نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

پمپ فشار قوی چیست؟


با توجه به دسته بندی ذکر شده برای انواع پمپ‌ها، در هر گروه از پمپ‌ها مدل‌های فشار قوی وجود دارد البته این بالا بودن فشار با توجه به نوع و مکانیزم پمپ و سیال نسبی می‌باشد، با توجه به اینکه پمپ‌های پلانجری زیر مجموعه پمپ‌های رفت و برگشتی می‌باشند؛ مکانیزم در این مدل پمپ که معمولا نیرو محرکه مورد نیاز خود را از الکتروموتور تامین می‌کند، بدین گونه می‌باشد که با چرخش میل لنگ، پیستون در سیلندر حرکت رفت و برگشتی می‌کند؛ که در نهایت منجر به خروج پر فشار آب خواهد شد. همچنین میزان آبدهی در این پمپ ها بنا به نوع کاربرد آنها متغیر می‌باشد. شرکت اشپک آلمان از تولیدکنندگان پیشگام در این صنعت می‌باشد که انواع پمپ‌ها از جمله پمپ‌های پلانجری و پیستونی با راندمان بالای کاری و عالی‌ترین کیفیت قطعات را تولید می‌‎کند. این پمپ‌ها دارای کاربرد‌های وسیعی در صنایع مختلف می‌باشد.

 

انواع پمپ‌های فشار قوی


از مهمترین انواع پمپ‌های فشار قوی که می‌توانند به فشارهای بالا (فشار قوی) دسترسی پیدا کنند پمپ‌های رفت و برگشتی پلانجری و پمپ‌های پیستونی می‌باشند. پمپ‌های پلانجری از سری پمپ های رفت و برگشتی هستند که جریان خروجی آنها غیر یکنواخت بوده و نحوه عملکرد آنها مانند پمپ های پیستونی ولی با اندکی تغییر در ساختار آنها می باشد. پمپ پلانجری همانند پمپ پیستونی با حرکت پلانجر درون هد پمپ باعث حرکت سیال می‌شود با این تفاوت که آب‌بندی در این پمپ به صورت فلز به فلز و بدون استفاده (یا استفاده خیلی کمتر) از اورینگ‌ها و واشرها انجام می‌شود. 

 

 

 

طرز کار پمپ فشار قوی


سیال از قسمت محفظه مکش و لوله ورودی وارد پمپ شده و از آنجایی که پروانه ها بر روی محور قرار داشته و در حال گردش هستند، نیروی گریز از مرکز ناشی از این گردش پروانه با دور موتور مشخص منجر به مکش سیال به درون پروانه می شود. در واقع سیال فشاری معادل صفر دارد و وقتی به درون پروانه کشیده می شود با عبور از پره های پروانه به سمت محیط بیرونی پروانه فشار آن افزایش می یابد. از آنجایی که با چرخش ایمپلر سرعت سیال به همراه فشار افزایش می یابد و این سرعت زیاد می تواند تلفات را زیاد کرده و کارکرد پمپ را مختل نماید، یک دیفیوزر پشت پروانه قرار گرفته که می تواند این سرعت را به فشار افزایش دهد و در نتیجه برآیند دبی خروجی از پروانه اول را زیاد نماید.

 

پمپ فشار قوی پمپیران


پمپ های فشار قوی پمپیران از یک قسمت مکش، رانش و چندین محفظه متناسب با تعداد پروانه پمپ که در حقیقت طبقات پمپ را شامل می شود، تشکیل شده است که همگی در یک ساختار یکپارچه موجودند. پروانه پمپ توسط پیچ بست در محفظه قرار گرفته و در پشت آن یک دیفیوزر وجود دارد که وظیفه تبدیل سرعت به فشار را بر عهده دارد. همچنین در قسمت چپ پروانه پمپ کوپلینگ های مکانیکی به منظور نگه داشتن محور پمپ در جای خود ساخته شده اند. سیال پس از ورود به پمپ از قسمت مکش و عبور از محفظه پروانه به قسمت رانش هدایت می شود

 

کاربرد پمپ فشار قوی چیست؟


به واسطه پیشرفت و بهینه شدن فرایند‌ها، پمپ‌ها کاربرد‌های وسیعی را شامل می‌شوند، که در زندگی روزمره ما و صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چند مورد از مهم‌ترین و پرکاربرد‌ترین انواع صنایع را معرفی می‌کنیم:

  • صنایع نساجی، کاغذ سازی و مقوا سازی
  • پمپ های مخصوص سیستم‎های آبیاری و کنترل سیل.
  • صنایع کشاورزی یکی دیگر از بخش های پرکاربرد پمپ ها می‌باشد.
  • پمپ های مورد استفاده در سیستم‌های تهویه مطبوع و برج های خنک کننده
  • پمپ های مصرفی برای شستشوی تجهیزات صنعتی، رسوب زدایی و چربی گیری
  • پمپ های مصرفی در سیستم های خنک کننده در صنایع ماشین کاری، حفاری، سنگ‌بری
  • پمپ های مخصوص چاه های عمیق با قابلیت پمپاژ مایع از چاه های عمیق و همچنین قابلیت پمپاژ مایعات داغ.
  • صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی و بیوتکنولوژی که از پمپ هایی متناسب با کاربری مورد نظر استفاده می شود.
  • صنایع خودرو سازی که از پمپ هایی با کاربری مرتبط در اتاق های رنگ، صندلی سازی، تولید داشبورد، براده برداری و …
  • نیروگاه های اتمی و الکتریکی تولید برق؛ که از پمپ های مخصوص با راندمان بالا و حساسیت کاری بالا استفاده می شود.
  • پمپ های مصرفی در سیستم های آبرسانی و فاضلاب صنعتی و خانگی؛ پمپ های مخصوص حوضچه ها و چاه های فاضلاب
  • صنایع نفت و پتروشیمی؛ صنایع کشتیرانی، پمپ هایی مخصوص فرایند‌های شیمیایی و نفتی با ایمنی بالا، قابلیت استفاده دارند.
  • پمپ های اندازه‌گیر (دوزینگ پمپ) با قابلیت تنظیم مقدار دبی و پمپاژ مقدار مشخصی از سیال با دقت بالا، با قابلیت استفاده در صنایع مختلف از جمله کارخانجات تولید انواع تشک، لوازم خانگی و …

 

شماره تماس :

۸۸۸۳۴۰۸۰ – ۰۲۱
۸۸۳۰۴۳۴۶ – ۰۲۱
۸۸۸۳۵۴۰۱ – ۰۲۱

فکس:

۸۸۳۲۵۹۱۸

آدرس : تهران – خیابان کریم خان زند – خیابان خردمند جنوبی – پلاک ۲ – واحد ۱۱



:: برچسب‌ها: پمپ فشار قوی پمپیران , صنایع نساجی , صنایع کشاورزی , صنایع غذایی , صنایع نفت و پتروشیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

چرا شرکت ساختمانی سین گروپ؟

سین گروپ مجموعه با تجربه و ماهر می باشد که در زمینه های پیش فروش، خرید و ساخت و ساز ساختمان می تواند مشاوره های ارزنده ای ارائه دهد و کمک شایانی به شما کند. ضمن اینکه ما به کمک تخصص و مهارت خود پروژه های موفق زیادی را به اتمام رسانده ایم که در جدول زیر به چند مورد از آن ها اشاره کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد همکاری با سین گروپ یا وقت مشاوره با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

 

 


خدمات شرکت ساختمانی سین گروپ را بدانید

 

برنامه ریزی و معماری


برنامه ریزی معماری بخشی از فعالیت آموزشی در دانشکده های معماری و همچنین بخشی از شرح خدمات مهندسان مشاور معماری را تشکیل می دهد. به این ترتیب موفقیت در طراحی معماری موکول به صحت اقدامات دانشجویان و مهندسان معمار در برنامه ریزی معماری است.


ساخت و ساز


ساخت و ساز به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها در رشته‌های مهندسی عمران و معماری برای آماده نمودن یک ساختمان یا تأسیسات زیربنایی اطلاق می‌شود. انواع مختلفی از ساخت و ساز وجود دارد. فرایند پیچیده تلفیق رسته‌های مختلف ساخت باعث به وجود آمدن تداخلاتی در مرحله اجرا و طراحی می‌گردد.


بازسازی خانه


بازسازی خانه قدیمی و تبدیل آن به یک خانه شیک و زیبای امروزی شاید کار هر کسی نباشد و به حضور یک مهندس یا طراح دکوراسیون در این زمینه نیاز پیدا کنید اما قبل از هر چیز لازم است خودتان بدانید که چه چیزی از خانه رویایی و ایده آل خود میخواهید.


پروژه های کوچک


قراردادهای تک عاملی یا پیمان امانی قراردادهایی هستند که در آن کارفرما علاوه بر تامین مالی پروژه، مراحل طراحی و ساخت و مدیریت را خود بر عهده می‌گیرد و تمامی مسئولیت اجرای پروژه بر عهده کارفرماست، این قراردادها بیشتر در پروژه‌های عمرانی کوچک استفاده می‌شود.


پروژه های بزرگ


شرکت ما با در اختیار داشتن پرسنل کارآزموده و متعهد و سوابق درخشان حضور در پروژه‌های متعدد ملی هم‌اکنون در حوزه‌های مختلف و متنوع بزرگ عمرانی مشغول به فعالیت است.


طراحی داخلی


برای موفقیت در ساخت و ساز پروژه‌های بزرگ عمرانی داشتن دانش و مهارت‌های فنی پروژه کفایت نمی‌کند، بلکه نیاز به توانایی و مهارت‌های مدیریتی نیز می‌باشد.

 

چگونه یک شرکت مشارکت در ساخت ساختمان مورد اعتماد را بیابیم؟


برای یافتن یک شرکت مشارکت در ساخت ساختمان مورد اطمینان، می توان با بررسی موارد زیر، از میزان اعتبار شرکت مورد نظر اطلاع یافت:

بررسی سوابق شرکت


بررسی پروژه های موفقی که به دست شرکت مشارکت در ساخت ساختمان، به پایان رسیده است، بهترین ملاک برای اعتبار سنجی آن شرکت است.

 

استعلام از مراجع صادر کننده مجوز


آیا شماره ثبت شرکت، در سامانه های پیگیری موجود است و شرکت مورد نظر، دارای مجوز های لازم از مراجع صادر کننده مجوز فعالیت می باشد؟ برای اطمینان از این مورد، در جلسات مشاوره ای که با کارشناسان شرکت مشارکت در ساخت ساختمان دارید، این موارد را درخواست نمایید.

 

بازدید از پروژه های جاری شرکت


در صورت امکان، موقعیت و آدرس لیستی از پروژه های در حال ساخت شرکت مشارکت در ساخت ساختمان را دریافت نموده و به بازدید از آن بپردازید. مطمئناً یک شرکت مشارکت در ساخت ساختمان معتبر، ضمن استقبال از این موضوع، شما را تشویق به این امر نیز می نماید.

 

پرس و جو از افرادی که از خدمات شرکت مورد نظر استفاده کرده اند.


یکی از بهترین راه ها، برای کسب اطلاعات دقیق از ویژگی ها، نقاط قوت و البته نقاط ضعف یک شرکت مشارکت در ساخت ساختمان، کسب اطلاعات از افرادی است که قبلاً با این شرکت کار کرده اند. این افراد بهتر از هر کس دیگری می توانند شما را راهنمایی کنند. در هر صورت و با استفاده از هر یک از این روش ها، بهترین شرکت جهت مشاوره و اقدام در پروژه مشارکت در ساخت مورد نظر خود را انتخاب نموده، تا به بهترین شکل ممکن به هدف خود دست یابید. کارشناسان خبره و مجرب ما منتظر تماس شما بوده و آماده پاسخگویی به هر گونه سوال در زمینه ساخت و ساز، مشارکت در ساخت و … هستند.

 

نکات اصول مهندسی ساخت ساختمان


یافتن زمین مناسب


با توجه به گرانی بیش از حد زمین، به خصوص در کلانشهر­ها، یافتن زمین مناسب برای ساخت و ساز یکی از مهم­ترین مراحل مدیریت پروژه های ساختمانی است.

 

اخذ مجوز های قانونی


پس از یافتن زمین مناسب، لازم است مجوز های قانونی لازم برای ساخت ابنیه جدید، از نهاد های قانونی صادر کننده این مجوز ها اخذ گردد.

 

انعقاد قرارداد های لازم


به عنوان یک کارفرما یا پیمانکار، باید قرارداد های لازم در زمینه انجام پروژه منعقد گردد.

 

برنامه ریزی انجام پروژه


یکی از مهم ترین اصول ساخت سازه که می تواند یک پروژه را به سود برساند، برنامه ریزی زمانی، مدیریت منابع انسانی، بودجه بندی و سایر موارد مالی پروژه است.

 

برنامه ریزی برای فروش واحد ها و انتقال سند به نام خریداران


مرحله آخر از مراحل ساخت یک پروژه مسکونی، برنامه ریزی برای فروش واحد های آماده شده است.

 

تماس با ما

خیابان کریمخان، انتهای خردمند جنوبی، ساختمان شماره 2، طبقه 5 ام جنوبی

info@sin-group.co
88839788

خانه اداری

شنبه تا چهارشنبه 8 تا 19
پنج شنبه :ساعت 8 تا 14
جمعه : بسته است



:: برچسب‌ها: گروه ساختمانی , کارفرما , جهت مشاوره , ساخت و ساز , نقاط ضعف , نقاط قوت ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

چرا پلی آب صفا را انتخاب کنیم

 


باید بدانید گروه صنعتی فیلترپرس آب صفا ، تلاش می کند با ارائه محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب ،منطبق با نیازهای مشتری رضایت مصرف کننده را جلب کند. در این خصوص اطلاعات اولیه شامل نوع محلول ورودی (لجن) شرایط کاری، PH محیط ، درصد ماده جامد، میزان فیلتراسیون مورد نیاز ، قابلیت های دستگاه و … از مشتری دریافت و به واحد طراحی ارجاع می گردد. پس از بررسی و تحلیل داده ها ، نوع دستگاه متناسب با نیاز مشتری طراحی ، انتخاب و به واحد تولید ارائه می گردد.

 

 


گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات شرکت صفا


گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه فیلترپرس

 کلیه دستگاه ها ، لوازم و محصولات ارائه شده توسط فیلترپرس صفا دارای گارانتی و تضمین خدمات مناسب و سریع پس از فروش میباشد ، بخش خدمات ما با ارائه مشاوره در زمینه آموزش دستگاه های جدید و نحوه سرویس دستگاه توسط خود شما ، در خدمات رسانی دقیق و منظم آماده میباشد.


خدمات پلی آب صفا چیست

خرید و فروش دستگاه فیلترپرس ، پارچه فیلتر پرس ، صفحه فیلتر پرس ، قیمت و هزینه مناسب (مستقیم از تولید کننده)،بهترین قطعات با کیفیت و ارائه خدمات تضمین شده در زمینه لوازم جانبی و مواد و تجهیزات مصرفی دستگاه فیلتر پرس ، با فیلتر پرس صفا به آسودگی به تجارت خود بپردازید !

 

صفحه فیلتر پرس را بشناسید


صفحات فیلتر پرس جزو لوازم مصرفی دستگاه فیلتر پرس محسوب می شود و در دو نوع ممبران و چمبر  و در مدل های مختلفی مثل چهارگوش، گرد، ورود از مرکز، ورود از کنار، قاب و صفحه و … تولید و در بازار یافت می شود که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های خاصی دارند. از آنجایی که قیمت صفحات فیلترپرس ممبرانی از صفحه فیلترپرس چمبر بالاتر است، صفحات چمبر از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند و به همین علت صفحات ممبرانی در کارخانجات صنعتی و معادن کمتر استفاده می شوند.

صفحات این دستگاه کاملاً سخت و صلبی هستند و معمولاً از جنس های پروپیلن، آلومینیوم، چدن و … ساخته می شوند. ضخامت کیک تقریباً 30 تا 40 میلیمتر است و در فضای بوجود آمده بین این صفحات تشکیل می شود. این کیک حدوداً 60% تا 70% آبگیری می شود که این میزان بستگی به مشخصات دوغاب ورودی و فشار تغذیه دارد. این نوع صفحات در سایزها و اندازه های مختلفی ساخته می شوند و  بوسیله ی جک هیدرولیکی که به صفحه متحرک متصل است، بصورت کاملاً آب بندی تحت فشار قرار می گیرند و در این حالت، دوغاب با فشار وارد دستگاه فیلتر پرس می شود و ذرات جامد را از مایع بین صفحات جدا کرده و باعث تشکیل کیک می شود. بعد از تشکیل کیک ورود دوغاب قطع می شود و صفحات از هم جدا می شوند و کیک تخلیه می شود و دوباره این فرآیند تکرار می شود.

 

فاکتورهای مهم در پارچه فیلتر پرس


در اینجا چندین فاکتور مهم در انتخاب بهترین پارچه فیلترپرس در نظر گرفته شده است که هرکدام درعمر و ماندگاری پارچه تأثیر بسزایی دارد:

مواد به کار رفته در الیاف نخ
نوع رشته نخ
الگوی بافت
وزن پارچه
نفوذپذیری پارچه
ضمیمه پارچه
طراحی نوار پارچه
آب بندی لبه لاتکس

 

لوازم جانبی فیلتر پرس


شرکت فیلتر پرس صفا در زمینه تولید و تأمین و توزیع قطعات و لوازم فیلترپرس فعال بوده و آمادگی ارسال قطعات مورد نیاز را در سراسر کشور ایران و صادرات به کشورهای دیگر را دارد.

لوازم و قطعات جانبی فیلترپرس صفا شامل موارد زیر می‌باشد:

جک هیدرولیک
کمک فیلتر
کیسه فیلتر
کاردک
شیر
چوپوقی
دستک‌های صفحه فیلتر
انواع سیتینگ
انواع زوار
انواع لقمه آند و کاتد
و ….

 

پمپ فیلتر پرس چه ویژگی هایی دارد


پمپ فیلتر پرس یکی از اصلی ترین و مهم ترین قسمت های دستگاه فیلتر پرس است. پمپ پساب ها را به فیلتر پرس منتقل می کند و باعث تشکیل کیک می شود. پمپ های فیلتر پرس انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع کار و محلول ورودی دستگاه از آنها استفاده می شود. این پمپ ها شامل: پمپ های دیافراگمی، پمپ های سانتریفیوژ، پمپ های پریستالتیک، پمپ های ضدسایش، پمپ های دنده ای و مونوپمپ ها هستند.

 

اطلاعات تماس

آدرس:

  • آدرس دفتر مرکزی :
  • تهران – همت غرب – بعد از بیمارستان تریتا – برج رزمال – طبقه 6


:: برچسب‌ها: کیفیت بالا , دستگاه فیلترپرس , تضمین خدمات , ممبران , چمبر , جک هیدرولیک ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

چرا بازرگانی بارمان


بازرگانی بارمان با بهره گیری از پرسنل ، کارشناسان و کادر فنی متخصص با تجربه ای بالغ بر 10 سال سابقه در زمینه توزیع ماشین آلات و قطعات یدکی ، تعمیرگاهی و تامین تجهیزات تست عملکرد خودرو در صنایع خودرو سازی کشور ، مفتخر است به عنوان یکی از طراحان شبکه تخصصی فروش ماشین آلات و تجهیزات تعمیرگاهی در ایران بستری ایمن ، تخصصی و مناسب جهت معرفی محصولات تعمیرگاهی با شرایط مناسب برای کلیه شرکت ها ، اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه ارائه سرویس و خدمات تعمیرگاهی فعالیت دارند را عرضه می نماید . 

 

 

 

چرا استفاده از دستگاه، بهتر از انجام روش های سنتی است؟


در بسیاری از تعمیرگاه ها، شاهد استفاده از روش های قدیمی هستیم که تعمیرکار در آن ها، پیچ تخلیه کارتل گیربکس را باز کرده و با تخلیه کامل روغن قدیمی، روغن جدید را اضافه می نماید. روش سنتی، برای گیربکس خودرو بسیار مضر بوده و صرفا جهت دریافت مبلغ بیشتر از شما انجام می شود. در صورتی که در خودرو های جدیدتر، به دلیل قرار داشتن نیمی از روغن در قسمت توربین گیربکس، تقریبا روغنی از کارتل گیربکس خارج نمی شود. همچنین، به دلیل نبود ساکشن، مقداری از روغن  قدیمی میان چرخ دنده ها، کلاچ و ترمزها باقی می ماند.

 

تست ارتعاش چیست

لرزش و شوک می تواند تأثیرات عمیقی بر عملکرد و قابلیت اطمینان بلند مدت خودرو داشته باشد. آزمایش این شرایط به ابزارهای قدرتمندی برای افزایش نیروهای تجمعی که در سالهای رانندگی تجربه می شوند ، نیاز دارد.

 

تست مکانیکی چیست

EUROLAB شامل تست های مکانیکی را برای موتورهای خودرو و سایر مؤلفه ها ارائه می دهد. ما همچنین تجزیه و تحلیل دینامیک سیالات ، تشخیص نشت و موارد دیگر را انجام می دهیم. EUROLAB مجهز به سیستم های مختلف تست اتومبیل ، از جمله محرک های سروو هیدرولیک خطی و دوار ، سیستم های کنترل MTS ، طیف سنجی جرمی هلیوم و موارد دیگر برای تست استرس مواد خودرو است.

 

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک در خودرو چه کاربردی دارد


سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، مکانیزمی همانند کولر دارد اما با این تفاوت که دیگر دمای مورد نظر بصورت دستی و حسی بدست نمی آید، بلکه با این سیستم شما می توانید دمای اتاق را با دقت نیم درجه سانتیگراد تنظیم کنید . این سیستم به اصطلاح بصورت حلقه بازخوردی عمل می کند، که خروجی این مکانیزم به اطلاعاتی تبدیل می‌شود که به کنترلر ورودی داده می‌شود، این فرایند باعث می شود که سرنشینان خودرو قادر به کنترل دمای داخل اتاق باشند. به عنوان مثال اگر شما درجه دما اتاق را روی 18 درجه تنظیم کرده باشید، سیستم دائما در حال اندازه‌گیری دمای هوای خروجی است و اطلاعات آن را به کنترلر ورودی می‌فرستد و دما را ثابت روی عدد وارد شده ثابت نگه می دارد.

 

تشخیص بهترین دستگاه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک


از آنجایی که گیربکس خودروهای اتوماتیک یکی از اعضای مهم و حیاتی برای خودرو است پس در مورد انتخاب دستگاه مناسب می بایست دقت و وسواس بسیاری به خرج داد، زیرا که در صورت آسیب دیدن گیربکس اتوماتیک هزینه گزافی بابت تعمیر آن باید پرداخت. پیشنهاد ما به منظور انتخاب بهترین دستگاه تعویض روغن مدل تمام اتوماتیک آن می باشد که خیال اپراتور و مالک خودرو را از بابت دقت در انجام عملیات راحت می کند.

 

تماس با ما

تهران- میدان هفت تیر– خیابان کریم خان زند- خیابان خردمند جنوبی – پلاک 2– طبقه پنجم– واحد 11
 
فکس: ۰۲۱۸۸۳۲۵۹۱۸
 
info@barmaun.com
 
وبسایت: barmaun.com


:: برچسب‌ها: تهویه مطبوع اتوماتیک , تعویض روغن , تست خودرو , تجهیزات خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

معرفی کود پودری سولفات پتاسیم


کود پودری سولفات پتاسیم از محصولات گروه تولیدی  ZAEEM  می باشد. این محصول یک منبع مناسب از عنصر پتاسیم بوده و همچنین گوگرد مورد نیاز گیاه را تامین می کند. سولفات در خاک های زراعی قلیایی کاربرد بسیاری داشته و PH خاک را تا میزان مطلوبی کاهش می دهد. پتاسیم موجود در این محصول سدیم (NA) موجود در برگ ها را کاملا کاهش می دهد و طی فرآیند اسمز عبور آب را به داخل سلول های گیاه تسهیل می نماید. همچنین پتاسیم موجود در این کود سبب بهبود رنگ و رسیدگی محصول شده و کیفیت محصولات برداشت شده را افزایش می دهد. 

 

سولفات پتاسیم چیست؟


عنصر پتاسیم فلز قلیایی و عدد اتمی نوزده می باشد. عنصر پتاسیم بسیار نرم رنگ نقره ای دارد که در مقابل اکسیژن به سرعت اکسید می‌شود و با آب به شدت واکنش میدهد . عنصر پتاسیم بیشترین عنصر غذایی پر مصرف در لایه سطحی خاک قرار دارد . میزان عنصر پتاسیم در خاکهای معدنی سه درصد یا بیشتر در حال تغییر است ولی در خاکهای آلی این میزان حدود سه صدم درصد است.

 

روش تولید سولفات پتاسیم


تولید این ماده به شیوه­ های مختلفی انجام می شود، واکنش کلرید پتاسیم با سنگ معدن لانگنبیتت، واکنش کلرید پتاسیم با اسید سولفوریک یا گوگرد­ دی­ اکسید، آب و اکسیژن و همچنین بازیافت از زباله های شکر از جمله روش های مورد استفاده برای تولید این ترکیب شیمیایی هستند.

 

نحوه استفاده از پتاسیم سولفات چیست:

کود پودری سولفات پتاسیم در محصولاتی مانند یونجه، بادام، پنبه، گندم و ذرت استفاده می گردد. مناسب است در ابتدا در زمان رشد از این ماده استفاده گردیده و هنگام کشت و مراحل اولیه رشد زمان مناسبی به منظور کوددهی می باشد. باید بدانید به دلیل نمک بالای این کود می بایست محلول پاشی بعد از گلدهی درختان و در حین پر شدن میوه استفاده گردد. نحوه استفاده می بایست به صورت فاصله چند سانتی متر با دانه و در کنار بذر به طور نواری انجام گردد. همانطور که می دانید خاک دارای بار منفی می باشد و این ماده نیز دارای بار منفی است جذب خاک نخواهد گردید و به شکل محلول در خاک باقی خواهد ماند. از گوگردی که در این کود موجود می باشد میکروارگانیسم ها نیز استفاده می کنند و سولفات مورد نیاز گیاهان را در اختیار ریشه می گذارد.

 

خواص فیزیکی سولفات پتاسیم 

این ماده دارای مزه شور و تلخ می باشد که به راحتی قابل انحلال در آب بوده اما در اتانول نامحلول می باشد. سولفات پتاسیم در دمای 1689 درجه سانتی گراد جوشیده و در دمای 1067 درجه سانتی گراد ذوب می گردد. سولفات پتاسیم از کاربردهای فراوانی در صنعت دارویی، کشاورزی و غذایی برخوردار است. از آن در مواد غذایی به عنوان عامل طعم دهنده و معطر کننده و به عنوان جایگزینی در نمک طعام استفاده می گردد. از رایج ترین شکل های این ماده می توان به دو نوع پودری و گرانولی آن اشاره کرد. سولفات پتاسیم به طور مایع نیز در بازار یافت می گردد که به منظور گیاهان آپارتمانی و گلخانه ای مورد استفاده قرار می گیرد. توصیه می گردد از سولفات پتاسیم در دوزهای مختلف استفاده شود زیرا که تاثیر به سزایی در جلوگیری از انباشت پتاس بر گیاهان داشته و از آسیب های نمک جلوگیری می کند.

 

مزایای کود پودری سولفات پتاسیم

 

از مهمترین ویژگی های سولفات موجود در ترکیب این محصول می توان به خاصیت قارچ کشی آن اشاره کرد که سیستم ایمنی گیاه را در برابر امراض و بیماری ها تقویت می نماید. کود سولفات پتاسیم گروه تولیدی ZAEEM  از قابلیت انحلال بالایی در آب برخوردار بوده و در سیستم های آب آبیاری قابل استفاده می باشد.


•    کاهش PH خاک در خاک های آهکی و قلیایی
•    افزایش در اندازه، وزن و کیفیت محصول
•    افزایش مقاومت گیاه نسبت به تنش های محیطی از جمله سرما زدگی و شوری گیاه
•    افزایش ظرفیت نگهداری آب در برگ ها
•    افزایش مقاومت گیاه در برابر بیماری های قارچی و باکتریایی
•    افزایش خاصیت انبار داری محصولات پس از برداشت

 

 

مصارف کود سولفات پتاسیم در کشاورزی


پتاسیم برای تکمیل بسیاری از عملکردهای اساسی در گیاهان از جمله فعال کردن واکنش های آنزیمی، سنتز پروتئین ها، تشکیل نشاسته و قندها و تنظیم جریان آب در سلول ها و برگ ها مورد نیاز است. غالباً غلظت K در خاک برای حمایت از رشد گیاه سالم بسیار کم است. سولفات پتاسیم منبع عالی K برای تغذیه گیاهان است. بخش پتاسیم از K₂SO₄ هیچ تفاوتی با سایر کودهای پتاسیمی متداول ندارد. با این وجود سولفات پتاسیم منبع مهمی از S نیز دارد که گیاهان برای سنتز پروتئین و عملکرد آنزیم ها به آن نیاز دارند. مانند پتاسیم، گوگرد نیز می تواند برای رشد کافی گیاه بسیار مورد نیاز باشد.

 

تماس با ما

نشانی :
تهران - اشرفی اصفهانی - ابتدای جلال آل احمد - ساختمان سینا - پلاک۱۹۶ - طبقه ششم - واحد ۱۱
شماره تلفن :
۴۴۲۹۲۱۷۴



:: برچسب‌ها: بار منفی , گرانولی , پودری , افزایش مقاومت گیاه , واکنش های آنزیمی , منبع عالی K , زباله های شکر ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

معرفی شرکت پارس اتیلن کیش 



به عنوان یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های لوله و اتصالات پلی اتیلن در دهه 80 با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت ارتقای کمی و کیفی صنعت پلی اتیلن و تولید محصولاتی با کیفیت بالا و در سطح ملی پا به عرصه بازار گذاشته و در طی چند سال تبدیل به یکی از برترین شرکتهای تولیدی در زمینه تولید لوله پلی اتیلن ، اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن در کشور شده است. می توان گفت  شرکت پارس اتیلن کیش بواسطه تولید محصولات مرغوب و با کیفیت در اکثر پروژه های ملی همکاری داشته که این همکاری در زمینه تامین لوله، اتصالات و منهول پلی اتیلن برای این پروژه ها بوده است.

 

 

پارس اتیلن کیش برترین تولید کننده لوله پلی اتیلن


پارس اتیلن کیش تولید کننده لوله پلی اتیلن ، مجموعه کاملی از لوله پلی اتیلن ، اتصالات پلی اتیلن ، منهول پلی اتیلن ، دستگاه جوش پلی اتیلن ، لوله دوجداره کاروگیت پلی اتیلن و اتصالات آن با کاربردهای بسیار وسیع را با مدرنترین تجهیزات اروپایی و برترین تکنولوژی روز جهان تولید و به بازار ارائه می‌نماید. لوله پلی اتیلن تک‌جداره و لوله پلی اتیلن دوجداره به همراه اتصالات آنها به عنوان اصلی‌ترین محصول تولیدی شرکت پارس اتیلن کیش با بالاترین استانداردهای کیفیتی و ایمنی تولید می‌شود و همچنین کلیه فرایند تولید از لحظه ورود مواد اولیه تا لحظه خروج محصول نهایی از کارخانه، نظارت سخت گیرانه‌ای توسط پرسنل کنترل کیفیت و آزمایشگاه پارس اتیلن کیش وجود دارد. کیفیت بالا، قابل اطمینان بودن لوله و اتصالات پلی اتیلن، سهولت بارگیری و حمل و نقل لوله و اتصالات پلی اتیلن به دلیل وزن نسبتا پایین آنان، نصب سریع و آسان، لوله پلی اتیلن را به بهترین انتخاب در پروژه‌های گوناگون تبدیل کرده است. 

 

منهول‌های پیش ساخته


منهول های پیش ساخته پلی اتیلن در سیستم های فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به افزایش روزافزون استفاده از مواد پلیمری در صنایع مختلف این نوع منهول ها می تواند جایگزین مناسبی برای منهول های بتنی و سنتی باشد.

 

معرفی انواع منهول پلی اتیلن


همچنین لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن پارس اتیلن کیش دارای شعاع خمش مناسب می‌باشد و در دمای بسیار پایین دارای مقاومت بسیار خوبی در مقابل ضربه و فشار دارد. محیط‌های اسیدی و بازی و همچنین بسیاری از محلولها و مواد شیمیایی تاثیری بر پلی اتیلن نمی‌گذارند. منهول پلی اتیلنی را از لحاظ شکل ظاهری و نوع کاربرد می توان به دو دسته تقسیم کرد که به شرح زیر است:

منهول های گذر مستقیم:

این منهول ها برای استفاده در نقاط عطف لوله پلی اتیلن که دارای تعدا زیادی ورودی و خرجی می باشد طراحی شده است. از منهول گذر مستقیم پلی اتیلن در تجمیع اتصالات خانگی نیز استفاده می شود.


منهول های جانبی:

منهول های جانبی پلی اتیلن برای لوله با قطر داخلی ۸۰۰ میلی متر و بالاتر جز کاربرد های عملی و اقتصادی در تاسیسات شبکه فاضلاب محسوب می شوند.

 

لوله کاروگیت


لوله دوجداره کاروگیت، لوله پلی اتیلن کاروگیت، لوله کاروگیت، لوله دوجداره، لوله کنگره‌ای و ….. همگی نام لوله‌ای است که از دو لایه پلی اتیلن تشکیل شده است، لایه داخلی کاملا صیقلی و لایه بیرونی کنگره‌ای و موج دار است که این فرم و حالت هندسی باعث ایجاد مقاومت بسیار بالایی در جهت تحمل کلیه فشارهای سطحی و زیر سطحی, اعم از بار زنده و مرده را در زیر سطح زمین متحمل می‌شود . لوله‌های دوجداره کاروگیت در سه بخش فشاری دسته بندی می‌گردند (منظور از فشار ،فشار بار خارجی است) که به ترتیب عبارتند از ۱۶ -۳۱،۵ -۶۴ کیلونیوتن که هرکدام مصرف خاصی به لحاظ نوع سطح خاک فشار بار سطحی و زیر سطحی دارند .

 

چند نوع اتصالات پلی اتیلنی داریم؟


اتصالات پلی اتلین به چهار گروه اصلی تقسیم می شوند: رزوه ای(پیچی)جوشی،الکتروفیوژن،پیچ و مهره (فلنچی)

 

ویژگی‌های اتصالات پلی اتیلن:


 لوله‌های پلی اتیلن مزایا و کاربردها بسیاری دارند و به همین دلیل، امروزه در بسیاری از تاسیسات از جمله شبکه‌های لوله‌کشی روستایی و شهری، زمین‌های کشاورزی و حتی صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. از ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در برابر ارتعاشات حاصل از زلزله بسیار مقاوم هستند و درمناطقی که جزء مناطق زلزله‌خیز هستند این اتصالات دوام و پایداری زیادی از خود نشان می‌دهند.
  •  به دلیل کم بودن وزن و سبکی، نیازی به ماشین آلات سنگین وجود ندارد.
  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزیت‌های مهم اتصالات پلی اتیلن این است که، در هنگام نصب کردن سرعت بالایی دارد.
  • مقاومت بالای آن‌ها در برابر شکستگی و ترک‌خوردگی ناشی از فشارهای وارد شده از بیرون است.
  • اتصالات پلی اتیلن عمر مفید و طولانی دارند به دلیل اینکه  در مقابل خوردگی و ساییدگی مقاومت بالایی دارند.
  • اتصالات پلی اتیلن در برابر مواد شیمیایی همچون اسید و باز نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.
  • هزینه پایین در اجرا و نصب نیز از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات این نوع اتصالات است که در اجرای پروژهای بزرگ، بسیار چشمگیر گیرو حائز اهمیت است.

تماس با ما


دفتر مرکزی تهران :ایران – تهران – خیابان آفریقا – بلوار مینا – پلاک ۱۸

تلفن : ۵۰ خط – ۶۰ ۲۰ ۲۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+)

فکس: ۸۱ ۲۰ ۲۰ ۸۸ (۲۱ ۹۸+)

همراه: ۹۷۲۸ ۱۴۴ ۰۹۱۲ (۹۸+)



:: برچسب‌ها: منهول گذر مستقیم , زمین‌های کشاورزی , مناطق زلزله‌خیز , اتصالات پلی اتیلن , فاضلاب صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

درباره شرکت تولیدی صنعتی جلگه


باید بدانید گروه تولیدی صنعتی جلگه با نزدیک به دو دهه سابقه تولید شیرآلات آبسردکن، شیر مایع، مخازن جامایع صابون، فواره، انواع قطعات برنجی و شیرآلات ساختمانی افتخار این را دارد که اینک در خدمت هموطنان عزیز باشد. این گروه تولیدی با ارائه مستمر خدمات پس از فروش در سطح کشور امید دارد که بتواند رضایتمندی تمام را برای همکاران گرامی به ارمغان بیاورد. این واحد صنعتی طی مدت فغالیت خود تاکنون توانسته است با بهره گیری از دانش روز متخصصین و همت و پشتکار همکاران خود مدل های مختلفی از محصولات بهداشتی و ساختمانی را تولید کند. شیرآلات جلگه تمام پیشرفتهای خود را مدیون پیشنهادات و انتقادات مصرف کنندگان بزرگوار خود میداندو امید داردبا یاری خداوند متعال اندیشه های بالقوه خود را در راستای دستیابی به تکنولوﮋی های برتر در زمینه تولید محصولات بهداشتی ساختمانی به فعل رساند.

 

 

مخزن مایع دستشویی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟


مخزن مایع دستشویی اداری و دیگر انواع آن ها بایستی مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی داشته باشند.
همچنین باید عملکرد آن ها صحیح بوده و سرپوشیده نیز باشند. چنانچه مخزن مایع دستشویی برقی یا دیگر انواع آن سرپوشیده نباشد، مایع دستشویی درون آن در معرض آلودگی قرار می گیرد و بهداشتی نیست.
مخزن جا مایع باید با توجه به کاربرد آن در اندازه و حجم مناسب تولید شود.
روان بودن قسمت پمپ جامایع و همچنین قابل نصب بودن آن روی دیوار در هر ارتفاعی اشاره کرد.
همچنین یدک پمپ مخزن مایع دستشویی بایستی زیبا باشد و عملکردی مطلوب داشته باشد.



انواع مخزن های جلگه


در شرکت جلگه اواع مخازن به صورت زیر می باشد:
مخزن جامایع
مخزن پلاستیکی جاجا مایع مدل سای دا جا مایع مدل سای دا
مخزن پلاستیکی جا مایع مخزن پلاستیکی جا مایع
مخزن جا مایع استیل مخزن جا مایع استیل


در زمان های نه چندان دور جهت شست و شوی دست ها از صابون استفاده می کردند. با گذشت زمان و به دلیل اهمیت رعایت مسائل بهداشتی، به مرور مایع دستشویی جایگزین شد. به این دلیل مخزن جا مایع دستشویی از جمله ابزارهای پر کاربرد بهداشتی محسوب می شود که در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شود.

 

انواع مخزن جا مایع دستشویی


مطمئننا برای شما نیز این سوال پیش آمده که بهترین نوع مخزن جا مایع کدام است؟ یا محبوب ترین برندهای مخزن مایع کدام هستند؟ باید بگوییم که جواب این پرسش ها کاملا سلیقه ای است. بنابراین ما انواع مخزن مایع دستشویی را به شما معرفی می کنیم و شما می توانید مطابق خواسته و سلیقه ی خود انتخاب کنید. از طرفی یکی از نکات مهم در خرید مخزن جا مایع دستشویی، اطلاع از انواع آن ها است.

انواع مخزن جا مایع دستشویی به شرح زیر هستند:

مخزن ساده:

پمپ آن ها متناسب با نیروی دست، مایع را خارج می کند و نسبت به بقیه موارد قیمت کم تری دارد.


هوشمند یا خودکار:

برای خروج مایع دستشویی سنسور یا چشمی وجود دارد و با برق یا باطری کار می کند.


مخزن ایستاده:

تنوع طرح و رنگ آن بالا بوده و روی سطوح مختلف کنار روشویی می توان آن را قرار داد.


مخزن مایع دستشویی دیواری:

این مدل روی دیوار نصب می شود و مناسب ترین گزینه برای استفاده در اماکن عمومی است.


فوم ساز:

در این مدل مایع دستشویی رقیق هنگام خروج از پمپ، به صورت کف جامد یا فوم تغییر حالت می دهد.


 

مزایای شیرآلات فشاری


با مزایای شیرآلات فشاری آشنا شوید:

  1. طراحی آن ساده و زیبا است.
  2. نگهداری و نصب آن بسیار آسان است.
  3. شیرهای فشاری دارای هزینه کم و مصرف کم می باشند.
  4. به نیروی خارجی برای بارگذاری در شیرهای فشاری نیازی نداریم.
  5. معمولا باعث می شود تا آب نشت نکند و به همین دلیل باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.
  6. جنس شیرهای فشاری از جنس برنج است که باعث می شود به راحتی در خانه ها از آن استفاده کرد و عمر بیشتری دارد.

 

موارد استفاده از شیر قوی اهرمی


زیبایی شیرآلات ساختمان جزو مواردی است که بر زیبایی دکوراسیون منزل نیز بشدت تاثیرگذار است اما با این وجود انتخاب طرح مناسب این محصول اهمیت ویژه ای دارد.
شیرقوی اهرمی بدلیل سبک های متنوع و طرح های زیبایی که دارد، بسیار پرطرفدار و پرکاربرد است.

مهمترین موارد استفاده از شیر قوی اهرمی عبارتند از:


• استفاده شیر قوی اهرمی در توالت پارک ها
• استفاده از شیر قوی اهرمی در سینک ظرفشویی
• استفاده در روشویی
• استفاده به عنوان شیر تصفیه آب

 

کارخانه

مجتمع صنعتی خاوران سایت فن آوران میدان کوثر خیابان میخک پلاک ۲۵۲۶




:: برچسب‌ها: شیرآلات ساختمان , دکوراسیون منزل , هوشمند , مخزن مایع دستشویی , فوم ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

دانا پلاست ایرانیان تولید کننده انواع نایلون


کارخانه تولیدی دانا پلاست ایرانیان در سال ۱۳۹۳ مقارن با سال مقاومتی و با تکیه بر سابقه درخشان در زمینه تجارت بین الملل و به منظور تقویت بازوی صادرات غیر نفتی کشور عزیزمان به جمع زحمتکشان حیطه تولید پیوست و با در اختیار داشتن مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های تولید در زمینی بالغ بر ۴۰۰۰ متر مربع و با ظرفیت تولید سالانه ۱۴۸۴۸ تن در منطقه صنعتی فیروزکوه دارای پروانه بهداشت و سیب سبز سلامت از سازمان غذا و دارو شروع به فعالیت نمود و از ابتدای تاسیس تامین کننده انواع نایلون شیرینگ کارخانجات مطرح صنایع غذایی از جمله میهن – صنایع شیر تهران شهداد (وارنا) – آب معدنی تولیپ – پارت الکتریک – صنایع دارویی بهسا – داروسازی بهوزان – لبنیات پاستوریزه پاک – شیلتون – صنایع رنگ الوان – داروسازی الحاوی – عرقیات حقیقت دادجو شرکت تعاونی ارگان های دولتی – پاکدیس – مهرام – گدوک – توسعه سازه های دریایی تسدید – مهر دارو – نساجی بردیا جنوب – آب معدنی کریستال و … می باشد.

 

 

انواع ساک دانا پلاست ایرانیان را بشناسید

  • ساک با دسته تقویت شده
  • ساک دسته زنبیلی
  • ساک دسته موازی
  • نایلون خرید

 

 

از کیسه فریزر برای بسته بندی چه محصولاتی استفاده می شود؟


با در نظر گرفتن مزایای استفاده از کیسه فریزر در نگهداری با کیفیت و مناسب مواد غذایی در کنار ماندگاری بلند مدت آنها، می توان شاهد موارد استفاده ی گسترده از آنها بود. از این محصولات اغلب برای فریز کردن بسیاری از مواد غذایی استفاده می کنند. این محصولات به صورت استاندارد و طی فرآیندهای تولیدی ایده‌آل و بهداشتی تولید و به بازار عرضه خواهند شد. لذا انتخاب هوشمندانه ای برای بسته بندی بسیاری از مواد غذایی خواهند بود. اغلب بسیاری از مواد غذایی را با استفاده از این پلاستیک ها بسته بندی و در فریزر برای مدت طولانی نگهداری خواهند نمود.

از جمله موارد مصرف از این محصولات می توان به :

بسته بندی انواع گوشت های مرغ، بوقلمون، گوسفند، گوساله
بسته بندی انواع سبزیجات مانند: سبزی خورشتی، کوکو، دلمه، کوفته و …
بسته بندی هویج و بادمجان سرخ شده، کدو خورشتی، بامیه، نخود فرنگی و …
بسته بندی برخی از مواد غذایی آماده مانند: انواع ناگت‌ها، فلافل و …

 

ساک خرید چه کاربردی دارد

 

انواع ساک های خرید نقش اساسی در توزیع مواد در سراسر دنیا دارند. بهتر است بدانید ساک وسیله ای است که از گذشته تا به الان جز کیف های پر کاربرد بشر بوده است . با گذشت سالها ساک ها برای حمل وسایل شخصی در سفر ها مورد استفاده بوده اند . اگر به سفر کوتاهی یا خرید می روید قاعدتا ساک کوچک تر را انتخاب می کنید . درضمن در صورت رفتن به سفر درون شهری مثل اردوهای علمی و تفریحی به سراغ یک ساک سبک تر و کوچکتر میروید .

 

کیسه زباله های شفاف


همانطور که می دانید یکی دیگر از زباله های تولیدی توسط بشر زباله های بازیافتی مانند: بطری، کاغذ، مقوا، کارتن، قوطی و … می باشد. این نوع از محصولات را می توان بازیافت نموده و با استفاده از آنها، محصولات جدیدی را به بازار عرضه نمود. در این صورت علاوه بر کاهش هزینه‌ها، در منابع زیست محیطی نیز صرفه جویی شده است. این نوع از کالاها خطری برای محیط زیست محسوب نخواهند شد. البته در صورتی که از مواد پلاستیکی در آنها استفاده نشده باشد. اغلب برای نگهداری از این زباله ها، از کیسه های شفاف و بی رنگ استفاده می شود. این نوع از کیسه ها کیفیت بسیار بالایی ندارند اما به دلیل مقرون به صرفه بودن، گزینه ی مناسبی جهت نگهداری از زباله های خشک و تفکیک شده به شمار می روند. با توجه به خشک بودن آنها، افراد می توانند برای مدت قابل توجهی این زباله ها را در منزل نگهداری نمایند.

 

بیشترین استفاده برای مصارف خانگی


برای مصارف خانگی یکی دیگر از مصارف مختلف کیسه زباله، استفاده از آن در مصارف خانگی می باشد. برای این منظور کیسه ها با ابعاد متنوع و طراحی های قابل توجه تولید و به بازار عرضه شده اند. یکی از انواع این تولیدات، تولید کیسه ها با برخورداری از بند مناسب برای بستن درب کیسه خواهد بود. این امکان به راحتی زباله ها را از دسترس حیوانات دور نگه می دارد.  از دیگر انواع این کیسه‌ها می توان به رول‌های کیسه زباله اشاره نمود. در این صورت نیز افراد می توانند با توجه به خلاقیت های نوین روز، از آنها به بهترین نحو بهره برداری نمایند. در این نوع از مصارف نیز برخی از زباله ها تر و برخی دیگر خشک هستند. تفکیک آنها در مبدا و خانه می تواند مزایای شگفت انگیزی را به همراه داشته باشد. کاربران می توانند برای تفکیک مناسب زباله از کیسه های متفاوت بهره برداری نماند. برای نمونه برای زباله های خشک از کیسه های با قیمت مناسب و ضخامت کمتر و برای زباله های تر از کیسه های با کیفیت تر و ضخیم تر استفاده نمایند.

 

راه های ارتباطی

 

تهران، خیابان پاسداران، نبش کوهستان دوم، پلاک ۵۹۰، طبقه دوم واحد ۲


 تلفن: ۲۲۵۷۸۴۶۵-۰۲۱ _ ۲۲۵۷۸۴۶۶-۰۲۱
 فکس: 22578465

ایمیل: info@danaplastiranian.com



:: برچسب‌ها: مصارف خانگی , اردوهای علمی و تفریحی , کیسه زباله , قیمت مناسب , ضخامت کمتر ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

با مزایای کولر آبی پرتابل آشنا شوید


همانطور که می دانید کولر آبی پرتابل مزیای بی شماری دارد که از مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف آب پایین
  • قابلیت تنظیم باد به چهار جهت
  • دارای مخزن آب با ظرفیت های متفاوت
  • دارای ورق های گالوانیزه مقاوم
  • برق بسیار کمی را مطرف می کند
  • به هیچ گونه کانال کشی نیاز نمی باشد
  • هزینه کولر های آب پرتابل کمتر می باشد
  • برای نصب کردن کولر به کارشناس نیاز نیست
  • داشتن تایمر برای تنظیم کارکرد کولر

 

ویژگی بهترین کولرهای آبی پرتابل کدامند؟


بهترین کولرهای آبی پرتابل کولر ها مصرف انرژِی کمی دارند و برای راه اندازی آن نیاز به تکنسین ندارید. اکثر کولرهای پرتابل دارای چرخ هستند و به آسانی جابجا می شوند. کولرهای آبی پرتابل موجود در بازار توسط برندهای مختلف و در ظرفیت هایی بین 1000 تا 4500 و حتی بالاتر تولید شده اند. شما می توانید با توجه به نیاز خود، از کولر با ظرفیت های مختلف استفاده کنید. قدرت سرمادهی و حجم پرتاب باد کولر پرتابل به اندازه ای است که یک اتاق را به راحتی خنک می کند. البته همانند کولرهای آبی معمولی، کولر آبی پرتابل نیز مناسب استفاده در آب و هوای خشک است. و برای مناطق ساحلی با هوای شرجی انتخاب مناسبی نیست.

 

هنگام خرید در انتخاب بهترین کولر آبی پرتابل به نکات زیر دقت کنید


برای خرید بهترین کولر آبی پرتابل در ابتدا به ظرفیت کولر و تناسب آن با متراژ بنا، شرایط آب و هوایی منطقه و میزان کارکرد مورد نیاز دقت نمایید. برخی از حتی نمونه های بهترین برند کولر آبی پرتابل با ظرفیت کم، توانایی قابل قبولی را در مناطق گرم و خشک ارائه نمی دهند. در ادامه ابعاد و قدرت کولر، رده مصرف انرژی، میزان صدای کولر، خدمات پس از فروش و … نیز از معیارهای مهم در زمان خریدکولر آبی قابل حمل بوده که نباید نادیده گرفته شوند.

 

تماس با ما

آدرس : سه راه امین حضور – پاساژ محمد – طبقه همکف – پلاک ۲

واحد خدمات پس از فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۳۵۹ (ساعات پاسخ گویی از ۱۱ تا ۲۱)

واحد فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۱۷۳ (ساعات پاسخ گویی از ۱۱ تا ۲۱)

ایمیل : Hitema.co@gmail.com



:: برچسب‌ها: مناطق گرم و خشک , ظرفیت کولر , قابل حمل , مصرف انرژِی کم , قدرت سرمادهی , مصرف آب پایین ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

سیستم VRF چگونه کار می کند؟


سیستم وی آر اف تقریبا شبیه به سیستم چیلر تراکمی می باشد با این تفاوت که در سیستم VRF آب در مدار آن وجود ندارد و گاز مبرّد مستقیما وظیفه حمل انرژی گرمایی بین یونیت های داخلی و خارجی را به عهده دارد. نکته قابل توجه این که در این سیستم ها، گاز مبرّد مستقیما به فن کویل های درون ساختمان ارسال می شود تا در فصل سرما عمل گرمایش هوا و در فصل گرما عمل سرمایش هوا انجام شود. یونیت های خارجی بر روی بام ساختمان نصب می شوند و از طریق لوله های مسی با یونیت های داخلی یا همان فن کویل ها متصل می شوند تا هم عمل گرمایش و هم سرمایش را انجام دهند.

 

مزیت های سیستم VRF را بشناسید


کاربرد راحت و آسان و مطمئن
اشغال کردن فضای کمتری
اینورتر بودن فن یونیت داخلی
کارکرد و بازدهی بالا در سیستم VRF
کنترل و تنظیم دمای محیط به صورت دلخواه
طول عمر بالا به دلیل عدم زیر بار رفتن به صورت یک دفعه

 

 

قبل از خرید دقت کنید


توصیه می شود چنانچه قصد دارید علاوه بر گرمایش ساختمان، سیستم سرمایش نیز توسط این سیستم ها تامین شود، از سیستم VRF نوع GHP استفاده شود تا در تابستان برای عمل سرمایش ساختمان با مصرف گاز شهری، هزینه های مصرف برق کاهش یابد.

 

 

فناوری و روش کار سیستم VRF


در فناوری سیستم های VRF از کنترل‌های هوشمند، محرک‌های سرعت متغیر (VSD)، لوله‌کشی مبرد و بازیابی گرما استفاده شده است. همچنین در سیستم وی آر اف از موتورهایی با مبدل جریان (کموتاتور) الکترونیکی (ECM)، کمپرسورهای پیچی با محرک معکوس گر، کمپرسورهای چندتایی، پیکربندی‌های چندکاره، مداربندی پیچیده مبرد و روغن، برگشت‌ها، و کنترل‌هایی استفاده می‌شود. 

 

 


دلیل استفاده محدود از سیستم VRF در کشور ایران


سیستم VRF دارای حساسیت و پیچیدگی های بالایی نیز می باشد. به همین علت این سیستم VRF نیازمند تخصص و پیچیدگی های بالایی می باشد. علت بعدی، هزینه بالا در نصب و راه اندازی دوباره در سیستم VRF می باشد.

 

نحوه انتخاب وی آر اف چیست؟


جهت انتخاب وی آر اف باید به ظرفیت یونیت خارجی و ضریب عملکرد آن توجه کرد

 

چیلر یا سیستم وی آر اف را انتخاب کنیم؟


دستگاه های وی آر اف، از جمله سیستم های تبریدی مرکزی هستند که از لحاظی به چیلرهای تراکمی شباهت دارند. به همین خاطر اغلب این دو دستگاه تبریدی را با هم قیاس می کنند. همانطور که می دانید دستگاه های VRF در کنار مزیت هایی که دارند، دارای معایبی نیز هستند که باعث می شود اغلب خریداران همچنان چیلرهای تراکمی را به وی آر اف ها ترجیح بدهند. از جمله اینکه هزینه های اولیۀ خرید و نصب چیلرهای تراکمی در محیط های بزرگ بسیار مقرون به صرفه تر است. لوله کشی سیستم های VRF مسئلۀ مهمی است که باید نسبت به آن حساسیت به خرج داد. علاوه بر هزینه های بالای لوله کشی باید در نظر داشت که این لوله کشی ها ثابت بوده و امکان ویرایش مجددشان وجود ندارد. این در صورتی است که در چیلرهای تراکمی اغلب از لوله های پلیمری و ارزان قیمت استفاده می شود؛ که در برابر آسیب های احتمالی نیز مقاوم تر هستند. نکتۀ دیگر اینکه هزینه های چیلرهای تراکمی پایین تر بوده و حتی در صورت آسیب دیدن دستگاه، به خاطر شناخته شده بودن چیلرهای تراکمی تعمیر آن راحت تر انجام می شود. به علاوه که طول عمر چیلرهای تراکمی نسبت به دستگاه های VRF بالاتر است.

 

نشانی :

آرژانتین خیابان بیهقی خیابان هشتم شرقی پلاک ۳ طبقه دوم

تلفن :

88874741,2 - 88659458,9

فکس :

88659458

ایمیل :

info@tahvienovin.com , sales@tahvienovin.com

 



:: برچسب‌ها: مقاوم , چیلرهای تراکمی , حساسیت , سیستم VRF , کنترل‌های هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

قطعات اصلی مینی چیلر

چیلر رایج ترین دستگاه تهویه مطبوع می باشد به خصوص در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری از اندازه کوچک تا متوسط وجود دارد،مینی چیلر معمولا در قسمت بیرونی،روی سقف یا سطح زمین قرار دارند.باید بدانید که چیلر و مینی چیلر هواخنک از برج خنک کننده استفاده نمی کنند،درعوض چیلر گرمای خودرا به هوای آزاد می ریزد بنابراین مینی چیلر نیاز به دسترسی هوای تازه زیادی دارند تا گرمای ساختمان را رد کند. مینی چیلر در سرمایش همانند چیلر بوده و همچنین مینی چیلر برای محیط های مسکونی تا زیربنا  500 متر و تجاری،  اداری تا زیر بنا 300 متر استفاده می شود.


کمپرسور

در ساخت مینی چیلرها مواردی که بسیار مهم هستند و می‌بایست رعایت شوند صدا و لرزش تولیدی کم، ضریب عملکرد بالا و مصرف برق پایین است. گاهی نیز در ظرفیت‌های پایین برودتی نیاز است که مینی چیلر با برق تک فاز کار کند.

 

اواپراتور

بهترین انتخاب برای اواپراتور مینی چیلرها اوپراتور نوع صفحه‌ای است. این نوع اواپراتور دارای راندمان بسیار بالا و اندازه کوچک است. در اواپراتور صفحه‌ای بهتر است در مینی چیلرهای با ظرفیت نهایتاً 10 تن نامی استفاده شود و برای مینی چیلرهای بزرگتر از این ظرفیت از اواپراتور پوسته و لوله استفاده گردد.

 

 کندانسور

نوع کندانسور در مینی چیلر می‌تواند از نوع هوا خنک یا آب خنک باشد اما بطور معمول برای کوچک کردن و یکپارچه کردن سیستم از کندانسور نوع هوایی در ساخت مینی چیلر استفاده می‌شود.

 

اکسپنشن ولو (شیر انبساط)

اکسپنشن ولو (شیر انبساط) در مینی چیلرها می‌تواند از نوع ترموستاتیک یا الکترونیکی باشد. بسته به ظرفیت و شرایط پروژه می‌توان از یکی از این انواع در ساخت مینی چیلر بهره برد.

 

 

کاربرد مینی چیلرها در مصارف تهویه مطبوع:

 

معمولاً بکارگیری مینی چیلر برای ساختمان های مسکونی (بخصوص با تعداد واحدهای پایین) مرسوم می باشد. هرچند که در ساختمان های اداری و تجاری نیز در شرایطی امکان استفاده از این نوع چیلر وجود دارد. در کنار مینی چیلر از ترمینال یونیت هایی به نام فن کویل استفاده می شود که در فضاهای مختلفِ هر واحد از ساختمان تعبیه می گردند. آب سرد تولیدی مینی چیلر از درون لوله های فن کویل عبور کرده و هوای خنک مورد نیاز جهت سرمایش را تأمین می کند. سپس بعد از جذب گرمای هوا، آبِ گرم شده به آن بازگشته و مجدداً تا دمای استاندارد تهویه (7 درجه سانتی گراد) سرد می شود.

انواع مینی چیلر


از مینی چیلر معمولاً جهت تهویه مطبوع تابستانی مجتمع‌های مسکونی، ویلاها، ساختمان‌های اداری و تجاری استفاده می‌شود اما از مینی چیلر می‌توان جهت کاربری‌های صنعتی نیز استفاده کرد.

 

نحوه عملکرد مینی چیلر


به مانند تمامی چیلرهای تراکمی، اساس کار این چیلرهای کوچک، سیکل تبرید تراکمی بخار (کارنو) می باشد. به این ترتیب که بخار مبرد بوسیله کمپرسور متراکم شده و فشار و دمای آن افزایش می یابد. سپس گرمای مبرد از طریق کندانسور به هوای محیط دفع شده تا تبدیل به مایع شود. مایع خروجی از کندانسور، با عبور از شیر انبساط، افت فشار زیادی پیدا می کند. چنانکه مقداری از مایع مبرد تبخیر شده و باعث کاهش بیشتر دمای مبرد خواهد شد. این گونه مبرد سرد ورودی به اواپراتور، جریان آب عبوری از آن را خنک کرده و پس از تبخیر، مجدداً به کمپرسور باز می گردد.

 

 

اطلاعات تماس

آدرس : تهران – میدان آرژانتین – خیابان بیهقی – خیابان هشتم شرقی – پلاک ۳ – طبقه دوم

ساعت کاری:‌ ۹ الی ۵ بعدازظهر

شماره تماس ۱ : ۸۸۸۷۴۷۴۱
شماره تماس ۲ : ۸۸۸۷۴۷۴۲
واتس آپ : ۷۳۳۹۴۱۴-۰۹۳۰
تلفن همراه : ۷۳۳۹۴۱۴-۰۹۳۰



:: برچسب‌ها: کاهش بیشتر دمای مبرد , سیکل تبرید , ساختمان های مسکونی , ترموستاتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مهر 1401 | نظرات ()