نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

 

دستگاه جک چهار ستون

 

ويژگي منحصر به فرد جک چهار ستون

  • ظرفيت 4.5 تن
  • مجهز به سيستم جک بالابرنده هيدروليکي
  • استفاده بهينه از فضاي موجود
  • آزادسازي چرخ ها
مورد استفاده براي بلند کردن و تعميرات مربوط به کف انواع ماشين هاي سواري همچنين کاربرد دستگاه در انجام تعميرات عمومي و تخصصي مي باشد

 

  جک چهارستون F4D

يکي از بالاترين رتبه چهار بالابر اتوماتيک ، Universalift 8000 FP XLT است که براي مکانيک منازل و تعميرگاه هاي کوچکتر اتومبيل طراحي شده است. ...


يکي ديگر از بالابرهاي داراي چهار پست داراي رتبه برتر Atlas® Garage Pro 9000 است که وسيله نقليه شما را تا 85 اينچ ارتقا مي دهد.

براي جک چهار ستون چه مقدار اتاق نياز دارم؟

 


ارتفاع هر دو ماشين حدود 55 اينچ است.جک چهار ستون به 8 اينچ ارتفاع ديگر نياز دارد - 4 اينچ براي ضخامت باند و 4 اينچ ديگر براي فاصله از يک دستگاه ايمني. بنابراين ، سقف گاراژ شما به حداقل ارتفاع 118 اينچ نياز دارد.

 

مزاياي استفاده از دستگاه جک چهار ستون



1-بالابردن ايمن خودرو از چهار چرخ و به ارتفاع مورد نظر تعميرکار

2- فضاي تردد عالي زير خودرو جهت تعميرات و بازديد

3- انجام تعميرات کلي خودرو و ميزان فرمان بواسطه داشتن صفحات ترن تيبل (TURN TABLE)

4- آزاد شدن چرخها بواسطه داشتن جک تودلي

5- تست چرخهاي عقب بواسطه داشتن صفحات لغزان

6- مصرف کم برق و قابليت کار با برق تک فاز و يا سه فاز



دستگاه جک چهار ستون چگونه کار مي کنند؟


کابلهاي بالابر با مسيريابي از بلوک سيلندر هيدروليک از طريق باند نيروگاه به هر پست متصل مي شوند و سپس توسط يک سري قرقره ها به هر پايه توزيع مي شوند. کابل ها بار بالابر را حمل مي کنند و به طور مساوي در هر ستون توزيع مي کنند. بار را سيلندر ، کابل ها ، ضربدرها ، ستون ها و باند ها تحمل مي کنند.
بالابر چرخ الکترو هيدروليک با صفحات لغزش يکپارچه. مناسب براي اتومبيل هاي سواري براي روشن کردن وسايل نقليه تجاري براي استفاده در کارگاه هاي خانگي ، صنعتي يا تجاري.



:: برچسب‌ها: مصرف کم برق ,
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

تعريف و كاربر دستگاه لاستيك درآر با كمر شكن

همانگونه كه از نام اين دستگاه برمي‌آيد ، كار اين دستگاه جدا كردن لاستيك از رينگ چرخ خودرواست كه به وسيله اين دستگاه اين كار طي چند مرحله به آساني امكان پذير است .
اين دستگاه به منظور انجام عمليات پنچر گيري ، تعويض رينگ ، تعويض لاستيك ، آپارات لاستيك ، تعويض والو رينگ لاستيك تيوپلس و هر فعاليتي كه نياز به جدا كردن لاستيك از رينگ دارد ؛ مورد استفاده قرار مي گيرد .
اين دستگاه قابليت عمليات بر روي رينگهاي از سايز 12 تا 24 اينچ را دارد .


كمر شكن اصطلاحي است كه به قابليت بسيار مهم اين دستگاه اتلاق مي شود ؛ با استفاده از ايجاد مكانيزم حركت در بازوي افقي امكان انجام عمليات بر روي رينگ هاي بلند تر را ميسر مي سازد .


اين دستگاه از بخش هاي زير تشكيل شده است :

1-  سيني گردان

2- بازوهاي افقي و عمودي

3- گيره هاي لاستيك (فك ها)

4- لق كن

5- مجموعه پدالها

6- ناخني

7- نم گير (فيلتر رطوبت گير)

8- رگلاتور (شير تنظيم باد)

9- موتور

10- سيلندر

11- جعبه دنده

12- پمپ تزريق باد مخصوص لاستيك هاي تيوپلس

13- سيم برق



:: برچسب‌ها: جدا كردن لاستيك از رينگ ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()