نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

مشخصات فني دستگاه تنظيم نور چراغ ايتاليايي مدل HBA18A تاپ اتو – TOPAUTO

1-    تنظيم نور مكانيكي توسط نورگير آينه اي

2-    مجهز به نور سنج مدرج آنالوگ

3-    داراي پنل اندازه گيري ثابت

4-    پايه ثابت بر روي چرخ هاي متحرك

5-    داراي سيستم تنظيم كشويي بر روي ستون عمودي

دستگاه تنظيم نور چراغ ايتاليايي مدل HBA18A

كدام ديمر براي روشنايي LED مناسب تر است؟

درايورهاي LED Well Well ويژگي هاي كم نور را متناسب با نياز براي كنترل روشنايي مدرن شركت بازرگاني بارمان ارائه مي دهند. Mean Well خط گسترده اي از درايورهاي LED را با ويژگي هاي كم نور پيشرفته براي روشنايي LED توسعه داده است. بسياري از مدلها مانند HLG ، NPF و LPF با ويژگي كم نور 3 در 1 Mean Well ساخته شده اند.

 

وقتي ديمر LED را خاموش مي كنيد چه اتفاقي مي افتد؟

هنگامي كه سيمها بدون دستگيره باقي مي مانند (بدون ديمر) سيگنال در 10V است ، بنابراين 100? نور خروجي دارد. اگر ديمر را وصل كرده ايد و تا انتها روشن شده است ، همين را بايد گفت. هنگامي كه سيگنال كم نور كاهش مي يابد ، نور خروجي تا رسيدن به حداقل خروجي كاهش مي يابد.

 

براي كم كردن LED هاي خود به چه چيزي نياز دارم؟

ديمر همچنين داراي صفحه اي براي نصب روي ديوار است و در گزينه هاي دكمه چرخان يا كشويي عرضه مي شود. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه سيم خاكستري روي ديمر را به Dim (+) و سيم بنفش روي ديمر را به Dim (-) وصل كنيد.

 

آيا مي توان از لامپ هوشمند به عنوان ديمر استفاده كرد؟

ويژگي جالب توجه اين است كه داراي لامپ A19 LED Smart است كه تا 25000 ساعت دوام مي آورد. مي توان آن را با روش هاي گسترده اي مانند سوئيچ كم نور يا هاب رنگ فيليپس كنترل كرد. اين دستگاه مي تواند رنگ روشن لامپ را با سوئيچ ديمر موجود كنترل كند ، يا همه چيز را براي كنترل از طريق دستگاه هوشمند شما به Philips Hue Hub متصل كند.

 

براي روشنايي زياد به چه نوع سوئيچ ديمر احتياج دارم؟

(يادداشت ها: اين محصول براي چراغ هاي LED با نور بالا و نور خطي با فاصله زياد مناسب است.) اين سوئيچ كم نور با چراغ هاي LED تا 700 وات استفاده مي شود. اين سوئيچ كم نور چراغهاي LED با لرزش گير بزرگ براي روشن/خاموش كردن چراغها يا سطوح از پيش تعيين شده.

 

آيا مي توان از كليد ديمر روي چراغ LED استفاده كرد؟

اين سوئيچ ديمر با چراغ هاي LED تا 700 وات استفاده مي شود. اين سوئيچ كم نور چراغهاي LED با لرزش گير بزرگ براي روشن/خاموش كردن چراغها يا سطوح از پيش تعيين شده. لغزنده اي با كاركرد آسان براي كشويي دقيق براي روشن/كم نور شدن نور چشم شما تغيير مي كند. چرخش چرخشي با تنظيم ميكرو اجازه مي دهد تا نورهاي LED را در محدوده كم نور كنترل كنيد.

 

عملكرد كم نور نورگير AC چيست؟

ابتدا (صفر) براي كنترل عبور فاز تهي AC ، كه براي شروع سيگنال وقفه استفاده مي شود. دوم (DIM/PSM) براي كنترل جريان (كم نور).

 

ديمر در خانه براي چه مواردي قابل استفاده است؟

در بيشتر موارد ، Dimmer براي روشن/خاموش كردن لامپ يا عناصر گرمايش استفاده مي شود ، همچنين مي تواند در فن ها ، پمپ ها ، پاك كننده هاي هوا و غيره استفاده شود. به تازگي ، Dimmer به يك تصميم رايج در شركت بارمان براي سيستم هاي خانه هاي هوشمند تبديل شده است. به عنوان مثال ، هنگامي كه بايد روشنايي نور را به آرامي تغيير دهيد.

منبع:
https://barmaun.com/fa/products/adjust-the-led-light/hba18a/

 



:: برچسب‌ها: تنظيم نور , سيگنال كم نور , بارمان , كنترل روشنايي مدرن ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

دلايل و علت هاي روغن سوزي خودرو

 يکي از دلايل اصلي روغن‌سوزي موتور خودرو، خرابي رينگ‌هاي پيستون است. يکي از وظايف رينگ هاي پيستون پاک کردن روغن از جداره پيستون در هنگام بالا و پايين شدن مي باشد، در نتيجه اگر اين رينگ ها معيوب باشند روغن موجود در سطح سيلندر، در زمان حرکت رو به پايين پيستون به‌طور کامل از جداره پيستون پاک نشود و در زمان احتراق با مخلوط سوخت و هوا ترکيب شده و بسوزد. البته روغن سوزي موتور مي تواند دلايل ديگري نيز داشته باشد که تشخيص دقيق آن فقط از عهده يک مکانيک ماهر بر مي آيد.

 

 روغن سوزي موتور خودرو

 

نشانه هاي روغن سوزي موتور در خودرو

خروج دود آبي رنگ از اگزوز خودرو يکي از ساده ترين نشانه هاي روغن سوزي موتور است. ميزان توليد دود آبي رنگ به ميزان روغن ترکيب شده با هوا بستگي دارد. براي تشخيص روغن‌سوزي در يک موتور از اين طريق مي بايست پس از گرم شدن موتور خودرو پدال گاز را بطور مکرر فشار داد و به رنگ دود خارج شده از اگزوز دقت کرد.

 

سوختن داخلي روغن به اين معني است که روغن با هم مخلوط شده و با سوخت شما در داخل موتور مي سوزد. اين اتفاق بيشتر در اتومبيل هاي قديمي مي افتد که موتور با افزايش سن از بين رفته باشد. اين ممکن است باعث شود دود مايل به آبي از لوله دم خارج شود. اما اين احتمالاً توسط مبدل کاتاليزوري مسدود مي شود ، بنابراين ممکن است آن را مشاهده نکنيد.

 

چه عواملي باعث سوختن روغن اتومبيل من مي شود؟

علت سوختن روغن دليل سوختن روغن اين است که از جايي که قرار است باشد فرار مي کند و بر روي اجزاي داغ مانند منيفولدهاي اگزوز ، روکش شيرها يا ساير سيستم هاي موتور قرار دارد. با پير شدن اتومبيل ، قسمتهاي مختلف فرسوده مي شوند و مهر و موم محکمي در اطراف روغن ايجاد نمي کنند. روغن نشت مي کند و اجزاي گرم موتور را لمس مي کند.

 

ماشين شما در حال سوختن در داخل موتور چيست؟

اگر اتومبيل شما هنگام پارک کردن لکه هاي نفتي را ترک نمي کند ، در داخل موتور مي سوزد. سوختن داخلي روغن به اين معني است که روغن با هم مخلوط شده و با سوخت شما در داخل موتور مي سوزد. اين اتفاق بيشتر در اتومبيل هاي قديمي مي افتد که موتور با افزايش سن از بين رفته باشد. اين ممکن است باعث شود دود مايل به آبي از لوله دم خارج شود.

 

اگر موتورم روغن مي سوزد بايد چه کار کنم؟

بنابراين ممکن است بخواهيد به فکر بازسازي موتور ، تعويض يا به سادگي تهيه اتومبيل ديگري باشيد. براي سوختن روغن خارجي ، اصلاحات کاملاً ساده هستند مانند محکم کردن و محکم کردن فيلتر روغن ، درپوش پر کننده روغن و شاخه تخليه روغن. اگر اينها از قبل آسيب ديده باشند ، مي توانند جايگزين شوند.

 

چرا ماشين من نشت روغن دارد؟

براي جلوگيري از تعميرات گران قيمت اتومبيل ، نشت روغن را برطرف کنيد. قرار است روغن موتور درون موتور باشد. هر از گاهي ممکن است در اثر ساييدگي يا پارگي بيش از حد ، يا قرار گرفتن در معرض گرماي زياد ، مهر و موم روغن يا واشر نشت کند. نشت روغن باعث توزيع روغن در خارج از موتور و به طور معمول بر روي ساير اجزاي موتور مي شود که بسيار گرم هستند.

 

روش تشخيص روغن سوزي از رو شمع خودرو

ديگر روش براي تشخيص روغن سوزي موتور چک کردن شمع‌ها است زيرا که در اثر جرقه زني و ترکيبات روغن، شمع خودرو کثيف يا به اصطلاح خيس مي شود که اين نشانه روغن‌سوزي است. روش درست تشخيص اين مشکل، بهره‌گيري از ابزاري بنام کمپرس سنج موتور مي باشد که بوسيله آن مي توان تراکم فشار هر سيلندر را اندازه گيري کرد، افت فشار سيلندر به معناي معيوب بودن رينگ‌هاي پيستون است که روغن‌سوزي را به دنبال دارد.

 



:: برچسب‌ها: خرابي رينگ‌هاي پيستون , علت سوختن روغن , شمع خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()