نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

ژنراتورهاي گاز ازت پارکر با توليد نيتروژن با خلوص بالا از هواي فشرده ، ناراحتي منابع نيتروژن تحويلي را برطرف مي کنند. تقريباً از هر منبع هواي فشرده مي توان نيتروژن را در نقاط کم شبنم توليد کرد.

 

با يک ژنراتور ازت چه کاري مي توانيد انجام دهيد؟

سيستم هاي سفارشي مهندسي و کليد در دست براي توليد کننده هاي گاز ازت. سيستم هاي ظرف ازت براي توليد گاز نيتروژن بسيار کارآمد و مقرون به صرفه. در محل ژنراتورهاي نيتروژن براي ذخيره سازي و تحويل شير نوشيدني ها استفاده شود. با هزينه هاي گاز N2 بطري شده مقايسه کنيد. سيلندرهاي گاز نيتروژن خود را پر کنيد و پس انداز کنيد.

 

دستگاه مولد نيتروژن

 

سيستم توليد نيتروژن چيست؟

سيستم هاي توليد نيتروژن همچنان کارآمدترين راه براي تأمين گاز ابزار است زيرا بر خلاف سيلندرهاي گاز ، يک مولد گاز نيتروژن هرگز کمبود گاز ندارد و دائماً خلوص بالايي از گاز را تأمين مي کند. ازت ، براي کساني که نمي دانند ، يک گاز بي اثر است ، به اين معني که با عناصر و مواد شيميايي ديگر واکنش زيادي نشان نمي دهد.

 

ژنراتور گاز N2 چيست؟

ژنراتورهاي توليد گاز n2 ما با فشار دادن يک دکمه براي آزمايشگاه شما مي توانند تا 99.999% نيتروژن خالص توليد کنند. سيستم هاي توليد نيتروژن همچنان کارآمدترين راه براي تأمين گاز ابزار است زيرا بر خلاف سيلندرهاي گاز ، يک مولد گاز نيتروژن هرگز کمبود گاز ندارد و دائماً خلوص بالايي از گاز را تأمين مي کند.

 

مولد گاز نيتروژن پارکر چيست؟

ژنراتورهاي گاز نيتروژن پارکر با استفاده از فن آوري جذب غشا و چرخش فشار (PSA) نيتروژن با خلوص بالا از هواي فشرده توليد مي کنند. اين نيتروژن در انواع کاربردهاي صنعتي ، توليدي ، تورم تاير و ابزارهاي تحليلي مورد استفاده قرار مي گيرد. پاک کردن تمام فيلتر () انجام شد.

 

نيتروژن پارکر چيست؟

ژنراتورهاي گاز ازت پارکر با توليد نيتروژن با خلوص بالا از هواي فشرده ، ناراحتي منابع نيتروژن تحويلي را برطرف مي کنند. تقريباً از هر منبع هواي فشرده مي توان نيتروژن را در نقاط کم شبنم توليد کرد.

 

مولد گاز نيتروژن چيست؟

ژنراتورهاي گاز نيتروژن ژنراتورهاي گاز ازت نيتروژن پارکر با دستگاه مولد نيتروژن با خلوص بالا از هواي فشرده ، ناراحتي منابع نيتروژن تحويلي را از بين مي برند. تقريباً از هر منبع هواي فشرده مي توان نيتروژن را در نقاط کم شبنم توليد کرد.

 

ژنراتور Parker"s Trigas از چه نوع نيتروژن استفاده مي کند؟

Parker’s TriGas Generator يک سيستم کاملاً مهندسي شده است که براي ارائه نيتروژن خالص درجه LCMS طراحي شده است. با استفاده از سيلندرهاي فشار قوي نيتروژن و صفر ، وابستگي ، هزينه و دردسر را کاملاً از بين ببريد.

 

فن آوري جذب فشار نوسان

فناوري توليد هوا به نيتروژن با استفاده از فرآيندهاي جذب در مولدهاي نيتروژن به خوبي مطالعه شده و به طور گسترده در تاسيسات صنعتي براي بازيابي نيتروژن با خلوص بالا استفاده مي شود.

 

اصل عملکرد يک ژنراتور نيتروژن با استفاده از فن آوري جذب بر اساس ميزان وابستگي نرخ جذب توسط اجزاي مختلف مخلوط گاز به عوامل فشار و دما است. در ميان گياهان مختلف جذب نيتروژن ، گياهان جذب نوسان فشار (PSA) گسترده ترين کاربرد را در سراسر جهان پيدا کرده اند.

 

طراحي اين سيستم بر اساس تنظيم ميزان جذب گاز و بازسازي جاذب با استفاده از تغيير فشارها در دو ظرف جاذب حاوي جاذب است. اين فرايند به دماي ثابت ، نزديک به محيط نياز دارد. با استفاده از اين فرايند ، نيتروژن توسط گياه در فشار بالاي جوي توليد مي شود ، در حالي که بازسازي جاذب در فشار زير جوي انجام مي شود.

 

روند جذب نوسان در هر يک از دو جاذب شامل دو مرحله براي چند دقيقه است. در مرحله جذب اکسيژن ، H2O و CO2 مولکول در ساختار منافذ جاذب پخش مي شوند در حالي که مولکولهاي نيتروژن مجاز به حرکت از طريق ظرف جاذب جاذب هستند. در مرحله بازسازي اجزاي جذب شده از جاذب تخليه شده در جو آزاد مي شوند. سپس اين فرآيند به طور مکرر تکرار مي شود.

 

مزاياي

خلوص نيتروژن بالا: گياهان مولد نيتروژن PSA اجازه توليد نيتروژن با خلوص بالا از هوا را مي دهند ، سيستم هاي غشايي قادر به تأمين آن نيستند - حداکثر 99.9995% نيتروژن. اما در بيشتر موارد بيش از 98.8% نيتروژن توليد نمي کنند و باقيمانده آن آرگون است که با فرآيند معمول PSA از نيتروژن جدا نمي شود. آرگون معمولاً مشکلي ايجاد نمي کند ، زيرا آرگون بي اثرتر از نيتروژن است. اين خلوص نيتروژن همچنين ممکن است توسط سيستم هاي برودتي تضمين شود ، اما آنها به طور قابل توجهي پيچيده تر هستند و فقط با حجم زياد مصرف توجيه مي شوند. ژنراتورهاي ازت از فناوري CMS (غربال مولکولي کربن) براي توليد تأمين مداوم نيتروژن با خلوص فوق العاده بالا استفاده مي کنند و با کمپرسورهاي داخلي يا بدون آن در دسترس هستند.

هزينه هاي عملياتي پايين: با جايگزيني گياهان جداشده از هواي خارج از مصرف صرفه جويي در توليد نيتروژن تا حد زيادي بيش از 50% است.

تأثيرات زيست محيطي: توليد گاز نيتروژن يک رويکرد پايدار ، سازگار با محيط زيست و انرژي کارآمد براي تأمين گاز نيتروژن خالص ، تميز و خشک است. در مقايسه با انرژي مورد نياز يک نيروگاه جداسازي هوا برودتي و انرژي مورد نياز براي انتقال نيتروژن مايع از گياه به تأسيسات ، نيتروژن توليد شده انرژي کمتري مصرف مي کند و گازهاي گلخانه اي بسيار کمتري ايجاد مي کند.



:: برچسب‌ها: گازهاي گلخانه اي ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

بالانس چرخ خودروي سواري از بخش هاي زير تشکيل شده است

1- الکترو موتور

2- برد تنظيمات حسگرها

3- برد داخلي

4- مانيتور

5- گلگير

6- گيره لاستيک

7- سيم برق

دستگاه بالانس چرخ خودروي سواري

قطعات تشکيل دهنده دستگاه بالانس چرخ

الکتروموتور

محور دستگاه يا شافت

برد الکترونيکي هوشمند

کليد خاموش و روشن دستگاه

خط کش داخلي و خط کش پرگاري

صفحه کليد جهت وارد کردن پارامتر ها

صفحه رويي مخصوص سرب يا جا سربي

گيره نگهدارنده لاستيک يا پاپيوني بالانس

جک پنوماتيک قدرتمند(در مدل هاي خودرو سنگين)

گلگير يا محفظه نگهدارنده چرخ (در مدل هاي گلگير دار)

کونيک هاي مختلف براي سايزهاي متفاوت رينگ و لاستيک

صفحه نمايش که بصورت ديجيتال يا بصورت LED يا تلويزيون مي باشد

 

چگونه دوچرخه تعادلي مي کنيد؟

دوچرخه را به سمت فرزند خود متمايل کنيد و پاي او را از بالاي صفحه بچرخانيد. از آنها بخواهيد کنار دوچرخه بايستند و در دورترين فاصله از دوچرخه ايستاده ، پاي ديگر را به سمت بالا و بالاي صندلي دوچرخه بلند کنند. غذاي آنها بايد در آن طرف دوچرخه قرار بگيرد. روي صندلي بنشينيد و هر دو پا صاف روي زمين باشيد.

 

دوچرخه تعادل چيست؟

دوچرخه هاي تعادل براي يادگيري کودکان براي يادگيري دوچرخه سواري براي اولين بار بسيار مناسب است. برخلاف دوچرخه هايي که داراي چرخ تمرين هستند ، آنها پدال و ترمز ندارند. از آنجا که نيازي به رکاب زدن يا ترمز گرفتن نيست ، دوچرخه هاي تعادلي به کودکان اين امکان را مي دهند که قبل از معرفي دو مرحله پيچيده ديگر ياد بگيرند که چگونه فشار بياورند ، تعادل برقرار کنند و هدايت کنند.

 

آيا دوچرخه هاي تعادل لازم است؟

دوچرخه هاي متعادل براي بچه هاي کوچکتر که از قبل راحت پياده روي مي کنند ايده آل است. همانطور که با دوچرخه قدم مي زنند ، ياد مي گيرند که چگونه آن را کنار هم حرکت دهند تا تعادل برقرار شود. آنها با انجام اين کار بدون رکاب زدن ، ابتدا مهارت اساسي دوچرخه سواري را ايجاد مي کنند.

 

چرا دوچرخه هاي تعادل بد هستند؟

دوچرخه هاي تعادل براي کودک شما ساخته شده است تا روي صندلي بنشيند و خود را همراه با پاهايش فشار دهد. ... دوچرخه اغلب از کودک شما که بيش از حد سريع سوار مي شود و دور مي زند ، سرنگون مي شود. اين تأثير در آموزش انعطاف پذيري کودک ، "بازگشت به دوچرخه" است.

 

آيا دوچرخه هاي تعادل خطرناک هستند؟

همچنين مي تواند خطرناک باشد. به احتمال زياد اولين دوچرخه آنهاست و ما به شما توصيه مي کنيم دوچرخه اي خريداري کنيد که متناسب با آنها باشد و نه دوچرخه اي که در آن بزرگ شوند. بدست آوردن تناسب مناسب در دوچرخه تعادل نياز به يک اندازه گيري ساده دارد ، اندازه گيري درون ريز کودک شما.

 

آيا مهره هاي تعادل لاستيک واقعاً کار مي کنند؟

آنها مي توانند عدم تعادل را در هنگام حرکت لاستيک به جلو و حرکت به سمت بالا و پايين برطرف کنند. با اين حال ، اين قدرت ضعف دانه هاي داينا را روشن مي کند: آنها فقط در حالت عمودي کار مي کنند. ... اين بدان معناست که شما بايد بسيار خوش شانس باشيد يا هزينه بيشتري براي استفاده از مهره متعادل کننده اتومبيل خرج کنيد نسبت به اين که لاستيک ها يک بار با استفاده از روش سنتي تعادل داشته باشيد.

 

علائم يک چرخ خارج از تعادل چيست؟

علائم رايج تايرهاي خارج از تعادل سايش ناهموار و سريعتر آج ، ضعف در مصرف سوخت و لرزش در فرمان ، تخته کف يا صندلي است که با سرعت بيشتر بدتر مي شود. وقتي تمام مناطق واحد چرخ تاير از نظر وزني تا حد امکان برابر باشند ، لاستيک به نرمي مي چرخد.

 

چگونه بفهمم که به تراز يا تعادل نياز دارم؟

اگر يکي از موارد زير را مشاهده کنيد ممکن است وسيله نقليه شما به يک تراز نياز داشته باشد:

ماشين در حال کشيدن به يک طرف جاده است.

آج لاستيک زودرس يا ناهموار فرسوده مي شود.

لاستيک ها جيغ مي کشند.

هنگام رانندگي فرمان از مرکز خارج مي شود.

هنگام شتاب گرفتن فرمان ارتعاش مي کند.

 

چه مدت طول مي کشد تا مهره هاي متعادل کار کنند؟

گاهي مهره هاي تعادل لاستيک کمي زودتر شروع به کار مي کنند يا بعضي اوقات کمي ديرتر از 30 مايل در ساعت شروع به کار مي کنند. اين بستگي به ماشين ، تاير ، وضعيت تعادل دارد اما در کمتر از 30 مايل در ساعت مهره ها به خوبي و به طور مساوي در اطراف تاير پخش مي شوند.

 

آيا رانندگي با چرخهاي نامتعادل خطرناک است؟

لاستيک هاي نامتعادل خودرو مي تواند به قسمت هاي مختلف خودرو شما آسيب برساند. به عنوان مثال ، رانندگي با لاستيک هايي که از تعادل مناسبي برخوردار نيستند ، استرس بيش از حد بر ضربه ها ، ياتاقان ها و مونتاژ چرخ شما وارد مي کند. افزايش هزينه هاي سوخت. رانندگي خارج از تعادل با لاستيک ها ممکن است باعث افزايش هزينه هاي سوخت شما شود.

 

آيا هر 4 تاير بايد متعادل باشند؟

همه لاستيک ها بايد متعادل باشند. حتي هنگام پوشيدن ، تعادل مي تواند تغيير کند. همچنين ، اگر قديمي هستند ، بايد عدم استفاده از آنها را در نظر بگيريد.

 

معايب عدم استفاده از بالانس سواري

از جمله معايب عدم استفاده از بالانس چرخ خودرو سواري به شرح زير است:

1) ايجاد لرزش در هنگام حرکت

2) عدم کنترل صحيح خودرو در حين رانندگي

3) صدمه ديدن مجموعه جلوبندي اتومبيل

4) کاهش طول عمر سيستم هيدروليک فرمان



:: برچسب‌ها: گيره لاستيک ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1400 | نظرات ()