نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

پمپ پلی یورتان

پمپ تزریق پلی یورتان یک دستگاه مقاوم در برابر فشار است که می توان از آن برای پرکردن و تعمیر لوله ها و لاستیک آسیب دیده استفاده کرد. ساخته شده از مواد پلی اورتان با کیفیت بالا، بادوام و عمر طولانی. پمپ تزریق پلی یورتان از مواد شکم مرغوب و بادوام ساخته شده است.

 

آیا می توان از این پمپ تزریق برای رزین پلی اورتان استفاده کرد؟


این پمپ تزریق سبک و قدرتمند را می توان برای رزین تزریقی اپوکسی و/یا پلی اورتان دو جزئی با ویسکوزیته بین 10 تا 1000 cps استفاده کرد.

 

بهترین پمپ پیستونی برای پردازش پلی اورتان چیست؟


اولین بار در میان تولید کنندگان ماشین آلات پلی یورتان که بیش از یک دهه پیش پمپ خود را توسعه داد، کانن پمپ پیستونی کاملی را برای پردازش پلی ال ها و ایزوسیانات ها طراحی کرد. ویژگی ها: •پایین ... ... بهره مندی از بهترین ترکیب راکتورها و فلنج های پمپ از نظر فنی و اقتصادی.

پلی اورتان (PU) چیست؟


پلی یورتان (اغلب به اختصار PUR و PU) پلیمری متشکل از واحدهای آلی است که توسط پیوندهای کاربامات (اورتان) به هم وصل شده اند. بر خلاف سایر پلیمرهای رایج مانند پلی اتیلن و پلی استایرن، پلی یورتان از طیف وسیعی از مواد اولیه (مونومرها) تولید می شود و بنابراین یک کلاس از پلیمرها به جای یک ترکیب متمایز است.

 

آدرس ما

تهران – خیابان کریم خان زند

خیابان خردمند جنوبی

پلاک 2 – واحد 11



:: برچسب‌ها: مقاوم در برابر فشار , پمپ پیستونی , پلی اتیلن , پمپ پیستونی ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

صنعت ساختمان در ایران چگونه است؟


ساخت و ساز یکی از مهم ترین بخش های ایران است که 20 تا 50 درصد از کل سرمایه گذاری خصوصی را به خود اختصاص داده است. یکی از اهداف اصلی سرمایه گذاری ایرانیان به عنوان ملموس است.

چگونه زمین با جواز ساخت در تهران بیابیم؟


راه های مختلفی برای یافتن زمین با جواز ساخت در تهران وجود دارد. از آن جمله می توان به این موارد اشاره نمود:

همکاری با مشاورین املاک

بسیاری از مشاورین املاک محلی با در اختیار داشتن فایل املاک کلنگی یا زمین های خالی منطقه، می توانند راهنمای خوبی برای ما، در این زمینه باشند. برای شروع همکاری با این مشاورین محلی، می توانیم ضمن سر زدن به دفاتر آنان، یا برقراری تماس تلفنی با ایشان، آنها را در بخشی از سود پروژه دخیل نموده و از این طریق با هم، همکاری کنیم.

استخدام و بکارگیری نیرو های میدانی

راه پیشنهادی دوم در این رابطه، استخدام و بکارگیری نیرو های پیمایشگر میدانی در منطقه است. بسیاری از مالکین خصوصی، با اعلامیه هایی، آمادگی خود برای فروش اراضی بایر یا مشارکت در ساخت ابنیه کلنگی را اعلام می دارند. این پیمایشگران میدانی، با جمع آوری اطلاعات زمین و مالک، می توانند نقش بسزایی در یافتن زمین با جواز ساخت در تهران بازی کنند. پیمایش محلی توسط کارشناسان شرکت، یکی از راه های زمان­بر برای یافتن اراضی آماده و قابل ساخت و ساز است.

جستجو در آگهی های مطبوعاتی

یکی دیگر از راه­ هایی که در این زمینه پیشنهاد می شود، جستجو در آگهی های مطبوعاتی و چاپی است. هنوز هم بسیاری از قدیمی تر ها، برای چنین مواردی اقدام به سفارش آگهی چاپی در قسمت نیازمندی های روزنامه های کثیرالانتشار می نمایند. با کمی حوصله به خرج دادن و جستجو در بین این آگهی ها، می توانیم موارد مناسبی را بیابیم.

جستجو در اینترنت

با گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی، بسیاری از افراد اقدام به انتشار آگهی های خود، در رابطه با زمین و مسکن و موارد مشابه، در سایت های اینترنتی مانند دیوار، شیپور و … می نمایند. جستجو در اینترنت، نسبت به تمامی موارد یاد شده در بالا، سریع تر بوده و از هزینه ی به مراتب کمتری برخوردار است.

 

صنعت املاک در ایران چقدر است؟


گردش مالی سالانه در صنعت ساخت و ساز بالغ بر 38.4 میلیارد دلار آمریکا است. بخش املاک و مستغلات در سال 2008 به 5 درصد از تولید ناخالص داخلی کمک کرده است. آمارها از مارس 2004 تا مارس 2005 تعداد کل خانوارهای ایرانی را 15.1 میلیون و تعداد کل واحدهای مسکونی را 13.5 میلیون نشان می دهد که نشان دهنده تقاضا برای حداقل 5.1 میلیون مسکن است. واحدها بر اساس آمار بانک مرکزی، هفتاد درصد ایرانیان صاحب خانه هستند.

صنعت ساختمان ایران به دو بخش عمده تقسیم می شود:

اولین مورد پروژه های زیربنایی دولتی است که برای صنعت سیمان مرکزیت دارد. دوم صنعت مسکن است.در سال‌های اخیر، صنعت ساخت‌وساز به دلیل افزایش سرمایه‌گذاری ملی و بین‌المللی به حدی رونق یافته است که در حال حاضر بزرگترین صنعت در منطقه خاورمیانه است. بانک مرکزی ایران نشان می دهد که 70 درصد ایرانیان صاحب خانه هستند و مبالغ هنگفتی پول بیکار وارد بازار مسکن می شود. ایران دارای سه مرکز خرید در میان بزرگترین مراکز خرید جهان است. ایران مال بزرگترین مرکز خرید جهان است که در تهران واقع شده است. گردش مالی سالانه در صنعت ساخت و ساز بالغ بر 38.4 میلیارد دلار آمریکا است.بخش املاک و مستغلات در سال 2008 سهمی معادل 5 درصد از تولید ناخالص داخلی داشته است. آمارها از مارس 2004 تا مارس 2005 تعداد کل خانوارهای ایرانی را 15.1 میلیون و تعداد کل واحدهای مسکونی را 13.5 میلیون نشان می دهد که نشان دهنده تقاضا برای حداقل 5.1 میلیون مسکن است. واحدها هر ساله با شروع زندگی زناشویی زوج های جوان به 750000 واحد اضافی نیاز است. در حال حاضر روزانه 2000 واحد در حال ساخت است که این میزان باید به 2740 واحد افزایش یابد.بازار ساخت و ساز ایران از 88.7 میلیارد دلار در سال 2013 به 154.4 میلیارد دلار در سال 2016 افزایش خواهد یافت.

 

تماس با ما

خیابان کریمخان، انتهای خردمند جنوبی، ساختمان شماره 2، طبقه 5 ام جنوبی

info@sin-group.co
88839788



:: برچسب‌ها: خانوارهای ایرانی , واحدهای مسکونی , مالکین خصوصی , سرمایه گذاری , ساخت و ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

فیلتر پرس چگونه کار می کند؟


اصل کار فیلتر پرس ها این است که دوغاب به دستگاه پمپ می شود به طوری که مواد جامد در طول چرخه پر شدن به طور مساوی توزیع می شوند. جامدات روی پارچه فیلتر جمع می شوند و کیک فیلتر را تشکیل می دهند. فیلتر از صفحات فیلتر از طریق درگاه های گوشه به منیفولد خارج می شود و آب تصفیه شده تمیز تولید می کند.

فیلتر پرس چیست؟


فیلتر پرس قطعه ای از تجهیزات است که در جداسازی مایع/جامد استفاده می شود. به طور خاص، فیلتر پرس مایعات و جامدات را با استفاده از فیلتراسیون فشاری جدا می کند، که در آن دوغاب به داخل فیلترپرس پمپ می شود و تحت فشار آبگیری می شود. اساساً هر فیلتر پرس بر اساس حجم و نوع دوغابی که نیاز به آبگیری دارد طراحی می شود. طیف گسترده ای از انواع فیلتر پرس و ظرفیت ها را متناسب با نیازهای کاربردی خاص برای آبگیری بدون مشکل و مقرون به صرفه ارائه می دهد. اینها شامل پیکربندی هایی مانند نوار کناری خودکار، سربار دستی، پرتو دوگانه خودکار، روکش فولاد ضد زنگ، فیلتر پرس ضد انفجار، فیلتر پرس خلاء، و فیلتر پرس دستی است.

فیلتر پرس دستی (Manual Filter Press )


دستگاه فیلتر پرس دستی ارزانترین نوع دستگاه فیلتر پرس برای کاربرد های محدود می باشد. که به منظور تصفیه و فرآوری برخی محلول ها در ظرفیت های پایین به کار می رود.

جالب است یدانید در این دستگاه ها باز و بسته شدن صفحات ، تخلیه کیک و حرکت صفحات فیلتراسیون به صورت دستی صورت می پذیرد و بیشتر در موارد محدودی مثل تصفیه و فرآوری در حجم کم کاربرد دارد. شاسی فیلتر پرس های دستی معمولاً از جنس آهن، چدن یا استیل است.

همانطور که می دانید در دستگاه فیلتر پرس دستی عملیات تخلیه و باز و بسته شدن بوسیله ی نیروی انسانی و به کمک اهرم دستی کنترل می شود، سرعت پایین تری هم دارند. از مدل دستی بیشتر برای کارهای کوچک تر استفاده می شود.

 

اطلاعات تماس

 


:: برچسب‌ها: نیروی انسانی , کاربرد های محدود , ظرفیت های پایین , صفحات فیلتراسیون , سرعت پایین تر ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

فروش تجهیزات تعمیرگاهی


تجهیزات تعمیرگاهی خودرو به دستگاه ها و ماشین آلاتی گفته می شود که جهت تعمیرات خودروهای سبک و سنگین و سرویس های دوره ای آنها در تعمیرگاه هایی مانند: مکانیکی، باتریسازی، جلوبندی سازی، آپاراتی و پنچرگیری، اگزوزسازی، رادیاتورسازی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.


از مهمترین موارد در تجهیز تعمیرگاه ها بجز مواردی مانند مکان ، تعمیرکاران متخصص و مراکز معاینه فنی می توان به لوازم و تجهیزات تعمیرگاهی اشاره نمود . با پیشرفت هر چه بیشتر و روز به روز تکنولوژی و نیاز به دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته تر تعمیرگاهی، مشاهده می شود که این نیاز بیشتر از پیش احساس می شود و مالکین خودروها به عنوان اصلی ترین مشتریان صنعت تعمیرات خودروهای سبک و سنگین تمایل دارند تا از خودروهایی با امکانات ایمنی و رفاهی بیشتر با هزینه تعمیرات و نگهداری کمتر و مصرف سوخت و آلودگی محیط زیست کمتر استفاده نمایند. یکی از راه های رسیدن به این اهداف برای ارائه بهتر خدمات تعمیرگاهی به مشتریان و مالکان خودروها، استفاده از تجهیزات تعمیرگاهی مناسب ، دقیق، باکیفیت و متناسب با جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در خودروهای وارداتی و ایرانی برای تنظیم و تعمیرات تخصصی انواع خودروها می باشد.

 


امروزه تجهیزات معاینه فنی از تجهیزات تعمیرگاهی بروز و مطابق استاندارد های روز دنیا نقش بسیار پر رنگی را در افزایش طول عمر با کیفیت خودروها دارند استفاده می شود.

با توجه به اینکه خودرو یک کالای مصرفی است و در مرور زمان قطعات آن مستهلک می‌شوند ؛ لزوم تعمیرات و نگهداری این کالا بیشتر اهمیت پیدا می‌کند . بنابراین برای هر مدل خودرو تعمیرات و سرویس های دوره ای پیش بینی شده است که انجام آنها به طول عمر مفید خودرو کمک شایانی می‌کند .

 

تجهیزات تعمیرگاهی الکترونیکی چیست


به مجموعه تجهیزات و ابزار تعمیر خودروها که این تجهیزات در تعمیرگاه های خودرو استفاده میشود تجهیزات تعمیرگاهی مینامند.این تجهیزات شامل تجهیزات تعمیرگاهی الکترونیکی و تجهیزات تعمیرگاهی غیر الکترونیکی میباشند.تجهیزات الکترونیکی تعمیرگاه بیشتر شامل عیب یاب های خودرو انژکتوری که به اصطلاح به آن دیاگ گفته میشود نامیده میشود.همچنین دستگاه هایی مانند انژکتور شور و دستگاه شارژ گاز کولر نیز معمولا از تجهیزات الکترونیکی برخوردار هستند و توسط مدارات هوشمند کنترل میشوند .

انواع تجهیزات و لوازم آپارتی شامل :

1– دستگاه لاستیک درآر
2 – دستگاه بالانس چرخ
3 – دستگاه باد نیتروژن
4 – دستگاه کمپرسور باد
5 – انواع دستگاه رینگ صاف کن
6 – آپارت لاستیک و تیوب
7 – دستگاه تنظیم باد اتوماتیک

تجهیزات مکانیکی و جک‌های بالابر تعمیرگاهی انواع مختلفی دارند از جمله:

1 – جک تک ستون پرتابل یا جک سرویس
2 – جک بالابر دو ستون تعمیرگاهی
3 – جک چهارستون تعمیرگاهی
4 – جک قیچی
5 – جک موتور درآر
6 – جک سوسماری
7 – استند موتور
8 – انواع دستگاه پرس
9 – دستگاه قطعه شور

 

تماس با ما

تهران- میدان هفت تیر– خیابان کریم خان زند- خیابان خردمند جنوبی – پلاک 2– طبقه پنجم– واحد 11
 
فکس: ۰۲۱۸۸۳۲۵۹۱۸
 
info@barmaun.com
 
وبسایت: barmaun.com

 

 



:: برچسب‌ها: جک بالابر , استند موتور , دستگاه کمپرسور باد , کالای مصرفی , مستهلک ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

درباره مجموعه تولیدی زعیم


مجموعه تولیدی زعیم ZAEEM با سابقه طولانی در زمینه تهیه و توزیع انواع نهاده های کشاورزی، با اتکا به دانش روز تولید نهاده های کشاورزی، اقدام به تولید انواع کود های مایع و پودری نموده و محصولات خود را با افتخار با نام تجاری ZAEEM به بازار عرضه می نماید. مجموعه تولیدی ZAEEM با استفاده از برترین تکنولوژی و دستگاه ها، در زمینه تولید و بسته بندی واحد تولیدی خود را تجهیز نموده و با استفاده از مواد اولیه با درجه کیفی بالا و بهره گیری از بهترین متخصصان سعی در تولید محصولات با کیفیت می نماید. تمامی محصولات ZAEEM در پایلوت های مشخص مورد آزمون قرار گرفته و پس از دریافت مجوز های لازم از موسسه خاک و آب کشور به بازار ارائه می گردد. هدف این مجموعه تولید و عرضه محصولاتی است که قابل رقابت با تمام محصولات روز دنیا بوده و نیاز کشاورزان عزیز را به کالاهای خارجی مرتفع نماید.

 

 

فرآیند تولید کود مایع چیست؟


فرآیند تولید کود مایع این است که فاضلاب آلی مانند ادرار حیوانات را به کود آلی نوع مایع تبدیل می کند. FPC سالهاست که در طراحی و تولید خط تولید کود مایع آلی اختصاص داده شده است. ما می توانیم روش های خاص تولید کود مایع را برای شما خلاصه کنیم.

مواد اولیه برای تولید کود مایع چیست؟

 

برای مواد خام برای تولید کود مایع، طیف گسترده ای از منابع وجود دارد. از میوه های فاسد، کود حیوانی و حتی آب چاه می توان به عنوان مواد اولیه برای تولید کود مایع استفاده کرد. بنابراین، جمع آوری آن برای شما بسیار آسان است.

 

چگونه پودر کود آلی درست کنیم؟


خرد کردن و مخلوط کردن: از آنجایی که گرانول سازی استاندارد بالاتری در پودر کود آلی دارد، باید پودر همگن را تضمین کنید. ضمناً می‌توانید سایر عناصر باکتریایی یا مغذی کاربردی دیگر را در این مرحله اضافه کنید تا کود آلی با اثر کود خاص تولید شود.

 

از کود مایع استفاده کنم یا پودر؟


استفاده از مایع به این معنی است که هزینه های حمل و نقل اضافی برای آبی که کود در آن حل می شود وجود خواهد داشت. از طرف دیگر بسته بندی مایعات آسان تر است که می تواند هزینه های تولید را کاهش دهد. با این حال، در نهایت، پودرها احتمالاً بهترین گزینه برای خرید هستند.

 

تماس با ما

نشانی :
تهران - اشرفی اصفهانی - ابتدای جلال آل احمد - ساختمان سینا - پلاک۱۹۶ - طبقه ششم - واحد ۱۱

شماره تلفن :
۴۴۲۹۲۱۷۴


:: برچسب‌ها: گرانول سازی , کود آلی , کود حیوانی , فاضلاب , ادرار حیوانات , زعیم ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

لوله مارپیچ


لوله مارپیچ نصب های موقت را ساده می کند. این فایبر گلاس آغشته به نئوپرن مقاوم در برابر خوردگی است که با سیم فولادی تقویت شده است. این شامل یک کانکتور مجرای سفت و دو گیره است. طول 10 فوت است. همچنین مجرای مارپیچی یک لوله مارپیچی سفت و سخت است که از فلز فولادی، اغلب فولاد گالوانیزه، و همچنین از فولاد ضد زنگ، آلومینیوم یا مس ساخته شده است. کانال مارپیچ دارای انتهای مادگی است، بنابراین برای اتصال دو بخش مجرای باید از کوپلر نر به عنوان قطعه اتصال استفاده شود.

 

لوله مارپیچ برای چه مواردی استفاده می شود؟


لوله اسپیرال معمولاً در جمع آوری گرد و غبار و همچنین کاربردهای دیگری مانند تهویه صنعتی، انباشته غرفه اسپری، غرفه های جوشکاری، تزئینات کاغذ، اتاق تمیز دارویی و غیره استفاده می شود. لوله اسپیرال به راحتی حمل می شود.

 

لوله مارپیچ چیست؟


لوله فولادی اسپیرال یا لوله جوش مارپیچی از دیگر اصطلاحات لوله مارپیچ است. سیم پیچ نوار فولادی به عنوان ماده خام استفاده می شود، سپس در دمای اتاق اکسترود می شود و با استفاده از روش جوشکاری قوس الکتریکی دو طرفه سیم اتوماتیک جوش داده می شود - قطر بیرونی.

 

لوله فولادی مارپیچ چیست؟


لوله فولادی مارپیچی (SSAW) یک لوله فولادی مارپیچی است که از فولاد نواری یا صفحه مارپیچ به شکل مارپیچ ساخته شده و جوشکاری زیرپودری دو طرفه برای درزهای داخلی و خارجی است.

 

 

چگونه کانال مارپیچ را وصل می کنید؟


ابتدا مقداری سیلیکون بگیرید و یک مهره سیلیکون را داخل مارپیچ قرار دهید. ثانیاً، کوپلر نر در داخل مارپیچ قرار می گیرد. ثالثاً، پیچ‌های تک را در طرف مقابل کانال قرار دهید تا مطمئن شوید که از کانال و یقه عبور می‌کنید.

 

آیا کانال اسپیرال عایق بندی شده است؟


دو نوع سیستم کانال مارپیچ وجود دارد: تک جداره و دو جداره. سیستم دو جداره یک مجرای عایق شده (و گاهی سوراخ شده) در داخل یک کانال است. سیستم تک جداره به سادگی یک مجرای فلزی است. بسته به هدف طراح از عایق بندی کانال، سیستم های تک جداره می توانند آستر یا پیچیده شوند.

 

تماس با ما


دفتر مرکزی تهران :ايران – تهران – خيابان آفريقا – بلوار مينا – پلاك ۱۸

تلفن : ۵۰ خط – ۶۰ ۲۰ ۲۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+)

فکس: ۸۱ ۲۰ ۲۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+)

همراه: ۹۷۲۸ ۱۴۴ ۰۹۱۲ (۹۸+)

 



:: برچسب‌ها: فایبر گلاس , لوله فولادی , سیم پیچ نوار فولادی , تهویه صنعتی , سیلیکون , مجرای عایق شده ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

تفاوت بین دستکش یکبار مصرف و نازک تر چیست؟


دستکش های یکبار مصرف و یکبار مصرف بعد از هر کار دور انداخته می شوند تا از آلودگی متقاطع جلوگیری شود. دستکش‌های نازک‌تر، مهارت بالاتر و حساسیت لمسی بهتری را ارائه می‌دهند، در حالی که ضخیم‌تر از دست‌ها محافظت بیشتری می‌کنند.

 

مشخصات دستکش های یکبار مصرف دکتر اسکات


مشخصات دستکش های یکبار مصرف دکتر اسکات همانند انواع دستکش های دیگر است. اما با این تفاوت که دستکش یکبار مصرف نایلونی دکتر اسکات دارای کیفیت و مقاومت بالاتر می باشد. همچنین این دستکش ها دارای انعطاف پذیری و کشش بالا هستند. در واقع این دستکش های یکبار مصرف، فری سایز بوده و به هر دستی با هر اندازه ای می خورند.
قیمت خرید و فروش دستکش نایلونی یکبار مصرف در بازار امروزی چندان بالا نیست و می توان با یک قیمت مناسب دستکشی با جنس خوب و مطلوب را خریداری نمود.

 

انواع دستکش یکبار مصرف و کاربرد آنها


دستکش پلی اتیلن. دستکش های پلی بسیار نازک هستند و برای کارهای سبک ساخته شده اند. ...
دستکش لاتکس. اگر به دنبال یک نوع دستکش فوق العاده همه کاره هستید، لاتکس یک انتخاب عالی است. ...
دستکش نئوپرن. ...
دستکش وینیل. ...
دستکش نیتریل

 

چه نوع دستکش یکبار مصرف بهتر است؟


دستکش های نیتریل یکی از بهترین مواد برای دستکش های یکبار مصرف هستند، زیرا در برابر اکثر مواد شیمیایی و عوامل عفونی محافظت می کنند. دستکش های نیتریل یکبار مصرف E-Touch امکان کنترل دقیق را با نوک های بافت دار فراهم می کنند و می توانند برای موقعیت های پزشکی، تمیز کردن، کار در سالن، آماده سازی غذا و موارد دیگر استفاده شوند.

انتخاب اندازه مناسب

هر کارگر باید زمان کافی برای اطمینان از تناسب دستکش های خود داشته باشد. آنها ممکن است نیاز به پوشیدن PPE اضافی علاوه بر دستکش داشته باشند تا میزان پوست در معرض آن را محدود کنند. دستکش‌ها و آستین‌های فرد باید به طور ایمن به هم بچسبند، بنابراین احتمال قرار گرفتن در معرض فرد کاهش می‌یابد.

 

چه نوع دستکشی از شما در برابر مواد شیمیایی خطرناک محافظت می کند؟


دستکش های نیتریل در برابر بیشتر مواد شیمیایی و عوامل عفونی محافظت می کنند. دستکش های لاستیکی در برابر مواد خورنده خفیف محافظت می کنند. دستکش های نئوپرن در برابر اکثر حلال ها، روغن ها و مواد خورنده خفیف محافظت می کنند. از دستکش لاتکس خودداری کنید زیرا بسیاری از افراد به این ماده حساسیت دارند یا آلرژی دارند.


مزایای استفاده از دستکش چیست؟


آنها همچنین از انتقال روغن و کثیفی روی دست شما به اشیایی که در دست نگه داشته یا بازرسی می شوند جلوگیری می کنند. دستکش های یکبار مصرف و یکبار مصرف بعد از هر کار دور انداخته می شوند تا از آلودگی متقاطع جلوگیری شود.

 

ارتباط با ما

تهران، خیابان پاسداران، نبش کوهستان دوم، پلاک ۵۹۰، طبقه دوم واحد ۲
 تلفن: ۲۲۵۷۸۴۶۵-۰۲۱ _ ۲۲۵۷۸۴۶۶-۰۲۱
 فکس: 22578465



:: برچسب‌ها: دستکش های نئوپرن , دستکش های لاستیکی , یکبار مصرف , پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

نحوه کار شوفاژ های برقی


در ابتدا، زمانی که روغن داخل سیستم داغ می شود از لوله ای عمودی داخل شوفاژ برقی بالا می رود سپس به پره های رادیاتور منتقل شده و گرمای خود را از دست می دهد در آخر گرما به محیط بیرون انتقال می باید و باعث گرم شدن فضای اطراف سیستم نیز خواهد شد. همچنین زمانی که روغن سرد شود به المنت ها بر می گردد و این چرخه تا آخر تکرار می شود.

آیا بخاری های برقی برق زیادی مصرف می کنند؟


اگرچه معمولاً اندازه کوچکی دارند و اغلب به عنوان 100٪ کارآمد معرفی می شوند، بخاری های فضای الکتریکی مقدار زیادی برق مصرف می کنند. بیشتر بخاری های فضایی به طور متوسط ​​1500 وات برق مصرف می کنند و هزینه کارکرد آن حدود 15¢ در ساعت است.

کدام نوع بخاری برای اتاق های بزرگ بهتر است؟


بخاری‌های مادون قرمز به دلیل نحوه عملکردشان، توانایی گرم کردن اتاق‌های بسیار بزرگ‌تر با توان ۱۵۰۰ وات را دارند. آنها اشیاء داخل اتاق را گرم می کنند نه هوا را. بهترین بخاری های برقی داخلی برای اتاق های بزرگ از این نوع می توانند اتاق هایی تا 1000 فوت مربع بسازند.

 

چگونه می توان اتاق را بدون بخاری گرم کرد؟


هر شکافی را در قاب پنجره خود ببندید. ...
جهت پنکه سقفی خود را برعکس کنید. ...
روی بهترین پتوها سرمایه گذاری کنید. ...
کاری کنید که پرده هایتان بیشتر کار کنند. ...
از درپوش های کششی روی درهای خود استفاده کنید. ...
کف های خود را با فرش بپوشانید. ...

 

بهترین مکان برای قرار دادن بخاری در اتاق کجاست؟


بخاری ها بهتر است زیر پنجره ها قرار گیرند. اگر فضایی برای بخاری های پانلی ندارید، می توانید بخاری های پانلی نواری دیواری را نیز انتخاب کنید که انواع پایین تر و طولانی تر هستند. با قرار دادن بخاری در زیر پنجره ها، هوای سردی را که از شیشه پنجره پایین می آید گرم می کنید و از بادهای سرد در امتداد کف جلوگیری می کنید.

اجزای اصلی تشکیل دهنده این دستگاه عبارت است از:

المنت و ترموستات
کلید های برق
حوله خشک کن
پره های گردش هوا
پایه های نگهدارنده
کابل مخصوص برای متصل کردن رادیاتور به جریان الکتریکی

 

 

تماس با ما

آدرس : سه راه امین حضور – پاساژ محمد – طبقه همکف – پلاک ۲

واحد خدمات پس از فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۳۵۹

واحد فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۱۷۳

ایمیل : Hitema.co@gmail.com



:: برچسب‌ها: زیر پنجره ها , شکاف , قاب پنجره , گرم کردن اتاق‌ها , بخاری‌های مادون قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

شیر اهرمی چیست؟


شیرهای روشویی اهرمی شیرهایی هستند که دارای اهرمی هستند که کاربران باید آن را حرکت دهند تا بتوانند جریان آب را کار کنند و به دمای سرد یا گرم برسند.

 

انواع مختلف شیرها چیست؟


شیرهای ستون. چشمان خود را ببندید و به انواع شیرهای معمولی و معمولی با علامت "گرم" و "سرد" فکر کنید - احتمالاً در حمام. ...
شیرهای مخلوط کن. ...
شیرهای مونوبلوک ...
شیرهای لباسشویی. ...
شیر دیسک. ...
ضربه های توپ. ...
شیر کارتریج.

آیا شیرهای اهرمی بهتر هستند؟


مصرف آب کمتر. میکسرهای تک اهرمی در مقایسه با شیرهای همزن دو دسته آب بسیار کمتری مصرف می کنند. از آنجایی که تنظیم دما زمان کمتری می برد، آب استفاده نشده کمتری با یک شیر مخلوط کن تک اهرمی مستقیماً در زهکشی جریان می یابد. این خبر خوبی برای محیط زیست و قبض آب شماست!

 

چگونه از شیرهای آب خود در برابر آب سخت محافظت کنم؟


مقدار مساوی آب و سرکه را در یک کاسه مخلوط کنید. این محلول را در یک بطری اسپری خالی بریزید و روی شیرهای حمام خود اسپری کنید. اجازه دهید محلول حداقل 60 دقیقه روی شیر آب بماند. اگر لکه‌ها واقعاً سخت هستند، می‌توانید حوله‌ای را با محلول مرطوب کرده و دور شیرهای حمام خود بپیچید.

 

 

چگونه رسوبات آهک را از شیرها پاک می کنید؟


سرکه سفید و آب گرم – نواحی رسوب آهک روی شیر شما را می توان با محلولی از قسمت های مساوی سرکه سفید و آب گرم تمیز کرد. بسته به اینکه رسوب آهک چقدر سرسخت است، ممکن است فقط لازم باشد شیر آب را با محلول پاک کنید یا ممکن است لازم باشد پارچه ای بگذارید تا چند ساعت روی آن خیس شود.

 

کارخانه

مجتمع صنعتی خاوران سایت فن آوران میدان کوثر خیابان میخک پلاک ۲۵۲۶




:: برچسب‌ها: تک اهرمی , رسوب آهک , محیط زیست , شیرهای حمام , جریان آب , آب کم مصرف ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

فن کویل سقفی (FCU) یک واحد ساده است که از یک کویل گرمایش یا سرمایش و فن تشکیل شده است. این بخشی از یک سیستم HVAC است که در ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی یافت می شود.

فن کویل مسکونی چیست؟


فن کویل یک واحد داخلی سیستم گرمایش و سرمایش است. محیط خانه شما را با جابجایی هوای داخل خانه کنترل می کند و همچنین می تواند بر رطوبت داخل خانه شما تأثیر بگذارد. واحدهای فن کویل با سرعت متغیر ما به عنوان مکمل تهویه مطبوع یا پمپ حرارتی شما می توانند راحتی عالی و عملکرد صرفه جویی در انرژی را به شما ارائه دهند.

 

واحدهای فن کویل


فن کویل یک واحد داخلی سیستم گرمایش و سرمایش است. محیط خانه شما را با جابجایی هوای داخل خانه کنترل می کند و همچنین می تواند بر رطوبت داخل خانه شما تأثیر بگذارد. واحدهای فن کویل با سرعت متغیر ما به عنوان مکمل کولر یا پمپ حرارتی شما می توانند راحتی و عملکرد صرفه جویی در مصرف انرژی را به شما ارائه دهند. با یک نوار حرارتی الکتریکی اختیاری، یک فن کویل همچنین می تواند گرمای خانه شما را در صورتی که در آن زندگی می کنید تامین کند. آب و هوای معتدل تر


فن کویل دیواری


سری فن کویل دیواری Midea مطابق با استانداردهای اروپایی توسعه یافته است. دقیق ترین استانداردهای کیفیت را رعایت کنید. تولید شده از اجزای کنترل کیفیت چند مرحله ای. خط تولید از 2.2 تا 4.56 کیلو وات.

بدنه از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. تعبیه شده در بدنه شیر سه طرفه - فرآیند نصب فن کویل را ساده می کند. فیلتر هوا کلاس G2 (گرد و غبار) و کیت آن شامل یک کنترل از راه دور بی سیم است. می توانید تابلوی اختیاری را برای خطاب به دولت مرکزی تکمیل کنید.

 

فن کویل سقفی و کفی


یونیت های داخلی یونیورسال را می توان به صورت عمودی یا افقی بر روی کف تا سقف نصب کرد، این یکی از رایج ترین انواع یونیت های فن کویل است.

فن کویل کاست یک طرفه


واحدهای فن کویل کاست جدید با جریان هوای یک طرفه، برای فضای کم با فاصله کم بین سقف بیرونی و سقف اصلی طراحی شده است. دارای پنل پمپ زهکشی با نمایشگر و کنترل از راه دور نیز تعبیه شده است. توزیع صاف جریان هوا را فراهم می کند.

 

فن کویل های کاست 4 راهه سری "COMPACT"


فن کویل های کاستی 4 جهته برای استفاده در سقف سلولی یورو سایز طراحی شده اند که اغلب در ادارات و اماکن تجاری استفاده می شود. این سری شامل پمپ زهکشی، تابلوی کنترل با نمایشگر و کنترل از راه دور نیز می باشد. یک جریان هوای صاف و جامع را از طریق پانل با درج‌های گوشه‌ای و طراحی فن با "پیچ سه بعدی" ارائه می‌کند. صدای کم، قابلیت اتصال از سیستم تهویه کانال هوای تغذیه، فن های 3 سرعته عملکرد اضافی را ارائه می دهد.

 

کاست 4 راهه فن کولیس سری "استاندارد"


فن کویل های کاست چهار طرفه با ابعاد بدنه 840×840 میلی متر، طراحی شده برای استفاده در سقف فضایی با فاصله 25 تا 30 سانتی متر، دارای پمپ تخلیه داخلی، پنل کنترل با نمایشگر و ریموت کنترل نیز می باشد. فراهم می کند صاف و جامع پره های کنترل جریان هوا را می توان در هوا 2 گروه ساخته شده است. صدای کم، قابلیت اتصال از سیستم تهویه کانال هوای تغذیه و قابلیت خروج از کیس چندین کانال در اتاق های مجاور، فن سه سرعته و طیف وسیعی از مزایای اضافی را فراهم می کند.

 

فن کویل کانال فشار استاتیک میانی


واحدهای فن کویل کانالی برای نصب در یک سقف کاذب طراحی شده اند. هوا از طریق مجاری هوایی در اتاق تامین می شود. کنترل از راه دور به عنوان یک گزینه موجود است. دارای فن موتور 3 سرعته (قطب موتور)، تابه تخلیه پلاستیکی، اتصال ترمینال سیمی. برای انتخاب مدل پیشنهاد می کنیم از نرم افزار Selection استفاده کنید.

 

کنترل فن کویل و بردهای الکترونیکی


برای کنترل در زیر واحدهای فن کویل، که در آنها سیستم کنترل توسط کارخانه نصب نشده است - و اغلب، نوع کانال و سری سقف-کف، طیف وسیعی از کنترلرهای سیمی با سنسور دمای داخلی را ارائه می دهد که اغلب ترموستات نامیده می شود. بر اساس نوع کنترل پنل را می توان به مکانیکی و الکترونیکی تقسیم کرد. برای همه انواع فن کویل ها می توان کنترل گروهی را سازماندهی کرد، اما تجهیزات الکترونیکی خارجی را تنظیم کرد و کارخانه برچیده شد.

 

مزیت های دستگاه فن کویل چیست؟

 

  1. افزایش صرفه جویی در مصرف انرژی.
  2. تنوع بالا در مدل های دستگاه از جمله: زمینی، سقفی و دیواری.
  3. تولید شده در ابعاد و حجم کوچک می باشد. و برای نصب آن نیازی به فضاهای بسیار بزرگ نمی باشد.
  4. نیازمد برق کشی و لوله کشی می باشد و همچنین می توان گفت در فن کویل دیگر نیازی به کانال کشی به روش های کولر آبی نیست.

 

نشانی :

آرژانتین خیابان بیهقی خیابان هشتم شرقی پلاک ۳ طبقه دوم

تلفن :

88874741,2 - 88659458,9

فکس :

88659458

ایمیل :

info@tahvienovin.com , sales@tahvienovin.com

 

 



:: برچسب‌ها: تجهیزات الکترونیکی خارجی , انواع فن کویل , پنل پمپ زهکشی , یونیت های داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

هدف از یک برج خنک کننده چیست؟


برج خنک کننده آب برای خنک کردن آب استفاده می شود و یک مبدل حرارتی بزرگ است که گرمای ساختمان را به اتمسفر خارج می کند و آب سردتر را به چیلر باز می گرداند. یک برج خنک کننده آب، آب گرم را از چیلر دریافت می کند. این آب گرم به آب کندانسور معروف است زیرا در کندانسور چیلر گرما می گیرد. چیلر معمولاً در یک سطح پایین تر است، مانند یک زیرزمین. نقش برج خنک کننده خنک کردن آب است، بنابراین می تواند برای گرفتن گرمای بیشتر به چیلر بازگردد.

 

یک برج خنک کننده را بیشتر بشناسید


تجهیزات تهویه مطبوع و فرآیندهای صنعتی می توانند گرما را به شکل تن آب گرم تولید کنند که باید خنک شود. اینجاست که یک برج خنک‌کننده صنعتی وارد می‌شود. آب بیش از حد گرم شده از طریق برج خنک‌کننده جریان می‌یابد، جایی که به گردش در می‌آید و در معرض هوای خنک و خشک قرار می‌گیرد. گرما از طریق تبخیر آب برج خنک کننده در حال گردش را ترک می کند. سپس آب سردتر دوباره وارد تجهیزات یا فرآیند تهویه مطبوع می شود تا آن تجهیزات خنک شود و چرخه خنک کننده بارها و بارها تکرار می شود. هنگامی که کندانسور گرم وارد برج خنک‌کننده می‌شود، آب از چند نازل عبور می‌کند که آب را به قطرات کوچکی در سراسر پر می‌پاشند، که سطح آب را افزایش می‌دهد و از طریق تبخیر بیشتر اجازه اتلاف گرما را می‌دهد. هدف فن در بالای برج خنک کننده آب آوردن هوا از پایین برج و حرکت آن به سمت بالا و خارج در خلاف جهت آب گرم کندانسور در بالای دستگاه است. هوا گرما را از طریق تبخیر آب از برج خنک کننده به جو منتقل می کند.

 

 

برج خنک کننده چگونه کار می کند؟


برج های خنک کننده با استفاده از هوا برای خنک کردن سیال کار (آب) کار می کنند. اساساً سه روش مختلف وجود دارد که در آنها یک برج خنک کننده می تواند گرما را از آب حذف کند:

 

1. خنک کننده مستقیم - حلقه باز


این کار با تماس مستقیم آب با هوا انجام می شود. هنگامی که هوای خنک و خشک با آب گرم تماس پیدا می کند، مقداری از آب تبخیر می شود و یک اثر خنک کننده تبخیری ایجاد می کند. وقتی مقداری از آب تبخیر می شود، مقدار زیادی گرما را با خود از بین می برد. از آنجایی که آب با اتمسفر بیرونی تماس پیدا می کند، این سیستم به عنوان یک سیستم حلقه باز شناخته می شود.

2. خنک کننده غیر مستقیم - حلقه بسته


این شبیه به سیستم حلقه باز خنک کننده مستقیم است، با این حال، آبی که در حال خنک شدن است هرگز با هوای اطراف تماس مستقیم ندارد. در عوض، این آب از طریق یک سیم پیچ در یک سیستم حلقه بسته جریان می یابد. برای حذف گرما، یک سیستم حلقه باز جداگانه روی سیم پیچ جریان می یابد تا گرما را از آب در حلقه بسته خارج کند.

3. خنک کننده مستقیم - حلقه بسته


این شبیه به سیستم حلقه بسته خنک کننده غیرمستقیم است، زیرا آبی که در حال خنک شدن است از طریق یک سیم پیچ تبادل حرارتی در یک سیستم حلقه بسته جریان می یابد. برای از بین بردن گرما، هوا روی این سیم پیچ جریان می یابد و گرما را از آب داخل می گیرد. این تنها روشی است که از خنک کننده تبخیری برای حذف گرما استفاده نمی کند.

 

 



:: برچسب‌ها: در خلاف جهت , اتلاف گرما , برج خنک کننده آب , برج خنک کننده آب، آب گرم را از چیلر دریافت می کند , این آب گرم به آب کندانسور معروف است زیرا در کندانسور چیلر گرما می گیرد , چیلر معمولاً در یک سطح پایین تر است، مانند یک زیرزمین , نقش برج خنک کننده خنک کردن آب است، بنابراین می تواند برای گرفتن گرمای بیشتر به چیلر بازگردد , یک برج خنک کننده را بیشتر بشناسید تجهیزات تهویه مطبوع و فرآیندهای صنعتی می توانند گرما را به شکل تن آب گرم تولید کنند که باید خنک شود , اینجاست که یک برج خنک‌کننده صنعتی وارد می‌شود , آب بیش از حد گرم شده از طریق برج خنک‌کننده جریان می‌یابد، جایی که به گردش در می‌آید و در معرض هوای خنک و خشک قرار می‌گیرد , گرما از طریق تبخیر آب برج خنک کننده در حال گردش را ترک می کند , سپس آب سردتر دوباره وارد تجهیزات یا فرآیند تهویه مطبوع می شود تا آن تجهیزات خنک شود و چرخه خنک کننده بارها و بارها تکرار می شود , هنگامی که کندانسور گرم وارد برج خنک‌کننده می‌شود، آب از چند نازل عبور می‌کند که آب را به قطرات کوچکی در سراسر پر می‌پاشند، که سطح آب را افزایش می‌دهد و از طریق تبخیر بیشتر اجازه اتلاف گرما را می‌دهد , هدف فن در بالای برج خنک کننده آب آوردن هوا از پایین برج و حرکت آن به سمت بالا و خارج در خلاف جهت آب گرم کندانسور در بالای دستگاه است , هوا گرما را از طریق تبخیر آب ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

تعریف پمپ آب و فاضلاب

 
پمپ انتقال فاضلاب یکی از انواع پمپ های است که فاضلاب تصفیه نشده و دارای جامدات همچون پسماند ها و پساب های خام را به ارتفاع و مکانی بالاتر منتقل می کند.  به طور کلی پمپ آبی که در شبکه آب شهری برای انتقال آب آلوده و فاضلاب و همچنین آب همراه با ضایعات به کار می رود پمپ آب فاضلاب نامیده می شود که بیشتر به عنوان پمپ فاضلاب در اگو یا شبکه فاضلاب به کار می رود. 
 

انواع پمپ های آب و فاضلاب


به طور کلی پمپ های پرکاربرد در صنعت آب و فاضلاب و پکیج های تصفیه فاضلاب را می توان به 4 دسته پمپ های سانتریفیوژی، پمپ مستغرق، پمپ دیافراگمی و پمپ ایرلیفت طبه بندی کرد.

 

 
 
 
پمپ های آب و فاضلاب
 
Tanks Direct طیف گسترده ای از پمپ های آب و فاضلاب مناسب برای تخلیه آب کثیف حاوی مواد جامد نرم را ارائه می دهد.کاربرد پمپ های آب و فاضلاب در محل های ساختمانی یا تاسیسات خانگی، فاضلاب و مواد جامد از توالت ها و زباله های خانگی هستند.
 
کدام پمپ برای تخلیه فاضلاب منازل مناسب است؟ لازم به ذکر است که با اینکه می توان از پمپ شناور برای تخلیه فاضلاب استفاده کرد به طور معمول از پمپ کف کش و لجن کش به خصوص برای تخلیه آب سیلاب و بارندگی در منازل به خاطر اندازه به نسبت کوچکتر و سبک تر استفاده می گردد
 

انواع پمپ های فاضلاب:


پمپ های فاضلاب با هوای فشرده

پمپ های فاضلاب با جریان هوا

پمپ های پیجواره

 
 

مزایای پمپ فاضلاب

 
سهولت در استفاده از کمپرسور و پمپ
مقاومت و کارایی بالا
عدم خوردگی و سایش در فاضلاب های شیمیایی
تنوع بالای پمپ فاضلاب برای کاربری های مختلف
عدم مسدود شدن و گرفتگی مسیر پمپاژ فاضلاب
مقاوم در برابر کاویتاسیون

در هنگام خرید پمپ باید به این نکات توجه کنید:

  1. سایز و اندازه پمپ
  2. توان پمپ
  3. جنس پروانه و پمپ
  4. محور دوران پمپ
  5. مستغرق بودن ای نبودن 
  6. نوع پروانه پمپ
  7. بررسی دقیق فاضلاب و اندازه و جنس ذرات معلق در فاضلاب

راه های ارتباطی

شماره تماس :

۸۸۸۳۴۰۸۰ – ۰۲۱
۸۸۳۰۴۳۴۶ – ۰۲۱
۸۸۸۳۵۴۰۱ – ۰۲۱

فکس:

۸۸۳۲۵۹۱۸

آدرس : تهران – خیابان کریم خان زند – خیابان خردمند جنوبی – پلاک ۲ – واحد ۱۱



:: برچسب‌ها: جنس پروانه , اندازه پمپ , عدم خوردگی , پمپ های فاضلاب با هوای فشرده , پمپ های فاضلاب با جریان هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

تخریب ساختمان چیست


تخریب ساختمان که از اولین مراحل ساخت و ساز بوده به هر گونه اقدامات در جهت جداسازی مصالح از ساختمان به منظور حذف، نوسازی، تعمیر، مرمت و بازسازی تمام یا قسمتی از سازه اطلاق می گردد.تخریب در تضاد با ساختارشکنی است، که شامل جدا کردن یک ساختمان و در عین حال حفظ دقیق عناصر ارزشمند برای اهداف استفاده مجدد است.
 


مراحل و اصول تخریب ساختمان به صورت زیر است:

قطع برق ساختمان
درخواست قطع انشعابات گاز
قطع آب ساختمان
باز کردن و جدا نمودن شیرآلات و تجهیزات برقی و مکانیکی
ایجاد حریم ایمن مطابق با اصول تخریب ساختمان ذکر شده در مقررات و آیین نامه ها
جداسازی شیشه های در و پنجره
برچیدن بازشوها
جداسازی پنجره ها و چارچوب های در و پنجره
جداسازی عایق ها

 

انواع روش­‌های تخریب ساختمان

 
اغلب افراد ساختمان­‌های قدیمی و فرسوده به اصطلاح کلنگی، که قابلیت و ارزش تعمیر و بازسازی را ندارند، تخریب می­‌کنند تا بتوانند ساخت بنای جدید و نو را آغاز کنند. ساختمان­‌های کلنگی معمولا بالای بیست سال عمر داشته و حداکثر دارای سه طبقه هستند. البته دقت کنید که تخریب ساختمان ‌های جدید و نوساز نیز امکان پذیر است. در این گونه موارد ساخت غیراصولی یا غیرقانونی می‌­تواند علت تخریب باشد. جالب است بدانید این گونه سازه­‌ها که جدیدتر هستند برخلاف خانه­‌های کلنگی، از مقاطع فلزی بیشتری مثل تیرآهن و عرشه فولادی ساخته شده­‌اند. 
 
روش‌های رایج تخریب ساختمان به صورت زیر هستند:
 
تخریب دستی
تخریب مکانیکی
تخریب انفجاری
 
 
 
 


 
 

تهیه برنامه‌ و نقشه‌های تخریب


برای تخریب یک سازه، لازم بهیک برنامه‌ی تخریب دقیق و نقشه‌هایی است که شامل موارد زیر باشند:
• محل ساختمان
• مسافت ساختمان مورد تخریب تا ساختمان‌های مجاور آن و خیابان‌های اطراف
• سیستم‌های پشتیبانی ساختاری ساختمان
• برنامه‌ای که روند تخریب ساختمان را نشان دهد، ترتیب خراب کردن اعضای ساختاری و روش تخریبی که مورد استفاده قرار می‌گیرد.
• طرحی که کلیه اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از مردم از جمله دیوار‌های موقت، راهروهای سرپوشیده، داربست، صفحات و تور‌های ایمنی را نشان دهد.
• روش رسیدگی به آوارهای ساختمان تخریب شده
• زمان لازم برای روند تخریب کامل

 
 
نکات اساسی هنگام تخریب ساختمان
 
 
 
نکته مهم پس از ایمنی، جهت افزایش راندمان و استفاده بهتر از زمان و بودجه، باید عملیات تخریب در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. سریع ترین روش برای تخریب ساختمان ایجاد انفجار کنترل شده است که البته، در مناطق مسکونی با تراکم ساختمانی بالا عملی نیست. این روش برای ساختمان های بلند مرتبه ای که در وسط یک بلوک شهری مستقل قرار گرفته اند مناسب است.
نکته قابل توجه اینکه از برخی از مصالح ساختمان قدیمی، مانند سنگ های ارزشمند، کاشی و سرامیک، آجر و … می توان در ساختمان جدید هم بهره برد. لذا جدا­سازی صحیح این قطعات هنگام تخریب بسیار مهم است.
 
 
 

تماس با ما

خیابان کریمخان، انتهای خردمند جنوبی، ساختمان شماره 2، طبقه 5 ام جنوبی

info@sin-group.co
88839788



:: برچسب‌ها: مصالح ساختمان قدیمی , محل ساختمان , ساختمان­‌های کلنگی , تخریب دستی , تخریب انفجاری ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

آشنایی با پارچه فیلترپرس

 
انتخاب پارچه فیلتر پرس یکی از متغیرهای کلیدی و مهم در بهینه سازی هر نوع برنامه مرتبط با فیلتر مایعات می باشد. در نظر گرفتن فاکتورهایی شامل موادی چون مقاومت در برابر کشش، سهولت در تخلیه فیلتر کیک، مقاومت در برابر واکنش های شیمیایی و ساییدگی، خواص حرارتی، حفظ ذرات و موارد دیگر بسیار مهم می باشد.


مواد پارچه فیلتر از چیست

 
پلی پروپیلن
پلی استر
پنبه
نایلون
پلی استر
نمد
مونوفیلامنت در مقابل مولتی فیلامنت

 
 

انواع پارچه های فیلتر پرس

  1. pp6022-mr
  2. pe5124-mr
  3. pp5124-mr
  4. pe636-mr
  5. pe740-mr
 

مزایای استفاده :

 
انجام فیلتراسیون در مقیاس وسیع و در فضای کوچک
دارای سیستم کنترل اتوماتیک که باعث سهولت کار می شود
تولید کیک با درصد رطوبت پایین و در نتیجه جلوگیری از هدر رفتن مواد
بازگشت و تصفیه آب به خطوط تولید و جلوگیری از هدر رفتن آن
تصفیه و پاکسازی کارخانه ها که باعث جلوگیری از تخریب و آسیب به محیط زیست
 

امکانات فیلتر پرس

 
بافت پارچه فیلتر شما نیز به کاربرد خاص شما بستگی دارد:
برای استخراج طلا است، ما پارچه های فیلتر خاصی داریم که برای مقاومت در برابر فشارهای شدید طراحی شده اند که ذرات کوچکی به اندازه 0.05 میکرون را جذب می کنند.

برای تکمیل فلز یا سایر کاربردهای صنعتی سنگین که نیاز به تمیز کردن و پردازش فاضلاب صنعتی دارند، پارچه های فیلتری داریم که برای نیاز خاص شما اعمال می شود. نحوه انتخاب پارچه فیلتر مناسب برای فرآیند آبگیری خود را بیاموزید.
 
برای کارکنان آزمایشگاهی پیشرفته ما می توانند در تعیین مشخصات پارچه فیلتر شما کمک کنند. از آنجایی که انواع پارچه و مواد مختلف وجود دارد.باید دقت شود که در هنگام قرار دادن پارچه روی صفحه نباید پارچه خم شود و تا بخورد چراکه باعث فرار لجن خواهد شد.
 
 
 
اطلاعات تماس
 
آدرس:
 
  • آدرس دفتر مرکزی :
  • تهران – همت غرب – بعد از بیمارستان تریتا – برج رزمال – برج جنوبی واحد 206


:: برچسب‌ها: رطوبت پایین , استخراج طلا , کارکنان آزمایشگاهی , پلی استر , پلی پروپیلن ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()