق هستند و خير ، شما نمي توانيد با خيال راحت بيش از مسافت کوتاه با يک تخت رانندگي کنيد. ... هرگز اتومبيل را با کمک ضربه گير شکسته با سرعت بزرگراه رانندگي نکنيد و از پيچ يا توقف ناگهاني خودداري کنيد. در طولاني مدت ، يک شوک شکسته بايد جايگزين شود

 

متوسط ??عمر کمک فنر چقدر است؟

4 تا 5 سال
طول عمر کمک فنرها و همچنين پايه ها حداقل 4 تا 5 سال است. با اين وجود ، در واقع به شرايط جاده بستگي دارد. اگر اتومبيل را بيشتر روي سنگ فرش صاف هدايت کنيد ، طول عمر آن مي تواند به 10 سال هم برسد.

 

کمک فنر فرسوده چه صدايي دارد؟

هنگام عبور از دست اندازهاي مختلف ، سرعت گيرها ، يا چاله چاله ها و شنيدن صداي ضرب و شتم ، به احتمال زياد به اين معني است که از کمک فنرهاي فرسوده استفاده کرده ايد. ... تنها چيزي که لازم است اين است که شکافي در بوش لاستيکي ايجاد شود و منجر به صداي ضربه يا ضربه اي شود که هر زمان که در هنگام رانندگي به ضربه برخورد مي کنيد ، مي توانيد آن را بشنويد.


 



:: برچسب‌ها: ساييدگي ناهموار تاير ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()